چگونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی ایجاد کنیم که شما را متمایز کند

چگونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی ایجاد کنیم که شما را متمایز کند ؟

صنعت لوازم آرایشی به یک تجارت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است. این به طور موثر تعدادی از صنایع دیگر و روند های سبک زندگی را تقویت می کند و می تواند فرصت های سودآوری را برای شرکت های جدیدتر فراهم کند. ارائه یک محصول با کیفیت بالا و مداوم ضروری است. با این حال، بسته بندی جذاب و متمایز یکی از مهم ترین کلید های موفقیت در صنعت آرایشی و بهداشتی است.
هفتاد و دو درصد از مصرف کنندگان آمریکایی موافقند که بسته بندی در تصمیمات خرید آنها نقش دارد. طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی فرآیند ایجاد بسته بندی های جالبی است که برند و محصول شما را در دریایی از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.

چگونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی ایجاد کنیم؟

مصرف کنندگان امروزی فقط محصولاتی را نمی خواهند که کار را انجام دهند. آنها به دنبال برند هایی می گردند که بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و شناسایی کنند. این ارتباط شخصی با محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بسیار مهم است زیرا مصرف کنندگان این محصولات اظهار می کنند که با گزینه های تقریبا نا محدودی روبرو هستند. اینجاست که بسته بندی به کمک شما می آید. بسته بندی مناسب می تواند به شما کمک کند چشم مصرف کننده را جلب کنید و به آنها کمک کند تا ارتباط آنی با محصول شما ایجاد کنند. برای ایجاد بسته بندی موثر نیازی به بودجه هنگفت یا طراح در سطح جهانی ندارید. شما به سادگی باید از عناصری استفاده کنید که برند شما را به یاد ماندنی می کند و آنها را به بسته بندی منحصر به فرد، معتبر و قابل دسترس تبدیل کنید.

شخصیت خود را تعریف کنید.

در مسیر چگونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی ایجاد کنیم که شما را متمایز کند اولین قدم، این است که مشخص کنید که چه کسی هستید و چه چیزی را نمایندگی می کنید. با شروع با طیف فعلی محصولات خود، تصور کنید که چگونه بسته بندی این محصولات می تواند شخصیت برند شما را به مصرف کنندگان منتقل کند. آیا برند شما براق و مینیمالیست است؟ بسته بندی را با طراحی تمیز و ساده ارائه دهید. آیا می خواهید نام تجاری شما زرق و برق باشد؟ آن شخصیت را با بسته بندی روشن و پر جنب و جوش منعکس کنید. یا، استفاده از تمام مواد طبیعی را با بسته بندی هایی که دارای رنگ های خاکی یا چاپ های گیاه شناسی هستند، منعکس کنید.

مخاطب هدف خود را مشخص کنید.

بعد، مصرف کننده خود را تعریف کنید. محصولات شما برای چه کسانی هستند؟ به عنوان مثال، اگر لوازم آرایشی لوکس ارائه می دهید، مخاطبان هدف شما ممکن است زنان شاغل باشند. بسته بندی این محصولات باید نشان دهنده سبک و پیچیدگی باشد. برعکس، اگر محصولات شما برای دختران جوان تری است که تازه شروع به آزمایش آرایش کرده اند ، می توانید با بسته بندی سرگرم کننده و رنگارنگ توجه آن ها را جلب کنید. همچنین ممکن است افراد آگاه به محیط زیست را جذب کنید. هرچه بتوانید مشتریان هدف خود را مشخص تر تعریف کنید، تلاش های شخصی سازی شما بهتر خواهد بود.

هنگامی که در مورد مخاطبان هدف خود تصمیم گرفتید، می توانید بسته بندی خود را به طور موثرتری ساده کنید. وقتی می دانید محصول شما برای چه کسی جذاب است، می توانید عناصری را که مطابق با اولویت های مشتریانتان سفارشی شده اند، ترکیب کنید. به خاطر داشته باشید که چیزی که با یک گروه کار می کند ممکن است با دیگران کار نکند، بنابراین حتما بسته بندی خود را بر اساس آن متنوع کنید.

گزینه های خرده فروشی خود را تعریف کنید.

هنگامی که صحبت از طراحی خلاقانه بسته بندی مراقبت از پوست می شود، جایی که محصولات خود را به فروش می رسانید نیز بر این فرآیند تأثیر می گذارد. هنگامی که محصولات خود را به صورت آفلاین می فروشید، هدف شما نمایش بسته بندی است که از کالاهای اطراف متمایز باشد و چشم مصرف کنندگان را به محصول شما جلب کند. اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید ، هدف شما ایجاد ارتباط با مشتریان خود در اولین تعامل حضوری با محصول شما است. بسته بندی شما باید فراتر از داخلی ترین بسته بندی باشد. بسته پستی اولین بار است که یک مشتری جدید با محصول تعامل می کند.

تقسیم فرآیند طراحی بسته بندی به قطعات قابل مدیریت می تواند به شما کمک کند سازماندهی و سازنده بمانید. در اینجا مراحل کلیدی برای تکمیل طراحی بسته بندی شما آورده شده است. از ایده های طراحی بسته بندی لوازم آرایشی الهام بگیرید. اولین قدم در طراحی بسته بندی لوازم آرایشی، جمع آوری ایده های مختلف و تشکیل یک طرح کلی است. اکنون که شخصیت، مخاطبان هدف و گزینه های خرده فروشی خود را مشخص کرده اید، می توانید از آن پارامتر ها برای تشکیل طرح کلی خود استفاده کنید همچنین می توانید در مورد برند های رقیب تحقیق کنید تا ببینید چه چیزی جواب می دهد و چه چیزی خوب نیست.

آنچه را که می خواهید و نمی خواهید را در بسته بندی یادداشت کنید و از یادداشت های خود برای ایجاد تابلو های خلق و خو و برگه های سبک استفاده کنید.

یک تم تنظیم کنید.

هنگامی که ایده اولیه ای در مورد اینکه می خواهید بسته بندی چگونه به نظر برسد، دارید، وقت آن است که جزئیات بیشتری در مورد عناصر طراحی خود داشته باشید. ابتدا بهترین ظروف را برای محصولات خود انتخاب کنید. ظروف شامل جعبه ها، کوزه ها، بطری ها، بسته ها، قوطی ها و لوله های حمل محصولات مختلف می باشد. بعد از اینکه بهترین ظرف را برای هر محصول انتخاب کردید، مواد، شکل و اندازه ظروف را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، باید ویژگی های موضوع خود را مرتب کنید، یعنی:

رنگ های اصلی و ثانویه طرح رنگ که روح برند را تسخیر می کند فونت هایی با خواندن آسان که اطمینان حاصل می کنند که اطلاعات کامل می توانند روی برچسب هایی با اندازه های مختلف قرار بگیرند. الگوهایی را طراحی کنید که طرح رنگ و فونت ها را بدون احساس طاقت فرسا یا ضعیف تکمیل کنند

چگونه طراحی بسته بندی لوازم آرایشی ایجاد کنیم

ایده های خود را به واقعیت تبدیل کنید.

آخرین مرحله در سفر طراحی بسته بندی لوازم آرایشی، نهایی کردن طرحی است که می توانید برای ایجاد بسته بندی از آن استفاده کنید. وقت آن است که از برنامه های خود استفاده کنید. مطمئن شوید که بهترین ویژگی ها و مزایای محصول خود را در برچسب جلویی برجسته کرده اید و هر گونه اطلاعات مفید اضافی را در پشت آن درج کنید.

کلمات پایانی

اغلب، بسته بندی چیزی است که در نهایت مشتری را به خرید محصول شما سوق می دهد. حتی اگر شما یک محصول درخشان داشته باشید، اگر بسته بندی نامناسبی داشته باشد، ممکن است مشتری از آن عبور کند. به فرآیند بسته بندی توجهی که شایسته آن است بدهید و سعی کنید چیزی منحصر به فرد و معتبر خلق کنید. از این رو ماشین سازی مسائلی تولید کننده انواع ماشین های بسته بندی، دستگاه لوازم آرایشی و بهداشتی تولید کرده است که با بهره گیری از این دستگاه می توان لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت ، طراحی مناسب و بهداشتی را بسته بندی کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *