تعمیر و نگهداری ماشین آلات

5 توصیه کارشناسان برای تعمیر و نگهداری صحیح ماشین آلات

تعمیر و نگهداری تجهیزات بسته بندی برای طول عمر و عملکرد آن حیاتی است. یک دستگاه خوب نگهداری شده به شما و عملیات شما برای سال ها خدمت خواهد کرد. برای اینکه شما در این راه با حداکثر توانایی شروع کنید ، مابرخی نکات تخصصی برای تعمیر و نگهداری صحیح ماشین را به اشتراک می گذاریم.

برای دریافت مشاوره صنعتی اینجا کلیک کنید.

  • مقدمه برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه

اتوماسیون مگ، نگهداری پیشگیرانه را به عنوان توصیه اول برای طول عمر طولانی دستگاه ارائه می دهد. به دلیل خوبی: یک دستگاه بسته بندی، مانند ماشین آلات ، باید به طور متناوب و منظم نگهداری شود تا تولید مطلوب و کارایی تجهیزات را به حداکثر برساند. پس از نصب یک دستگاه بسته بندی ، آماده سازی و مهم تر از آن ، برنامه نگهداری پیشگیرانه از اهمیت بیشتری برخوردار است. برنامه نگهداری دستگاه برای پیشگیری از هر دو مشکل کوچک و فجایع اصلی طراحی شده است در نتیجه از استراحت برنامه ریزی نشده استفاده می شود. نمونه هایی از وظایف نگهداری پیشگیرانه عبارتنداز:

  • بازرسی ماشین
  • نظارت و تغییر قطعات فرسوده به صورت مرتب
  • تضمین استفاده از قطعات فرسوده در انبار
  • روانکاری دستگاه

این فعالیت های نگهداری پیشگیرانه اغلب مستلزم سطح بالاتر آموزش فنی و تخصص هستند، و به این ترتیب تنها باید توسط پرسنل بسیار شایسته و آموزش دیده و یا یک تکنسین خدمات تایید شده از تولید کننده ماشین بسته بندی انجام شود.

  • ترکیب با وظایف تعمیر و نگهداری مستقل

اتوماسیون mag به جفت کردن بیشتر تکالیف مربوط به یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه با فعالیت هایی که در فواصل منظم توسط اپراتورهای ماشین آموزش دیده اجرا می شوند، توصیه می کند. اپراتورها وظیفه دارند فعالیت هایی را انجام دهند که باید در هر روز ، هفتگی ، ماهانه ، فصلی و سالانه انجام دهند. این وظایف اغلب حاوی راهنمایی های بصری ساده هستند، و چون اپراتورها با وظایف تعمیر و نگهداری مکرر آشنا می شوند، اغلب می توانند تشخیص دهند که چیزی قبل از بازدید یک تکنسین برنامه ریزی شده به آنجا وجود دارد.

برای خرید قطعات یدک دستگاه بسته بندی اینجا کلیک کنید.

  • شریک با OEM های بسته بندی پاسخگو

زمانی که دستگاه بسته بندی تان بدون استفاده است، هر ثانیه به حساب می آید. به طور ایده آل، قبل از خرید یک قطعه از تجهیزات ، شما به درستی از OEM برای یادگیری جزئیات در دسترس بودن خدمات فنی آنها، روش های ارتباط و هزینه های مربوطه استفاده کرده اید.

همکاری با یک سازنده دستگاه بسته بندی که در آن یک فرد واقعی به تماس یا ایمیل شما پاسخ می دهد و یکی از آن ها دارای قابلیت های از راه دور برای دسترسی و رفع مشکلات بدون بازدیدکننده های غیر ضروری و پرهزینه است. در دسترس بودن کنفرانس ویدئو از طریق برنامه های تلفن همراه یک مزیت اضافی است که می تواند نیاز به بازدید در محل را کاهش دهد.

  • فهرست قطعات یدکی خودر را بشناسید

پس از خرید یک دستگاه بسته بندی ، OEM شما باید به شما یک لیست قطعات یدکی توصیه کند.

این لیست باید از فرسودگی به کلاس بخش تقسیم شود.

  • A- قطعات پوششی بالا. این بخش ها دارای چرخه عمر کوتاه تر هستند و یا آیتم های استاندارد نیستند و زمان طولانی دارند.
  • B- قطعات سایشی متوسط. این بخش ها چرخه عمر طولانی تر دارند و ممکن است هرگز شکست نخورند.
  • C- قطعات کم مصرف. این بخش ها هرگز نباید شکست بخورند.

همیشه توصیه می شود که قسمت های پوششی بالا را در انبار نگه دارید. آخرین کاری که شما می خواهید انجام دهید این است که زمانی که دستگاهتان پایین است، برای ساختار یا ارسال کالا صبرکنید. هردقیقه ماشین شما در طول ساعات تولید غیرقابل استفاده است و هزینه تخلیه آن است.

  • برنامه برای ارتقا و سستی

به طور اجتناب ناپذیری، تجهیزات بسته بندی و نرم افزار نیاز به ارتقا و گاهی جایگزینی در زمانی دارند که یک دستگاه یا مولفه خاص منسوخ شده است و دیگر پشتیبانی نمی شود. تکنولوژی این روزها به سرعت رشد می کند و تجهیزات بسته بندی نیز استثنا نیستند.

برقراری ارتباط نزدیک با سازنده تجهیزات بسته بندی خود را به منظور کسب اطلاع از ارتقا تجهیزات لازم یا توصیه شده و برای تضمین اطلاع در صورتی که قطعه ویژه شما به مرحله اجرا گذاشته شود. اگر چنین است ، برنامه پیشگیری را برای ارتقا یا تعویض ماشین آلات، مولفه ها ، یا نرم افزاری که زمان استراحت را به حداقل می رسانند، تنظیم کنید.

برای خرید دستگاه بسته بندی لواشک اینجا کلیک کنید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *