نحوه کاهش مصرف پلاستیک ضمن حفظ کیفیت نان

نحوه کاهش مصرف پلاستیک ضمن حفظ کیفیت نان

سیستم های بسته بندی نان براساس میز ان اثربخشی، قابلیت اطمینان، توانایی حفظ ویژگی های کیفی و همچنین کارایی ، قابلیت اطمینان به منظورمهار اثر محیطی و هزینه های ناشی از تولید و دفع بسته‌بندی انتخاب شده‌اند. کاهش ضخامت مواد مورد استفاده در بسته‌بندی بدون به خطر انداختن طول عمر استاندارد بسیار مهم است. بسته بندی حرارتی و بسته بندی افقی هر دو برای نان قابل استفاده است. بسته بندی افقی یا پیلوپک از مزیت سرعت کار بالا برخوردار است و می تواند موجب صرفه جویی در مواد بسته بندی شود زیرا معمولاً به سلفون  های نسبتاً نازک احتیاج دارد که جهت خرید دستگاه بسته بندی مود غذایی افقی می توانید با صنایع ماشین سازی مسائلی در ارتباط باشید. بسته بندی های حرارتی جهت دوخت در یک سمت سلفون که درب آن می باشد استفاده می شود و معمولا ضخامت درب کیسه ها بیشتر از سایر قسمت ها می باشد.

نحوه کاهش مصرف پلاستیک ضمن حفظ کیفیت نان

اصطکاک نان عمدتا مربوط به تجزیه نشاسته است، که قرص نان را سفت می کند و منجر به کاهش شدید پذیرش مرف کننده و ضررهای بزرگ اقتصادی می شوند. گنجاندن آنزیم ها در فرمولاسیون نان ، مانند لیپاز و آمیلاز یا استفاده از خمیر ترش ، می تواند باعث کاهش ماندن نان و در نتیجه ماندگاری آن شود. علاوه بر این ، ماندگاری نان را می توان به طور قاطع تحت تأثیر بسته بندی قرار داد. روشهای بسته بندی بکار رفته در صنایع پخت عمدتاً از نظر جوی تغییر یافته و سلفون های پلاستیکی چند لایه به طور خاص برای حفظ گازها طراحی شده اند که می توانید تمامی این مزیت ها را در دستگاه بسته بندی تمام اتوماتیک نان صنایع ماشین سازی مسائلی یکجا داشته باشید.

لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی پیلوپک ما قادر به استفاده از انواع سلفون ها از قبیل سلفون شفاف ، صدفی ، متالایز ، BOPP ، پلی استر ، CPP ، ترسبافون و… می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *