خط بسته بندی بیسکوئیت ساندویچی و آنیج

خط بسته بندی بیسکوئیت ساندویچی و آنیج یک تجهیز پیشرفته و کارآمد است که عملکرد بسیار سریع و دقیقی دارد. شرکت ماشین سازی مسائلی با دقت بالا، کیفیت عالی و استفاده از تکنولوژی مدرن جلوه ای متفاوت به دستگاه های بسته بندی خود می دهد به گونه ای که انتخاب این خط یک گزینه مناسب برای بسته بندی بیسکوئیت های خشک و کرم دار به صورت ساندویچی می باشد که علاوه بر بیسکوئیت توانایی بسته بندی کیک برنجی و محصولاتی با ظاهر ساندویچی شکل را دارا است.

سیستم PLC خط بسته بندی بیسکوئیت ساندویچی و آنیج به شما این قابلیت را می دهد که تعداد بیسکوئیت ها را متناسب با نیاز خود در دستگاه وارد کرده تا عمل بسته بندی انجام شود. این خط بسته بندی بدون نیاز به اپراتور و به صورت خودکار عمل می کند و با کاربری بسیار آسانی که دارد عملکرد دستگاه را افزاش و هزینه های تولید را کاهش می دهد. امکان تولید این دستگاه با سروو موتور و موتور معمولی و همچنین کرم زن جهت بیسکوئیت های کرم دار بنا به درخواست مشتری وجود دارد.

با توجه به نیاز های مشتریان، این تکنولوژی ها بهبود یافته است و با طراحی جدید این فیدر بیسکوئیت، دقت فیدر به طرز قابل توجهی بالا رفته است به گونه ای که ضایعات شما را به حداقل ترین حالت ممکن می رساند. در نهایت، خط بسته بندی بیسکوئیت آنیج ماشین سازی مسائلی توانسته است با ترکیب تکنولوژی پیشرفته و عملکرد بی نقص، نیاز های بازار را به خوبی برآورده کند.

علاوه بر این خرید دستگاه های خطوط بسته بندی می توانید انواع دستگاه بسته بندی Box-Motion  و… را با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا از مجموعه ماشین سازی مسائلی تهیه کنید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و استعلام قیمت با شماره تماس های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *