دستگاه بسته بندی Box-Motion

با دستگاه‌های بسته‌بندی پیشرفته و با کیفیت ما، فرآیند بسته‌بندی محصولات خود را به سطح بالاتری ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عملکرد دستگاه‌ها، ویدئو زیر را مشاهده کنید.

درخواست دریافت مشاوره

دستگاه بسته بندی Box-Motion

توضیحات دستگاه بسته بندی Box-Motion

دستگاه بسته بندی Box-Motion ماشین سازی مسائلی مناسب برای بسته بندی انواع محصولاتی نظیر کیک،نان، محصولات فراوری شده و منجمد، پیراشکی، همبرگر و غیره مناسب است. هدف این دستگاه، بسته بندی محصولاتی با ابعاد بزرگ و کارکرد بسیار ساده به همراه بازدهی بالا و سودمند تر می باشد.

از مزیت های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بسته بندی بسیار متنوع: این دستگاه برای انواع محصولات با سایز های متفاوت مناسب می باشد.
  2. اپراتوری آسان: پانل لمسی 10.4 اینچی، عملیات را برای اپراتور بسیار آسان کرده است.
  3. حافظه منو: امکان ثبت 100 گروه محصول در بخش حافظه ی تنظیمات که این امکان را فراهم می کند تا با انتخاب محصول مورد نظر بدون اتلاف وقت محصولات دیگری را بسته بندی کنید.
  4. جلوگیری از برش اشتباه سلفون: با جلوگیری از برش نادرست ضایعات محصول را تقریبا به صفر می رساند.
  5. توقف دستگاه در صورت عدم وجود محصول: هنگامی که محصولی جهت بسته بندی وجود نداشته باشد دستگاه به صورت خودکار غیر فعال شده که با بسته بندی کردن، بسته ی خالی باعث اتلاف سلفون و بالا رفتن ضایعات نشود.
  6. عیب یابی: این دستگاه از بدنه ی فولاد ضد زنگ مطابق با قوانین مواد غذایی استفاده شده است. طراحی کامل تسمه ی نوار نقاله تعمیر و نگهداری این ماشین را بسیار ساده می کند که با پوشش ایمنی کامل مجهز به دکمه حفاظت ایمنی (ایست هشدار) برای جلوگیری از وقوع حوادث کارکرد دستگاه را ایمن می سازد.

این دستگاه در دو مدل سلفون از پایین و بالا ارائه می شود که با توجه به نیاز و خواسته ی مشتری قابل سفارش می باشد.