بسته بندی شکلات ها

شکلات ها  یا بادام ها با توجه به نوع بسته بندی هایی که وارد می شوند یکی از پرکاربردترین محصولات هستند ، از ساده ترین آن ها به صورت عمده در بسته های عمودی گرفته تا پیچیده ترین آن ها در کارتن ها و در موارد و اشکال دیگر. یکی از متداول ترین نوع بسته بندی ها ، بسته بندی های مختلف در کارتن های مقوایی با سینی های سلولی است که دارای یک یا سطح مختلفی با تقسیم کننده هایی است که از محصول محافظت می کنند.

یکی از چالش های اصلی برای بسته بندی شکلات ها در سینی ، انتخاب ظریف آن بدون تاثیر گذاشتن بر کیفیت شکلات ها است ، چطور از هر نشانه ای از تجهیزات پاک شونده مانند فنجان های مکش و همچنین شکستن ورقه های شکلات که شکلات را پوشش می دهند اجتناب کند. واقعیت دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد ، درخششی است که شکلات در سیستم های بینایی ایجاد می کند و همچنین هدایت و رفع سینی ها را به منظور جلوگیری از خاصیت ارتجاعی در طی بارگیری انجام می دهد.

برخلاف پیچیدگی بسته بندی برخی از شکلات ها ، بسته بندی مواردی از آن ها معمولا آسان است. ما از دستگاه های بسته بندی استاندارد افقی استفاده می کنیم که شکلات ها را به صورت دو سر پرس بسته بندی می کند و از بهترین و با کیفیت ترین مدل بسته بندی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *