تقاضای جهانی برای بسته بندی هوشمند الکترونیکی

تقاضای جهانی برای بسته بندی هوشمند الکترونیکی

تقاضا برای الکترونیک چاپی و بسته بندی الکترونیکی شروع به گرم شدن کرده است ، همانطور که اتفاق می افتد ، این فناوری اولیه می تواند دنیای کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده را دگرگون کند.

تقاضای جهانی دستگاه های بسته بندی هوشمند الکترونیکی ، که به طور فزاینده با عنوان “بسته بندی الکترونیکی” شناخته می شوند ، به سرعت در حال رشد کردن می باشند. این شامل کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده (CPG) می شود. مطمئناً بسته بندی الکترونیکی در حال حاضر بیشتر قیمت های ممتاز را به خود جلب می کند ، بنابراین به احتمال زیاد انقلاب بسته بندی الکترونیکی به جای جایگزینی هر چیزی ، به بازار جهانی بسته بندی اضافه می شود.

چه چیز خاصی در مورد بسته بندی الکترونیکی وجود دارد؟

بسته‌بندی شامل چاپ مدارهای رسانا در لایه بسته‌بندی است که شامل افزایشفروش از طریق تجارت بهتر, بهبود رابط انسانی با دستورالعمل‌های گفتاری یا لغزش,و فراهم کردن  پاداش‌ های  الکترونیکی ارزشمند بر روی بسته‌بندی است. همانطور که گفته می شود “آنچه می بینیم خریداری می کنیم” ، این روزها الکترونیک چاپی روی یک بسته اهمیت بیشتری می یابد.

تا به امروز ، بیشتر بسته بندی های الکترونیکی فراتر از RFID و EAS نوعی بسته بندی اولیه را به خود اختصاص داده اند که این محصول را از نظر مصرف کننده مفیدتر و جذاب تر می کند.

بسترهای برچسب پلی پروپیلن دو محور گرا (BOPP). این نخستین نمونه های اولیه برچسب های بطری تعاملی هستند که هنگام نگه داشتن بطری ، دنباله ای از چراغ های چشمک زن را فعال می کنند. در آینده ، بسیاری از اشکال بسته بندی هوشمند الکترونیکی عملکردهای پیچیده ای را شامل می شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *