بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده منجمد

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده در مقیاس کوچک، یک خط تولید کارآمد و نیمه اتوماتیک با خروجی نسبتاً کم است که برای کارخانه های فرآوری سیب زمینی سرخ کرده در مقیاس کاری کم حجم مناسب است. ظرفیت تولید در این نوع پروژه های تولیدی، به طور کلی، به شکل 50 کیلوگرم در ساعت، تا 300 کیلوگرم در ساعت معرفی می شود. این ظرفیت ها می تواند نیازهای گروه خاصی از مشتریان را در کارخانه های کوچک تولید میان وعده ها، فروشگاه های مواد غذایی یا رستوران ها برآورده سازد.

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ شده منجمد، کارکرد آسان و ایمن دارد، فضای زیادی برای نصب و کارکرد اشغال نمی کند و بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری متوسط و بازگشت سریع سرمایه اولیه را ارائه می دهد. همچنین انواع دیگری از خطوط فرآوری سیب زمینی سرخ کرده با خروجی متوسط یا بزرگ تر نیز برای کارخانه های وسیع تر در دسترس قرار دارد.

اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار تولیدی کوچک و پرسود هستید، خرید دستگاه بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده و منجمد را به شما پیشنهاد می دهیم. بسته بندی انواع سیب زمینی نیمه پخته یا سرخ شده توسط این ماشین آلات امکان پذیر است و می تواند شما را به درآمدزایی فوق العاده ای برساند.

فرآیند تولید سیب زمینی سرخ کرده منجمد

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط فرآوری سیب زمینی سرخ کرده به صورت زیر می باشد:

  • شستن و پوست کندن سیب زمینی ها
  • برش سیب زمینی سرخ کرده
  • بلانچ کردن سیب زمینی
  • خشک کردن آب سیب زمینی ها
  • سرخ کردن سریع
  • خشک کردن روغن سیب زمینی ها
  • انجماد سریع
  • ماشین آلات بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده برای فروش

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

خط تولید و بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده در مقیاس کوچک عمدتاً شامل دستگاه شستشو و پوست کندن سیب زمینی، دستگاه برش سیب زمینی سرخ کرده، دستگاه بلانچ سیب زمینی، دستگاه خشک کن، دستگاه سرخ کن سیب زمینی، دستگاه روغن خشک کن، فریزر سریع و بسته بندی است. در ادامه به معرفی کلی ماشین آلات فوق می پردازیم.

1-دستگاه شستشو و پوست کندن سیب زمینی

دستگاه شستشو و پوست کن سیب زمینی، هم عملکرد شستشو و هم پوست کندن را انجام می دهد. غلتک های برس مانند می توانند سیب زمینی ها را حرکت دهند تا بدون آسیب به سیب زمینی ها، پوست آن ها جدا شود، در حالی که دستگاه اسپری کننده آب، ناخالصی های سطح مواد را می شویند.

2-دستگاه برش سیب زمینی ها

دستگاه برش سیب زمینی می تواند سیب زمینی ها را به صورت نواری یا قطعه ای، برش دهد. برش ها یا نوارها در اندازه یکنواخت هستند. تنظیم برش ها در اندازه های مورد انتظار، بسیار آسان است.

3-دستگاه بلانچ سیب زمینی

برای حذف نشاسته سیب زمینی، لازم است نوارهای سیب زمینی سفید شوند؛ به این عمل، بلانچینگ گفته می شود. دستگاه بلانچ سیب زمینی را می توان با گاز یا برق، با دمای قابل کنترل برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، گرم کرد. دمای بلانچینگ به 80-100 درجه سانتیگراد می رسد.

4-دستگاه خشک کن آب سیب زمینی ها

دستگاه خشک کن آب، برای حذف آب اضافی در مرحله پردازش قبلی، با استفاده از یک نیروی گریز از مرکز، آب سیب زمینی ها را از بین می برد. مرحله خشک کردن می تواند به صرفه جویی در زمان سرخ کردن و بهبود طعم سیب زمینی سرخ شده کمک کند.

5-دستگاه سرخ کن سیب زمینی

دستگاه سرخ کن سیب زمینی می تواند نوارهای سیب زمینی را با منبع گرمایش گاز یا برق، به خوبی سرخ کند. دمای سرخ کردن به حدود 160-180 درجه سانتیگراد می رسد و سرخ کردن سریع، حدود 40-60 ثانیه طول می کشد. دستگاه سرخ کن می تواند شکل سیب زمینی سرخ کرده را در خط تولید سیب زمینی سرخ کرده، حفظ کند و برای پردازش بیشتر، آماده می سازد.

6-دستگاه روغن خشک کن

حذف روغن اضافی روی سطح سیب زمینی سرخ کرده می تواند به جلوگیری از طعم چرب غذا کمک کند. دستگاه روغن خشک کن می تواند روغن سیب زمینی سرخ شده را با مصرف انرژی کمتر، به خوبی خشک کند. از اصل نیروی گریز از مرکز برای این فرآیند استفاده می شود.

7-دستگاه انجماد سریع سیب زمینی سرخ شده

دستگاه فریزر، دارای یک اواپراتور لوله مسی با دمای متعادل است. می تواند غذا را برای مدت طولانی تازه نگه دارد. سیستم کنترل دما می تواند دمای دقیق انجماد را تشخیص دهد.

8-دستگاه بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده

در آخرین مرحله در خط تولید چیپس سیب زمینی و خط سیب زمینی سرخ کرده، معمولاً برای بسته بندی باید از دستگاه بسته بندی چیپس استفاده کرد. پس از استفاده از دستگاه بسته بندی برای سیب زمینی ها، حمل و نقل و حمل آن بسیار راحت است. به طور کلی، دستگاه های بسته بندی سیب زمینی سرخ کرده یا انواع چیپس، که اغلب در بازار مورد استفاده قرار می گیرند شامل دستگاه های بسته بندی تحت خلاء و دستگاه های بسته بندی پیلوپک می باشد.

برای خرید انواع دستگاه های بسته بندی مواد غذایی می توانید از طریق شرکت ماشین سازی مسائلی اقدام فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *