آینده بسته بندی مواد غذایی

آینده بسته بندی مواد غذایی (چهار سناریو برای سال 2030)

آینده بسته بندی مواد غذایی: چهار سناریو برای سال 2030

مصرف مواد غذایی و بسته بندی مواد غذایی در سال 2030 چگونه خواهد بود؟ آیا روند مواد غذایی و بسته بندی به دلیل تقاضای مصرف کننده از بین خواهد رفت یا کل صنعت به شدت تنظیم می شود؟ آیا مصرف کنندگان فروشگاه‌های تخصصی را ترجیح می‌دهند یا هر چیزی را که سفارش داده و تحویل داده می‌شوند؟ یا به دلیل بالا رفتن مغازه های بدون بسته و بسته بندی قابل استفاده مجدد ، نیاز به دستگاه بسته بندی مواد غذایی به طرز چشمگیری کاهش می یابد؟ بررسی سناریوی ما تصاویری از آینده بسته بندی مواد غذایی را نشان می دهد.

آینده بسته بندی مواد غذایی

افراد زیادی بر روش های مصرف و بسته بندی غذا تاثیر می گذارند. صنعت بسته بندی نقش مهمی در شکل دادن به آینده غذا  دارد و به عنوان بخشی از زنجیره ارزش بسته‌بندی مبتنی بر فیبر، ما می خواهیم بررسی کنیم که ظرف 10 سال آینده مواد غذایی و بسته بندی های آن چگونه است. ما به متخصصین صنعت،پژوهشگران، و سهامداران کلیدی دست یافته‌ایم. سازندگان کاغذ و تخته، مبدل‌های بسته‌بندی، صاحبان برند، و کارشناسان قانون گذاری. چهار سناریوی آینده که منجر به بحث در مورد نگرش و رفتار مصرف کننده ، روند بسته بندی ، بازیافت و تنظیم مقررات می شود و گزینه های موجهی برای مصرف مواد غذایی و بسته بندی مواد غذایی در سال 2030 به نظر می رسد.

سناریو 1: حداکثر فردگرایی

“شما همان چیزی هستید که می‌خورید”.انتخاب مواد غذایی بخش مهمی از هویت مصرف کننده است و صنعت مواد غذایی متمرکز بر ارائه انواع متنوعی از علایق و سلیقه های مشتری است.  بسته‌بندی غذا یک پادشاه است: بسیار قابل تنظیم، ضروری برای تمایز برند، و استفاده از حجم بالای مواد. نقش تنظیم و بازیافت چیست؟

سناریو 2: یک تجربه کاملاً سبز

مغازه های بدون بسته بندی و بسته بندی مواد غذایی خوراکی – مصرف کنندگان می خواهند بگویند که آنها برای مبارزه با تغییرات آب و هوا نقش خود را انجام می دهند. به جای وفاداری به مارک های غذایی ، مصرف کنندگان به دنبال تجربیاتی برای سازگاری آب و هوایی از طریق انتخاب های خرید خود هستند. این امر چگونه بر مارک های مواد غذایی و بسته بندی تأثیر می گذارد؟ چه ویژگی هایی برای بسته بندی مواد غذایی مهم است؟

سناریو سوم: کاربردی بودن       

راحتی مهم‌ترین مورد برای مصرف کنندگان است. برای مصرف کنندگان پر مشغله ، غذا باید آسان و کاربردی باشد. بسته ها متناسب با سبک زندگی هستند: آنها قابل حمل هستند تا بتوانند مصرف مواد غذایی سبک وزن را متناسب با راه حل های مختلف تحویل فراهم کنند. دیجیتال سازی چه نوع تاثیری بر خرید مواد غذایی، تدارکات، و مصرف دارد؟

آینده بسته بندی مواد غذایی

سناریو 4: حلقه بسته بی دردسر

همه چیز در مورد مبارزه با تغییرات آب و هوا است. صنایع غذایی و مواد بسته بندی مواد غذایی بسیار تنظیم شده اند ، و مارک های مواد غذایی همراه با تهیه کنندگان بسته بندی خود نوآوری می کنند و برای دستیابی به اهداف پایداری مشترک از نزدیک در کل زنجیره ارزش همکاری می کنند. نرخ بازیافت بسیار بالا است و فکر حلقه بسته نیز در صنعت غالب است. در این محیط ، چه چیزی مصرف کنندگان را در انتخاب خود سوق می دهد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه دسته بندی با ما تماس حاصل بفرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *