جلوگیری از خسارت حمل و نقل

جلوگیری از خسارت حمل و نقل

در حالی که جلوگیری از هرگونه خرابی در زنجیره تأمین غیرممکن است، اما باربری ها می توانند برای کاهش آسیب و بازده محصول اقدام کنند. در ذیل برخی از روش های پیشگیری از آسیب ارائه شده است:

1. زمان کافی برای آزمایش

قبل ازاجرای گسترش گسترده کالاهای جدید، بسته‌بندی، یا ارایه دهندگان، عملکرد دنیای واقعی آن‌ها را امتحان کنید. چندین محموله آزمایشی ارسال کنید که به دقت وزن، حجم و ماهیت محصولاتی را که شما ارسال می‌کنید را منعکس کند.

2. از شاخص های ضربه، شوک یا شیب استفاده کنید

این وسایل ارزان قیمت را به قسمت خارج جعبه ها وصل کنید تا مشخص شود که آیا یک محموله جابجا شده، سوء استفاده شده یا بارگذاری نشده است. این به شما امکان می دهد روند آسیب را شناسایی و برطرف کنید و پاسخگویی را تعیین کنید.

3. معامله را ببندید و ضربه را لمس کنید

 بسته ها رابا نوار پلاستیکی با کیفیت بالا و حساس به فشار را برای اطمینان از بسته بودن و عدم نفوذ در برابر بو و رطوبت محیط زیست بسته بندی کنید. فاصلهکافی بین محصولات و ظروف را برای محافظت ازکالاها در برابر سختی‌های کار قرار دهید.

4. خلأ را پر کنید:

 فضای خالی فقط یک مشکل درون جعبه ها و پالت ها نیست. هر شکاف قابل توجهی در اطراف محیط بسته های شما به آنها امکان می دهد تا هنگام حمل و نقل با سایر موارد جابجا شوند. برای به حداقل رساندن ریسک ، تلاش کنید تا بارهای کانتینر و تریلر کاملاً مکعب شود و برای پر کردن فضاهای باقیمانده از کیسه هوا استفاده کنید.

5. عاملی در اثر بومرنگ

 برای اطمینان از محافظت در مورد موارد بازگشتی ، بسته های اصلی را به راحتی باز و استفاده مجدد کنید تا مشتریان هنگام باز کردن محموله ، مواد محافظ را پاره نکنند، برش نخورند، یا در غیر این صورت مصالح محافظ را به خطر نیاندازند.

6 .استفاده از حمل و نقل هوایی را برای کالاهای با ارزش را انتخاب کنید

ارتعاش در جاده های تکراری می تواند محصول شما را به روش اشتباه دچار اصطحکاک کند. اگرچه کامیون هایی که دارای سیستم تعلیق درایو هوا هستند ، نمی توانند خطر ساییدگی ، جرقه زدگی یا نشت ناشی از لرزش را از بین ببرند ، اما به میزان قابل توجهی این احتمال را کاهش می دهند.

7. گوشههای مربوط به آموزش کادر  برش بسته را قطع نکنید

کارکنان دریافت و تحویل را به منظور جلوگیری از جراحت, پارگی و سایر صدمات ناشی از آن آموزش دهید. این جعبه‌ها باید دستورالعمل‌های بازکردن را نشان دهند – از جمله جایی که باید برش داشته باشند و جایی که برای محافظت از کالا در آن استفاده نشود.

8. فقط آب را کم کنید

ریزش باران بر روی کانتینرها و ایجاد رطوبت بر روی محموله ها که به خاطرات تغییرات دما و رطوبت ایجاد می شود ، می تواند باعث ایجاد خوردگی ، پیچ خوردگی و یا کپک شود که می تواند محصولات را خراب کند. برای حفظ خشکی مطلوب ، مواد خشک کن را به محموله های حساس به رطوبت که در خارج از کشور یا از طیف وسیعی از شرایط آب و هوایی سفر می کنند ، اضافه کنید.

9. در مناقصه بازرسی کنید

 هربازیکن در زنجیره محصولات شما باید به طور کامل کلیه موارد حمل و نقل را برای هر نشانه‌ای از آسیب و یا تغییرات در زمان مناقصه بازرسی کند. نمادها نباید فقط شامل چه ناحیه ای از یک جعبه خسارت وارد کرده بلکه خصوصیات خاص آن را نیز شامل شود.

ماشین سازی مسائلی توانسته است با ارائه بهترین و با کیفیت ترین دستگاه دوخت در بسته ها در دستگاه بسته بندی مدرن خود، مانع از باز شدن بسته ها در هنگام حمل و نقل و تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *