دستگاه بسته بندی مدل PM25

از دیگر موارد کاربرد این دستگاه بسته بندی نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود: بسته بندی شکلات ، بسته بندی کراکر ، بسته بندی نقل بادام ، بسته بندی سوهان ، بسته بندی قند حبه ، بسته بندی نبات نی دار ، بسته بندی باسلوق ، بسته بندی خرما ، بسته بندی کانفت ، بسته بندی شوکورول ، بسته بندی گز ، بسته بندی مسقطی ، بسته بندی ویفر شکلاتی،بسته بندی ساقه عروس ، بسته بندی راحت الحلقوم ، بسته بندی حلوا سمنو و…

دستگاه بسته بندی PM25 کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست می باشد و شما به سادگی می توانید کلیه محصولات تولیدی خود را در ابعاد و اندازه های متنوع از عرض 6 الی 90 میلیمتر با این دستگاه ، بسته بندی نمائید. این ماشین بسته بندی جهت بسته بندی انواع قطعات و محصولات به خصوص بسته بندی مواد غذائی و خوراکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. قاب های به کار رفته در بدنه این ماشین بسته بندی از جنس استنلس استیل می باشد که از مزیت های مهم مورد نظر اکثر مشتریان و تولید کنندگان می باشد همچنین انواع لفاف های بسته بندی مانند شفاف ، bopp ، صدفی ، متالایز ، پلی استر ، cpp ، ترسبافون قابل نصب و استفاده بر روی این دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک می باشد.

جهت مشاوره انتخاب دستگاه بسته بندی با توجه به میزان بودجه و سرمایه شما و فضای کارگاهی مد نظر شما و همچنین محصول تولیدی خود با صنایع ماشین سازی مسائلی تماس حاصل فرمائید.

جهت مشاهده گالری محصولاتی که امکان بسته بندی شدن با این دستگاه را دارند به انتهای همین صفحه مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید و به بهترین شکل و بالاترین کیفیت و بدون ایجاد ضایعات آن را با دستگاه بسته بندی ما بسته بندی نمایید.

دستگاه بسته بندی PM25

عرض بسته (A)

6-90 mm

طول بسته (B)

S 70*160-T 100*300

ارتفاع بسته (C)

1-30 mm

ولتاژ ورودی

220 v

وزن

450 kg

توان مصرفی

2.5 kw

دستگاه بسته بندی اپلیکاتور