دستگاه بسته بندی مدل PM80

از دیگر موارد کاربرد دستگاه بسته بندی مدل PM80 نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:  بسته بندی نان لواش برش خورده ، بسته بندی ماهی ، بسته بندی نان پیتزا ، بسته بندی نان لواش ، بسته بندی شناور کولر ، بسته بندی ست سرم ، بسته بندی خمیر پیتزا ، بسته بندی پاکت جارو برقی ، بسته بندی نان تافتون ، بسته بندی نان سنگک و…

این مدل دستگاه بسته بندی پیلوپک بنا بر کاربرد و استفاده های گوناگون ، در انواع مختلفی از قبیل دستگاه بسته بندی مکانیکی ، دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک ( مکانیکی با چشم فتوسل ) ، و دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک ( PLC دار ) با توجه به سیاست های کاری تولید کنندگان محترم در صنایع ماشین سازی مسائلی توسط افراد متخصص و کارآزموده ساخته می شود. ماشین های بسته بندی به دلیل فایده های زیادی که دارند ، بسیار حائز اهمیت هستند این ماشین آلات در انواع کارگاهی و کارخانه ای تولید می شوند.

با این مدل دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک می توانید تمامی محصولات تولید شده خود را که دارای ابعاد و اندازه های مختلف از عرض 160 تا 300 میلی متر می باشد را بسته بندی نمائید این ویژگی به دلیل طراحی و تعبیه حافظه در این دستگاه امکان پذیر می باشد که این حافظه تعبیه شده می تواند تمامی پارامترها و مشخصه های چند محصول تولیدی شما را در خود ذخیره نماید. تعداد موتورها و گیربکس های موجود در این ماشین بسته بندی با توجه به سیاست های کاری تولید کنندگان می توان در مدل های سه موتوره ، چهار موتوره و پنج موتوره سفارشی سازی شود.

شما می توانید با مراجعه به انتهای همین صفحه تمام محصولات قابل بسته بندی شدن با این مدل دستگاه بسته بندی را مشاهده کنید و پس از انتخاب می توانید دستگاه مورد نظر آن را از ما به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مرجع ماشین آلات صنعتی خریداری کنید.

برای مشاهده انواع دستگاه بسته بندی اینجا کلیک کنید.

دستگاه بسته بندی PM80

عرض بسته (A)

160-300 mm

طول بسته (B)

L 250*700 mm

ارتفاع بسته (C)

1-80 mm

ولتاژ ورودی

220 v

توان مصرفی

3 kw

وزن

850 kg

دستگاه بسته بندی پیتزا پیراشکی