خطوط بسته بندی و اتوماسیون بیسکوئیت چاشت با خشاب سرعت بالا

با دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته و با کیفیت ما، فرآیند بسته‌بندی محصولات خود را به سطح بالاتری ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد دستگاه‌ها، ویدئو زیر را مشاهده کنید.

درخواست دریافت مشاوره

خطوط بسته بندی و اتوماسیون بیسکوئیت چاشت

توضیحات دستگاه بسته بندی بیسکوئیت

امکان بسته بندی محصولاتی نظیر انواع بیسکوئیت تک، دو و سه عددی، خط بیسکوئیت با خشاب اتوماتیک سرعت بالا چاشت جهت بسته بندی انواع بیسکوئیت، کراکر، نان روغنی و محصولاتی با شکل منظم و سطح صاف به کار می رود.

از قابلیت های دیگر این دستگاه میتوان به سیستم PLC اشاره کرد که کارایی دستگاه را بسیار افزایش میدهد. این دستگاه بیسکوئيت ها را به صورت تک، دو و یا سه عددی متناسب با درخواست مشتری بر روی هم قرار میدهد و عمل بسته بندی را انجام میدهد.

برای بدنه ی این دستگاه از فولاد ضد زنگ استفاده شده است که در برخورد با مواد غذایی مناسب و باعث حفظ کیفیت محصول می شود، با طراحی جدید این فیدر بیسکوئیت دقت فیدر به طرز قابل توجهی بالا رفته است به گونه ای که ضایعات شما را به حداقل ترین حالت ممکن میرساند. لازم به ذکر است این دستگاه قابلیت نصب کرم زن را هم دارا می باشد و میتوانید محصولات خود را هم با کرم و هم بدون کرم بسته بندی نمایید. از مزایای دیگر این دستگاه میتوان به امکان نصب دستگاه Servo motor اشاره کرد.