بروزرسانی بسته بندی بستنی

بروزرسانی بسته بندی بستنی

بروزرسانی بسته بندی بستنی

ویژگی های امنیتی بیشتر ، فرصت های تجاری ارائه شده است.

بستنی انواع مختلفی دارد و تولید کنندگان بسته بندی بستنی در حال حاضر به همان اندازه گزینه های مختلف بسته بندی را ارائه می دهند ، زیرا انواع طعم در یک خط تولید بستنی وجود دارد.

مستطیل ساده مقوایی ،  لیوان های مقوایی مقرون به صرفه هنوز کار بسیاری از برنامه ها را انجام می دهند ، اما گزینه های پلاستیکی ، انواع مختلف شکل و اندازه ، بسته شدن تعداد زیاد و متنوع و انتخاب های آشکار ، آستین های کوچک ، قابلیت های گرافیکی بهبود یافته و موارد دیگر وجود دارد.

مدارک موجود در سال‌های اخیر به طور فزاینده‌ای مهم شده‌اند و گزینه‌های بیشتری نسبت به قبل موجود هستند.

لوبل می گوید: “وقتی امنیت به وجود می آید ، اولین فکر همیشه اثبات مدنظر است.” “مطالعات عمده نشان می دهد كه مصرف كنندگان برای بدست آوردن احساس امنیت ، دوست دارند شواهد دستکاری شده را در قسمت خارج از بسته مشاهده كنند.”

پادشاه کارتن

در سال‌های اخیر، در مورد کارتن، تاج گذاری غیر رسمی به عنوان بهترین بسته برای فروش خانه و ارائه فرصت‌های تجاری عالی و مزایای مصرف کنندگان شده‌است. مطمئناً ، شرکت های بستنی بیشتر ، بسته بندی های مختلفی را در ابعاد مختلف ارائه می دهند.

سلفون برای تازگی

بازار جدید نوآوری به رشد خود ادامه می‌دهد ، در درجه اول به دلیل قدرت فروش در فروشگاه‌های در حال راحتی ، کیوسک‌های، دستگاه‌های فروش خودکار، استادیوم‌ها و پارک‌های تفریحی ، بازارهای انگیزه ،که در آن چیزهای جدید در خواست مصرف‌کننده رایگان است.

بروزرسانی بسته بندی بستنی

ماشین سازی مسائلی تولید کننده و عرضه کننده انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی می باشد .

انواع سلفون های شفاف ، صدفی ، متالایز ، BOPP ، پلی استر و CPP جهت بسته بندی بستنی مورد استفاده قرار می گیرد و بسته بندی بستنی باید به گونه ای باشد که بستنی به بسته نچسبد و به راحتی جدا شود و از له شدن بستنی جلوگیری به عمل آورد که دستگاه بسته بندی بستنی طراحی و تولید شده توسط ماشین سازی مسائلی با ارائه بهترین دوخت بسته بندی با کیفیتی ارائه می دهد و از آسیب دیدن بستنی جلوگیری به عمل می آورد.

بسته بندی به صورت دو سر پرس (پیلوپک) از محبوب ترین نوع بسته بندی جهت بستنی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *