دستگاه بسته بندی مدل PM40

با دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته و با کیفیت ما، فرآیند بسته‌بندی محصولات خود را به سطح بالاتری ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد دستگاه‌ها، ویدئو زیر را مشاهده کنید.

درخواست دریافت مشاوره

دستگاه بسته بندی کیک مافین

توضیحات دستگاه بسته بندی مدل PM40

از دیگر موارد کاربرد این دستگاه بسته بندی نیز می توان به موارد زیر اشاره نمود:  بسته بندی کیک ، بسته بندی کلوچه ، بسته بندی دونات ، بسته بندی کروسان ، بسته بندی صابون ، بسته بندی اشترودل ،بسته بندی بیسکوئیت ، بسته بندی کوکی ، بسته بندی نان بروتشن ، بسته بندی ویفر، بسته بندی رولت ، بسته بندی پک هواپیمایی ، بسته بندی شوکورول ، بسته بندی کلمپه ، بسته بندی کیک لایه ای ، بسته بندی انواع ماسک و…

دستگاه بسته بندی مدل PM40 با توجه به سیاست های کاری و نیاز شما مشتری محترم در مدل های دستگاه بسته بندی مکانیکی ، دستگاه بسته بندی نیمه اتوماتیک ، دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک توسط تیم متخصص و مجرب ما در کمترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت برای شما طراحی و ساخته می شود. سرعت بسته بندی محصولات در این دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک بین 80 الی 200 بسته در دقیقه می باشد که شخصا می توانید این سرعت را برحسب سرعت خط تولیدتان و همچنین نیاز اپراتور دستگاه ، تغییر دهید و یا تنظیم نمائید.

مدل های دیگر قابل ارائه این ماشین بسته بندی به بازار از نظر تعداد فک می باشد که به صورت دو فک ، سه فک ، چهار فک است. کیفیت فک استفاده شده در دستگاه های بسته بندی پیلوپک صنایع ماشین سازی مسائلی بسیار بالا می باشد که باعث شده است تا بهترین دوخت ممکن در بسته ها را ارائه دهد و بسته بندی محصولات در حین توزیع تا رسیدن به مصرف کننده نهایی باز نشود و محصول دچار آسیب نگردد.

می توانید به انتهای همین صفحه مراجعه کنید و عکس محصولاتی که قابل بسته بندی شدن با این دستگاه بسته بندی افقی می باشد را مشاهده کنید و جهت خرید و مشاوره با کارشناسان واحد فروش ما تماس حاصل فرمائید.