حداکثر بهره وری بسته بندی

حداکثر بهره وری بسته بندی

حداکثر بهره وری بسته بندی

استراتژی بسته‌ بندی و فرایندهای بسته‌ بندی می‌توانند به طور قابل ‌توجهی توانایی شما برای حفظ یک زنجیره تامین آرام و کارآمد را تحت ‌تاثیرقرار دهند.

1.ابتدا اطلاعات مربوط به محصول را جمع آوری کنید

 از کلیه اطلاعات مربوط به محصول – اندازه و وزن ، نحوه حمل و نقل و الزامات ایمنی در قسمت جلو استفاده کنید تا به توسعه و اجرای یک استراتژی بسته بندی کارآمد و سازگار کمک کنید. این اطلاعات به شما اطمینان می دهد که از بسته بندی مناسب استفاده کرده و کارمندان خود را به درستی آموزش دهید.

2. هر مرحله و نیازهای مادی را بشناسید

 فرایند بسته بندی و مواد مورد نیاز می توانند براساس محصول متفاوت باشند. هرمرحله از عملیات را بدانید، مواد مورد نیاز (از نوع جعبه گرفته تا بسته بندی)، و نحوه استفاده صحیح از آن مواد برای اطمینان از داشتن آیتم‌های مناسب در زمان و جایی که به آن‌ها نیاز دارند و باید عملیات‌ها را متوقف کنند تا موارد غیر منتظره‌ای پیدا کنند و یا سوال بپرسند.

3. مقررات را بیاموزید

 در مورد بسته بندی و برچسب گذاری های مورد نیاز برای هر کالایی که حمل می کنید ، به روز باشید  از مواد گرفته تا برچسب های هشدار دهنده تا آموزش کارمندان. درک کنید که چگونه آنها بر عملیات شما تأثیر می گذارند.

4. بسته بندی را به بخشی از تصمیمات مربوط به بودجه تبدیل کنید

 بودجه خود را از ابتدا بشناسید تا بتوانید بهترین بسته بندی را برای نیازهای خود طراحی کنید بدون اینکه در آخرین لحظه ها یا تغییراتی در مواد ایجاد کنید تا در بودجه بمانید.

5. با متخصص کار کنید

 شریکی که در زمینه های مرتبط با تجارت شما تخصص دارد – از جمله نمونه طراحی سفارشی یا مواد خطرناک – می تواند در طراحی بسته بندی متناسب با نیازهای شما ضمن در نظر گرفتن سهولت استفاده ، رعایت نظارتی و سایر عوامل به شما کمک کند.

6. ضایعات را به حداقل برسانید

نیازمندی‌های بسته‌بندی برچسب گذاری و تست نیازمندی ‌ها را برای اقلامی که به منظور شناسایی بهتر فرصت‌ها برای حذف ضایعات، ارسال می‌کنید بشناسید. کاهش مراحل غیر ضروری و اضافه بسته ها به ساده تر کردن کارها ضمن کاهش هزینه ها کمک می کند.

با انتخاب دستگاه بسته بندی افقی ازجمله دستگاه بسته بندی مدل pm40 صنایع ماشین سازی مسائلی می توانید ضایعات خود را در مراحل بسته بندی به حداقل و نزدیک به صفر برسانید.

7. تصمیمات لحظه آخری را حذف کنید 

محصولات خود را بشناسید و نیازهای بسته‌بندی آن‌ها را در پیش بگیرید، اطلاعات مربوط را با پرسنل داخلی و همکاران زنجیره تأمین برقرار کنید و برای ایجاد اختلالات احتمالی برنامه ریزی کنید.

8. از ابزارهای مناسب برای کار استفاده کنید

پیچیدگیفرآیند بسته‌بندی می‌تواند بسته به محصول شما تغییر کند  به خصوص اگر به عنوان “خطرناک” طبقه‌بندی شود. و بنابراین بسیار تنظیم شده باشد. در نظر بگیرید که چه ابزارهایی می توانند عملیات را ساده سازند – به عنوان مثال ، دستورالعمل مونتاژ / بسته شدن یا نرم افزار حمل و نقل برای اتوماسیون فرایندها

9. بسته بندی پیشرفته اهرمی

 این راه حل های پیشرفته نیاز به مواد محافظ اضافی را کاهش می دهد.

10. ابتکاری باشید و به بیرون از کادر فکر کنید

کارها را فقط به این دلیل است که همیشه آنها را انجام داده اید ، انجام ندهید. استراتژی های بسته بندی را بهبود بخشیده و روی راه حل های نوآورانه ضربه بزنید تا بازده بیشتر بهبود یابد. این که آیا از آن برای استفاده از مواد مخصوص به جای جعبه های مقوایی معمولی برای حمل کالاهای پرخطر استفاده می شود و یا به سادگی ارزیابی مراحل خود می باشد ، تغییرات بزرگ یا کوچک می تواند تغییر بزرگی ایجاد کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *