تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک

تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک

تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک چیست ؟

هر زمان که کلمه اسباب بازیرا می شنوید، به ویژه آن را با یک بچه، بازی، بازی یا سرگرمی مرتبط می کنید. اصطلاح اسباب بازیباعث ایجاد حس شادی و هیجان می شود. بنابراین بسته بندی آن باید به اندازه خود اسباب بازی جذاب باشد. سازندگان از جعبه های چاپ سفارشی با طراحی خوب برای این منظور استفاده می کنند. بسته بندی اسباب بازی تاثیر زیادی در ذهن بچه ها دارد. به همین دلیل است که طراحان آن را دقیقاً مطابق با علاقه و ترجیحات مخاطبان هدف ایجاد می کنند.

در این صنعت 88 میلیارد دلاری، این بسته بندی است که می تواند تفاوت زیادی بین شما و رقیب تان ایجاد کند. این اسباب بازی های شما را مطلوب تر می کند و آنها را قادر می سازد تا از قفسه ها در دستان کودکان خارج شوند بسته بندی اسباب بازی ها تنها وسیله ای برای بسته بندی بازی بچه ها نیست. بلکه خیلی بیشتر از یک جعبه است. مانند هر صنعت دیگری، بخش بسته بندی باید با چالش های خاصی روبرو شود که حول سه عامل اصلی می چرخد. مواد، توابع و پیام به همین دلیل است که شرکت های بسته بندی نزدیک من به شدت نگران طراحی یک بسته بندی استثنایی هستند که بچه ها را به خود جذب کند.

نحوه طراحی بسته بندی اسباب بازی تاثیر مستقیمی بر ذهن کودک دارد و بنابراین تصمیم خرید را تعیین می کند. به عنوان مثال، اگر تولیدکنندگان در نزدیکی من اسباب بازی ها را در یسته بندی های سفارشی غیر جذاب، کسل کننده و ارزان قرار دهند، علاقه بچه ها هرگز به سمت محصول شما کشیده نمی شود. در نتیجه، او ممکن است شروع به بررسی هر گزینه دیگری کند. از سوی دیگر، اگر فروشنده بسته بندی اسباب بازی های سفارشی را با استفاده از رنگ های جذاب، فونت های چشم نواز و الگو های هنری طراحی کند، می تواند در یک لحظه کودک را جذب کند و رفتار خرید را تحریک کند. در ادامه با ما همراه باشید به صورت دقیق تری پاسخ سوال تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک چیست ، را بررسی می کنیم.

بسته بندی برای کودکان جذاب است

اسباب بازی ها برای کودکان در نظر گرفته شده اند، بنابراین بسته بندی آنها باید با در نظر گرفتن کودکان طراحی شود. طراحی پکیج برای کودکان بیشتر از طراحی آن برای بزرگسالان متفاوت است. از آنجایی که کودکان حس بلوغ و شناخت پایینی دارند، بنابراین ورودی های حسی را متفاوت از بزرگسالان درک می کنند. بسته بندی چاپ شده سفارشی برای اسباب بازی ها باید با استفاده از رنگ های تمیز و خالص که برای حواس کودکان جذاب باشد ساخته شود. گرافیک و تصاویر روی بسته باید تاثیر خوبی در ذهن بچه ها ایجاد کند و آنها را برای خرید محصول تحت تاثیر قرار دهد. گرافیک سه بعدی نیز روند رو به رشدی دارد. آنها به طور گسترده ای برای منحصر به فرد و خاص کردن بسته بندی اسباب بازی استفاده می شوند. وقتی صحبت از بچه ها می شود، حس کلی بسته باید رنگارنگ و بازیگوش باشد تا بچه ها را جذب کند.

تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک

عواملی که برای طراحی بسته بندی اسباب بازی باید در نظر گرفته شوند

اگر بخشی از تجارت تولید اسباب بازی هستید و می خواهید یک بسته بندی محصول یا بسته بندی حمل و نقل سفارشی برای اسباب بازی های بچه گانه طراحی کنید، باید چندین چیز را از قبل در نظر بگیرید. شما باید چیزی بیاندیشید که توجه کودکان را به خود جلب کند و باعث شود که خلاقیت های شما را دوست داشته باشند. بسته بندی های سفارشی کاملاً طراحی شده برای اسباب بازی ها می تواند شما را از رقبا متمایز کند. در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام طراحی بسته بندی اسباب بازی به آنها توجه کنید:

مواد بسته بندی مناسب را انتخاب کنید:

موادی که برای طراحی بسته بندی اسباب بازی خود استفاده می کنید بخش مهمی از تصویر برند شما است. از موادی که به نظر بی کیفیت یا ناامن به نظر می رسند خودداری کنید. همچنین، با افزایش نگرانی های سازگار با محیط زیست، مردم بیشتر به دنبال مواد پایدار و همان چیزی هستند که برای فرزندان خود می خواهند. پلاستیک، چوب و مقوا سه ماده رایج برای طراحی بسته بندی اسباب بازی هستند. پلاستیک بادوام است و محافظت خوبی ارائه می دهد.
جعبه های چوبی اسباب بازی ظاهری زیبا و کلاسیک به شما می دهند. آنها سازگار با محیط زیست هستند و محافظت خوبی را ارائه می دهند و آنها را گزینه خوبی برای در نظر گرفتن می کند. سپس مقوا می آید و همه کاره ترین مواد بسته بندی موجود تاکنون است. سازگار با محیط زیست، سبک وزن، سفارشی سازی آسان و قابل استفاده مجدد است. از اسباب بازی ها در هنگام انتقال، ذخیره سازی و نمایش محافظت می کند. چاپ بر روی بسته بندی با نقش و نگارهای جذاب می تواند تاثیر بسزایی در ذهن کودکان داشته باشد. بنابراین، همیشه قبل از نهایی کردن مواد بسته بندی اسباب بازی، جنبه های مختلف را در نظر بگیرید.

سن کودک را در نظر بگیرید:

هنگام طراحی اسباب بازی ها و بسته بندی آنها برای کودکان زیر سه سال، ایمنی باید مهمترین دغدغه باشد. استفاده از کیسه های پلاستیکی یا هر بسته بندی دیگری ایمنی بیشتر را برای کودکان به همراه دارد. اگر اسباب بازی های خود را برای کودکان کوچک تر بازاریابی می کنید ، روی جذاب تر کردن بسته بندی چاپی سفارشی آنها تمرکز کنید. از رنگ های روشن و چشم نواز برای جلب توجه آنها در هنگام دید استفاده کنید. برای بچه های بزرگتر می توانید از طرح های رنگی روشن یا طراح های سازگار با محیط
استفاده کنید تا آگاهی بیشتری در نسل آینده ایجاد کنید
.

بسته بندی را کاربردی کنید:

محصولاتی که به راحتی باز می شوند و می توانند به راحتی توسط کودک در حالت بسته بندی شده نگهداری شوند، بیشتر مورد علاقه کودکان هستند. اگر بسته بندی بتواند محصول را ذخیره کند، یک جایزه خواهد بود. بسته بندی را به گونه ای طراحی کنید که بچه ها بتوانند اسباب بازی را از بیرون ببینند یا دکمه های تعاملی را در دسترس نگه دارند تا شانس خرید افزایش یابد.

بسته بندی اسباب بازی را به بخشی از تجربه بازی تبدیل کنید:

در برخی موارد، بسته بندی به گونه ای طراحی می شود که بخشی از تجربه بازی باشد. شما باید روانشناسی بچه ها را در بسته بندی اسباب بازی ها درک کنید. به عنوان مثال، اگر عروسک می فروشید ، به فکر تهیه بسته بندی باشید که می تواند به یک عروسک خانه یا قلعه تبدیل شود تا بچه ها را بیشتر متحیر کند.

ایجاد یک درخواست بصری:

اگر می خواهید یک بسته بندی اسباب بازی بسازید که بر ذهن بچه ها تأثیر بگذارد، روی جذابیت زیبایی شناختی آن تمرکز کنید. از رنگ ها، اشکال و الگو های چاپی استفاده کنید که از دیگران متمایز هستند. بسته بندی اسباب بازی ها با طراحی خوب نه تنها از نظر بصری جذاب به نظر می رسند، بلکه بستر مناسبی را برای کسب و کارها فراهم می کنند تا برند خود را به بازار عرضه کنند. اگر کودکی را که در حال باز کردن یک اسباب بازی است تماشا کرده باشید، متوجه می شوید که بچه ها معمولاً به همان اندازه که درباره بسته بندی آن هیجان زده هستند، هیجان زده هستند. این به این دلیل است که سازندگان بسته بندی اسباب بازی ها را به قدری جذاب طراحی کرده اند که بچه ها نمی توانند دوری کنند. آنها از بهترین مواد با کیفیت استفاده می کنند، باز کردن آن را برای بچه ها آسان می کنند و بسته بندی را برای استفاده کاربردی می کنند. همه این ویژگی ها در تأثیر گذاری بر ذهن بچه ها و منجر به خرید تکراری کمک زیادی می کنند.

تاثیر بسته بندی اسباب بازی بر ذهن کودک

کودکان با بازی کردن با اسباب بازی ذهن خود را پرورش می دهند حال این اسباب بازی ها باید دارای بسته بندی های ایده آل و خلاقانه باشند تا به پرورش و خلاقیت کودکان کمک کند لذا ماشین سازی مسائلی تولید کننده انواع ماشین های بسته بندی به تولید کنندگان اسباب بازی این امکان را می دهد که محصول خود را با بهترین نوع بسته بندی و طراحی های جذاب کودکان را جذب محصول خود کنند و محصول خود را به بازار عرضه کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *