بسته بندی صابون و مزایای آن

بسته بندی صابون و مزایای آن

بسته بندی صابون و مزایای آن

یکی از دغدغه های صابون ساز های خانگی بسته بندی آن است. مواد زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید: مقوا، پلاستیک یا سلفون، پارچه، و غیره. اما همانطور که صابون ها متفاوت ساخته می شوند، برخی از مواد برای ارائه محصول بهتر از سایرین هستند.

سلفون یک ماده بسته بندی محبوب در بین استارتاپ های صابون است. با تکنیک مناسب، می تواند محصول شما را بسیار فریبنده جلوه دهد.

می خواهیم برخی از تکنیک‌ های بسته ‌بندی را به اشتراک ‌بگذاریم که به شما امکان می ‌دهد حفاظت را به حداکثر برسانید و در عین حال محصول را در قفسه ‌های خرده‌ فروشی آتشین به نظر می‌ رسانید.

اگر برای اولین بار وارد تجارت صابون می‌شوید، این سؤال مهمی است که باید بپرسید. بسته بندی صابون شما مهم است زیرا:

این به محافظت از محصول شما کمک می کند. صابون ممکن است مانند شیشه نشکند، اما لبه های کنده شده و بوهای آلوده می تواند خریداران بالقوه را از خود دور کند.
باعث می شود محصول شما برجسته شود. این مهم است اگر صابون شما ظاهری مشابه با صابون دیگر داشته باشد.
به شما کمک می کند برند خود را ارتقا دهید. ارائه خوب محصول از حرفه ای بودن و توجه به جزئیات ناشی می شود. این تأثیرات خوبی ایجاد می کند که باعث می شود مشتریان بیشتر خرید کنند.

 

دلایل زیادی وجود دارد که در مورد بسته بندی صابون شما خاص باشید. بنابراین برای تعیین بهترین مواد بسته بندی برای صابون خود، روی سؤالات زیر فکر کنید:

1- از چه فرآیند صابون سازی استفاده می کنید؟

متداول ترین روش های صابون سازی عبارتند از: فرآوری گرم، فرآوری سرد و ذوب و ریختن.
روش های سرد و گرم با ترکیب لیمو و روغن شروع می شود. همانطور که از نام آنها پیداست، این روش ها با دمای پردازش متفاوت هستند. صابون سازها ممکن است شامل رنگ ها، رایحه ها و سایر مواد افزودنی باشند زیرا این دو جزء اصلی را با هم ترکیب می کنند. در هر دو روش صابون با مقدار زیادی آب باقیمانده تولید می‌شود که با بهبود محصول به آرامی تبخیر می‌شود.

اگر باید فوراً صابون ‌های فرآوری ‌شده سرد و گرم را بپیچید، بهتر است از مواد متخلخل مانند کاغذ و موسلین استفاده کنید. آنها بخار آب را بدون آسیب رساندن به ظاهر محصول شما خارج می کنند. اگر فقط بسته بندی پلاستیکی در انبار دارید، آن را تا 4 و 6 هفته بعد نگه دارید تا بخار آب به دام نیفتد و باعث “عرق کردن” نشود.

صابون های ذوب و بریز دارای پایه صابون آماده هستند که معمولاً از گلیسیرین ساخته می شود. ذوب پایه صابون به شما امکان می دهد رنگ ها و سایر افزودنی ها را اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد صابون هایی با اشکال مختلف ایجاد کنید. این صابون ها هنگام سفت شدن آب زیادی در خود ندارند. بنابراین می توانید بلافاصله آنها را در پلاستیک بپیچید.

بسته بندی صابون و مزایای آن

2- آیا صابون شما طراحی پیچیده ای دارد؟

برخی از صابون‌ سازان طرح ‌های پیچیده ‌ای می ‌سازند که تمرکز ارائه محصول است. این صابون ها باید در بسته بندی شفاف بسته بندی شوند و گرنه مشتریان قدر زیبایی آنها را نخواهند دید. یک جایگزین برای بسته بندی کوچک، بسته بندی سلفونی است. در اینجا، پلاستیک را دور صابون می‌ پیچید و آن را در اطراف لبه‌ ها کشیده می‌کنید. سلفون بسته بندی مناسب است. این یک پلاستیک مشتق شده طبیعی است که می تواند محافظت بهتری نسبت به کاغذ داشته باشد. شما می توانید با استفاده از سلفون به عنوان بسته بندی داخلی و یک جعبه بزرگ به عنوان بسته بندی بیرونی از سفارشات مجموعه محافظت کنید. باز هم، به پوشاندن فضای داخلی با کاغذ روزنامه یا کاغذ حباب دار کمک می کند.

باز هم، بسته بندی صابون شما برای برجسته کردن محصول شما در فروشگاه های خرده فروشی ضروری است. هرچه زودتر استراتژی بسته بندی خود را مشخص کنید، زودتر می توانید صابون خود را به بازار عرضه کنید

چرا باید از بسته بندی سلفونی برای بسته بندی صابون خود استفاده کنید؟

صابون بسته بندی سلفونی روشی است که توسط بسیاری از متخصصان صابون سازی توصیه می شود. در اینجا دلیل بسته بندی صابون و مزایای آن بیان شده است:

بسته بندی سلفونی بادوام است.

صابون زمانی که برهنه بماند یا داخل مواد بسته بندی اشتباه قرار گیرد به راحتی آسیب می بیند. زمانی که مشتریان به طور مکرر آن را برای بو کردن یا بررسی آن بر می دارند، مدت زیادی دوام نمی آورد و همچنین حمل و نقل طولانی مدت را نیز تحمل نخواهد کرد.

بسته بندی سلفونی به شما امکان می دهد طرح صابون خود را به نمایش بگذارید.

اکثر مصرف کنندگان تصمیمات خرید خود را بر اساس جذابیت بصری قرار می دهند. روکش شفاف است و آن را برای بسته بندی صابون های با طراحی پیچیده عالی می کند. سلفون های شفاف رنگ های محصول شما را که برای زیبایی شناسی حیاتی هستند، مخدوش نمی کند.

بسته بندی سلفونی به ابزار اضافی نیاز ندارد.

در مقایسه با بسته بندی جمع شونده، بسته بندی سلفونی مقرون به صرفه تر است. نیازی به تجهیزات اضافی ندارد.

بسته بندی سلفونی مقرون به صرفه است.

صاحبان مشاغل خرد به روکش های چسبناکی که در فروشگاه های خرده فروشی بزرگ فروخته می شود وابسته اند. این نوع فیلم در صورت کشیده شدن به راحتی می شکند و در دراز مدت گران است. یک جایگزین خوب، روکش سلفونی است که بادوام تر و مقرون به صرفه تر است. بنابراین وقتی در مورد آن فکر می کنید، بسته بندی سلفونی یک گزینه برتر برای بسته بندی صابون است.

حمل و نقل آسان و ایمن

بسته بندی سلفونی می تواند صابون شما را در برابر حمل و نقل خشن و در حین حمل و نقل محافظت کند. حمل و نقل آن ها آسان تر و ایمن است.

بسته بندی صابون و مزایای آن

مزایای پوشش سلفونی:

1- ماندگاری
2- شفافیت
3- اثربخشی هزینه
4- توان مالی

سخن پایانی

به طور خلاصه، ممکن است مواد مختلفی را برای بسته بندی صابون در نظر بگیرید. اما پس از بررسی عوامل مختلف موثر بر ارائه محصول، متوجه خواهید شد که سلفون یکی از بهترین گزینه هاست.
از این رو شرکت ماشین سازی مسائلی تولید کننده و طراح دستگاه های بسته از جمله دستگاه بسته بندی صابون است. شما با بهره گیری از دستگاه بسته بندی ماشین سازی مسائلی می توانید صابون های تولید شده خود را به بهترین نحو ، با طرح های ایده آل و مردم پسند و چشم نواز راهی بازار فروش کنید و میزان افزایش فروش خود را مشاهده کنید. کیفیت محصولات خود را با استفاده از دستگاه های بسته بندی ماشین سازی مسائلی افزایش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *