فناوری بسته بندی مدرن مواد غذایی 2

فناوری بسته بندی مدرن مواد غذایی 2

امروزه توسعه و بهبود مواد بسته‌بندی به فیلم‌های پلیمری اطلاق می‌شود که انواع جدیدی از آن‌ها برای بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این یک سلفون پلاستیکی است که جایگزین سلفون های کاغذی و طراحی در فروشگاه ها شده است. سلفونهای تقویت‌شده مدرن بسیار بادوام هستند و امکانات بسته‌بندی سلفون‌ها بسیار گسترده و متنوع هستند و بر روی دستگاه بسته بندی مواد غذایی ماشین سازی مسائلی قابل نصب و استفاده می باشند.

اول اینکه ، فیلم های الاستیک چند لایه در برابر سوراخ شدن و ترک خوردگی بسیار مقاوم هستند. آنها همچنین از نظر انعطاف پذیری و خواص نوری بسیار خوبی متمایز هستند و در برابر نفوذ نور مقاوم هستند. ثانیا، سلفون های منعطف برای بسته بندی در یک فضای اصلاح شده و تحت خلاء در نظر گرفته شده اند.

برای همین منظور فیلم‌های چندلایه براساس فن‌آوری نانوذرات با خواص مکانیکی، چروکیدگی، موانع و خواص اپتیکی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این نوع سلفون غذایی می توان برای بسته بندی محصولات با دمای حداکثر 90 درجه سانتیگراد استفاده کرد. فیلم اکولوژی زیست محیطی Bioform از پلی الاکتات و قابل بازیافت ساخته می شود.

برای محافظت از محصولات غذایی امروزه از فیلم های چند لایه سری پلی آمید A ، B و C ، پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده کنید. این سلفون ها انعطاف پذیر هستند و از نظر بخار آب و قابلیت جوش از خاصیت سد بالایی برخوردار هستند. لایه های سلفون با چسب مخصوصی مهر و موم شده اند.

برای بسته‌بندی مواد خام و فراورده‌های خام, از پوشش ‌های کوچک با خواص مانع استفاده می‌شود. این پوشش ها با دوام هستند، به آسانی پردازش می شوند و نیازهای اقتصادی بالایی را برآورده نمی کنند.

جهت راهنمایی در مورد انتخاب بهترین نوع سلفون جهت بسته بندی محصولات خود با کارشناسان فنی ما در مجموعه ماشین سازی مسائلی تماس حاصل فرمائید. هم چنین جهت خرید بهترین دستگاه بسته بندی استرچ متناسب با سیاست های کاری خود اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *