بسته بندی مواد غذایی – نقش ها ، مواد و مسائل مربوط به محیط زیست

بسته بندی مواد غذایی – نقش ها ، مواد و مسائل مربوط به محیط زیست

پیشرفت در پردازش مواد غذایی و بسته بندی غذا نقش مهمی در حفظ منبع غذایی آمریکا در بین ایمن ترین سیستم در جهان ایفا می کند. به بیان ساده بسته بندی مزایای پردازش غذا بعد از تکمیل فرآیند را حفظ می کند و ایمن بودن غذاهایی را که برای مسافت های طولانی انتقال می یابند را حفظ می کند تا در زمان مصرف سالم باشند.

برای مشاهده دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه اینجا کلیک کنید.

با این حال ، فناوری بسته بندی باید حافظت از غذا را در کنار مسائل دیگر از جمله هزینه های انرژی و مواد ، افزایش آگاهی اجتماعی و محیطی ، مقررات سخت درباره آلاینده ها و دفع پسماند جامد شهری حفظ کند. زباله های جامد شهری (MSW) شامل اقلامی هستند که عموما دور انداخته می شوند ، از جمله بسته های غذا ، ته مانده های غذا ، تزئینات داخلی و آیتم های بادوام مثل یخچال و کامپیوترها. تلاش قانون و مقررات برای کنترل بسته بندی براساس ادراک اشتباهی است که بسته بندی بار اصلی MSW است. به جای آن ، آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا (EPA) دریافت که تنها 31 درصد از مازاد جامدات شهری که در سال 2005 تولید شدند از بسته بندی مواد مربوط به شیشه ، فلز ، پلاستیک ، کاغذ و مقوا بوده است.منابع غیر بسته بندی مانند روزنامه ، دفاتر تلفن و ارتباطات اداری بیش از دو برابر منابع مازاد جامدات شهری هستند. غذا تنها طبقه ای از محصول است که معمولا 3 بار در روز توسط هر فرد مصرف می شود. درنتیجه ، بسته بندی مواد غذایی حدود دو سوم از کل زباله بسته بندی توسط حجم (هانت و سایرین 1990) را تشکیل می دهد.

علاوه بر این ، بسته بندی مواد غذایی تقریبا 50% (با وزن) کل فروش بسته بندی است. اگر چه دانش حاص موجود از زمان انتشار اولین خلاصه علمی در رابطه بین بسته بندی و MSW تغییر کرده است(IFT 199) این مساله به خوبی درک نشده است و تلاش برای پرداختن به تاثیر محیطی مواد بسته بندی دور افتاده را پیچیده می کند. این مقاله به توصیف نقش بسته بندی مواد غذایی در زنجیره تامین مواد غذایی ، انواع مواد مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی و تاثیر بسته بندی مواد غذایی بر محیط زیست می پردازد. علاوه بر این ، این مقاله مروری بر دستورالعمل های مدیریت پسماند جامد و دیگر گزینه های مدیریت پسماند دارد. در نهایت ، این متن روش ها و قوانین دفع زباله را مورد بررسی قرار می دهد.

برای مشاهده انواع دستگاه بسته بندی مواد غذایی اینجا کلیک کنید.

نقش بسته بندی مواد غذایی:

نقش اصلی بسته بندی مواد غذایی ، حفاظت از محصولات غذایی از تاثیرات خارجی و آسیب های فیزیکی ، نگهداری مواد غذایی و تهیه مواد مصرفی و مواد مغذی است.

هدف بسته بندی مواد غذایی به روشی موثر است که الزامات صنعت و خواسته های مصرف کننده را برآورده می کند ، امنیت غذایی را حفظ کرده و تاثیر محیطی را به حداقل می رساند.ل

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *