دستگاه بسته بندی به همراه Servo motor

با دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته و با کیفیت ما، فرآیند بسته‌بندی محصولات خود را به سطح بالاتری ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد دستگاه‌ها، ویدئو زیر را مشاهده کنید.

درخواست دریافت مشاوره

دستگاه بسته بندی به همراه Servo motor

توضیحات دستگاه بسته بندی به همراه Servo motor

دستگاه بسته بندی به همراه Servo motor ماشین سازی مسائلی مجهز به سروو موتور به معنی تمام برقی بودن دستگاه می باشد که با سرعت بسیار بالا می تواند بین 30 تا 300 بسته را در دقیقه بسته بندی کند و همچنین اپراتوری خط تولید شما را بسیار ساده تر می کند.

دستگاه های بسته بندی مجهز به سروو موتور به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند، برای بسته بندی محصولات با ابعاد مختلف به سادگی و با کمترین زمان ممکن تغییرات لازم ایجاد می شود و امکان بسته بندی محصولات متنوع با سایز های مختلف را برای شما به ارمغان می آورد.

این دستگاه برای اکثر محصولات غذایی نظیر کیک و کلوچه، ساندویچ سرد، انواع نان، کباب لقمه و پیتزا های نیمه آماده، محصولات بهداشتی شامل صابون، تیغ ژیلت، حوله، دمپایی هتلی و همچنین پک های کاتلری و بسیاری از محصولات دیگر مناسب می باشد.

ماشین آلات بسته بندی مسائلی با افزایش سرعت، کاهش هزینه ها و حفظ کیفیت محصولات بهره وری بالاتری را برای شما تولید کنندگان عزیز به دنبال دارد.