بسته بندی کاپ کیک

چگونه بهترین بسته بندی کاپ کیک را انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب بهترین بسته بندی برای کاپ کیک، مهم است که ظروف یا بسته هایی را در نظر بگیرید که محصولات پخته شده را دست نخورده نگه دارند. هیچ‌کس نمی‌خواهد کاپ‌کیک‌هایی با ظاهر زیبا بخرد، و بعد از اینکه به خانه رسید، به جای کیک‌های کوچک خوشمزه و رنگارنگ، تکه های خرد شده و به بسته‌بندی داخلی چسبیده را بخورد!! اگر در این صنعت فعالیت می کنید باید بدانید که بسته بندی های اصولی برای انواع کیک تک نفره یا کاپ کیک، الزاماً باید دارای اندازه های مناسب بوده و هزینه ها را نیز بهتر مدیریت کند. با بسته بندی استاندارد و البته زیبا می توانید ارزش والایی را برای برند تجاری خود به دست بیاورید.

برخی از بهترین مدل های بسته بندی کاپ کیک یا بسته بندی کیک تک نفره، شامل استوانه های مقوایی براق با درب، و همچنین جعبه هایی از جنس اکریلیک یا کاغذ شفاف است. جعبه های کاپ کیک جداگانه که از کاغذ سنگین یا مقوای نازک ساخته شده اند، اغلب دارای یک “دریچه” سلفونی شفاف در بالای خود هستند. اگر می‌خواهید قسمت رویی کاپ‌کیک‌هایتان نمایان باشد، این نوع بسته بندی می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به نوع مقوای سرپوشیده باشد.

جعبه‌های اکریلیک شفاف، کل کاپ کیک ها را نشان می‌دهند. حتی می‌توانید با چسباندن یک روبان پاپیونی به بالای هر جعبه، آن را زیباتر کنید. بهتر است جعبه‌های شفافی را انتخاب کنید که در قسمت پایین آن پایه مقوایی داشته باشد، زیرا این جعبه‌ها می‌توانند از حرکت کیک در اطراف جلوگیری کنند.

برای مشتریانی که کیک های تک نفره یا کاپ کیک مورد علاقه خود را در کافی شاپ شما می خورند، یک ایده واقعاً ارزان این است که از کاغذ مومی و بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی استفاده کنند. کاپ کیک را در مرکز یک کاغذ مومی مربعی قرار دهید و گوشه های آن را بالا بیاورید. می‌توانید این ایده را برای بسته‌بندی کیک‌ها با استفاده از کاغذ مومی تغییر دهید، اما پوشش پلاستیکی را با سلفونی که در بالا جمع کرده اید و با روبان بسته‌اید، جایگزین کنید.

بسته‌ بندی های فله‌ای برای کاپ کیک ها، مدل هایی مانند جعبه‌های ساخته شده از اکریلیک شفاف یا مقوا، معمولاً برای نگهداری ۶ تا ۲۴ کیک در دسترس هستند. باز هم، ایده خوبی است که بسته بندی هایی را انتخاب کنید که شامل نگهدارنده هایی باشد تا هر کاپ کیک در جای خود ثابت بماند. همانطور که اکثر جعبه های شکلات فله ای یک سینی پلاستیکی نازک، با یک فرورفتگی برای قرارگیری هر تکه آب نبات دارند، بسته بندی هایی به سبک جعبه نیز برای کیک های کوچک وجود دارد که با روش مشابهی به کار می روند. به این فکر کنید که آیا یک جعبه با درب آسان بازشو، یا یک بسته کشویی کوچک برای محصولات و مشتریان شما بهترین است یا خیر.

انواع مختلف جعبه های کاپ کیک چیست؟

بسته بندی کاپ کیک

بسته بندی کاپ کیک

کاپ کیک جایگزین مناسبی برای کیک های بزرگ تر و کیک های سنتی هستند. به دلیل ماهیت ظریفی که دارند، کیک های کوچک معمولاً در جعبه هایی با طراحی خاص نگهداری و حمل می شوند که به جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها کمک می کند. خریداران می توانند هنگام حمل این کیک ها از بین انواع جعبه های کاپ کیک از جمله بسته بندی های تزئینی، یکی را انتخاب کنند. بسته بندی کاپ کیک، بسته به میزان حفاظت مورد نیاز، در هر دو مدل جعبه های پلاستیکی و مقوایی در دسترس هستند و هر یک از این مواد را می توان برای حمل از یک تا دوجین کاپ کیک یا بیشتر ساخت.

جعبه های پلاستیکی کاپ کیک، ساخته شده از موادی مانند پلی اتیلن، به عنوان یکی از سنتی ترین گزینه ها برای حمل کیک به شمار می روند. جعبه‌های پلاستیکی را می‌توان برای نگهداری تعداد معینی کاپ کیک، از قبل قالب‌گیری کرد، یا ممکن است دارای یک فضای صاف در داخل باشد که بتواند هر تعداد کیک را در یک محفظه نگه دارد. این جعبه ها به ویژه در میان عمده فروشان و نانوایانی که کاپ کیک های بسته بندی شده را می فروشند، محبوب هستند. جعبه‌های پلاستیکی کاپ کیک، دوام و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارند و در اندازه‌های یک نفره یا بزرگ‌تر موجود هستند.

جعبه‌های کیک مقوایی معمولاً برای تزئینی‌ کردن، نسبت به جعبه‌های پلاستیکی انتخاب بهتری هستند. برخی از آنها بدنه بیرونی محکمی دارند، در حالی که برخی دیگر دارای درب پلاستیکی هستند تا خریداران بتوانند بدون باز کردن جعبه کاپ کیک، دقیقاً آنچه را که می خرند، ببینند.

جعبه های کاغذی و پلاستیکی برای بسته بندی کاپ کیک

بسته بندی کاپ کیک

بسته بندی کاپ کیک

در نانوایی ها و قنادی های تخصصی، به مشتریانی که فقط یک کیک کوچک می خرند، ممکن است یک هدیه یا جعبه ویژه داده شود. این جعبه های کاپ کیک کوچک ممکن است از مقوای تزئینی یا پلاستیک شفاف ساخته شده و با روبان یا موارد دیگر تزئین شده باشد. از انواع جعبه‌های بسته بندی کاپ کیک در مهمانی‌ها و مراسم‌های دیگر برای عرضه کیک‌های کوچک به مهمانان استفاده می‌شود.

در حالی که جعبه کاپ کیک استاندارد دارای شکل مربع یا مستطیل با درب صاف است، ممکن است برخی از ایده های جدیدتر و مدرن تر باشد که این کیک ها را در بهترین شرایط نگه دارد. یک بسته بندی کاپ کیک با درب محکمی که از پلاستیک شفاف ساخته شده است، یکی از این ایده ها است.

جعبه‌های مقوایی با هر اندازه ممکن است یک طراحی تزئینی برای درب داشته باشند، درست در جایی که بخش‌های مختلف با هم تا می خورند و به هم متصل می‌شوند تا یک درب شیروانی شکل، یا حتی طرحی شبیه روبان ایجاد کنند. برخی از جعبه‌های کیک گران‌قیمت، حتی دارای یک دسته تو داخلی هستند که با تا کردن درب آن، یک طرح یا شکل خاصی ایجاد می‌شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *