سیستم اتوماسیون کرم زن

سیستم اتوماسیون کرم زن ماشین سازی مسائلی قابل نصب بر روی تمام کرم زن های تک لاین، دولاین، نو و استوک می باشد، همچنین قابلیت نصب بر روی انواع خطوط بیسکوئیت از جمله بیسکوئیت ساندویچی و خط خشاب سرعت بالا را دارا می باشد.

نصب کرم زن بر روی دستگاه باعث حذف اپراتور می شود و در نتیجه کاهش هزینه های تولید را به دنبال دارد، از این رو این امکان را به شما می دهد که بیسکوئیت های خود را علاوه بر تک عددی به صورت دو، چهار، شش و هشت عددی با سرعتی بسیار بالا بسته بندی کنید و با حداقل ترین هزینه تولید به بازار عرضه نمایید.

از دیگر آپشن های این دستگاه می توان به کاربرد دو گانه ی آن اشاره کرد که هم مناسب برای بیسکوئیت های خشک و هم بیسکوئیت ساندویچی های کرم دار قابل استفاده می باشد.

 سیستم اتوماسیون کرم زن مجهز به سیستم PLC است که کارایی دستگاه را بسیار افزایش می دهد، همچنین برای بدنه ی این دستگاه از فولاد ضد زنگ استفاده شده است که در برخورد با مواد غذایی سلامت و کیفیت محصول را کاملا حفظ نماید.

لازم به ذکر است با طراحی جدید این دستگاه، دقت فیدر به طرز قابل توجهی بالا رفته است به گونه ای که ضایعات شما را به حداقل ترین حالت ممکن می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید سایر دستگاه های مرتبط مانند دستگاه بسته بندی شکلات دو سر پیچ و ماکارونی و کیک و… می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

     

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *