نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت

نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت و بررسی مزایای خرید

نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت و بررسی مزایای خرید

بیسکویت یک میان وعده بسیار رایج در زندگی روزمره است و در انواع مختلف در فروشگاه ها یافت می شود. فرم های بسته بندی بیسکویت ها نیز متنوع است. اما آیا می دانید که بیسکویت ها چگونه بسته بندی می شوند؟ آیا با مدل های دستگاه بسته بندی بیسکویت آشنایی دارید؟

یک شکل بسیار رایج بسته بندی بیسکویت، بسته بندی بالشتکی (پیلوپک) است. این روش بسته بندی به این دلیل نامگذاری شده است که محصول نهایی شبیه یک بالشتک است. با این بسته بندی به راحتی می توانید تاریخ تولید و انقضا را روی آن چاپ کنید و حتی مکان باز کردن بسته را هم می توانید اضافه کنید.

از دستگاه بسته بندی پیلوپک برای بسته بندی می توان علاوه بر بسته بندی بیسکویت، برای بسته بندی انواع نان، ساندویچ سرد، رشته فرنگی فوری، میوه، سبزیجات و … نیز استفاده کرد.

دستگاه بسته بندی بیسکویت چطور کار می کند؟

تسمه نقاله دستگاه بسته بندی بیسکویت به طور اتوماتیک، بیسکویت ها را به محل بسته بندی منتقل می کند، آنها را در یک فیلم کاغذی می پیچد و بعد از گرم شدن، آنها را به شکل فشرده در می آورد و برای آب بندی، با روش حرارتی، و مهر و موم سازی متقاطع و برش، به سمت کاتر متقاطع می فرستد. سپس محصول نهایی توسط تسمه نقاله خروجی، به انتهاب خط تولید هدایت می شود. این طرز کار، اگرچه بسیار ساده است اما اگر کوچکترین مشکل به وجود بیاید، کیفیت بسته بندی ها کاهش می یابد و محصول نهایی، تأیید نمی شود.

امکانات دستگاه بسته بندی اتوماتیک بیسکویت چیست؟

  • مجهز به صفحه نمایشگر کامل (به زبان انگلیسی؛ قابل تبدیل به زبان فارسی)
  • مجهز به صفحه نمایش لمسی با وضوح بالا و نمایشگر وضعیت عملکرد، دستورالعمل های عملیاتی و غیره
  • دارای پنل کنترل برق قدرتمند برای افزایش راندمان کاری
  • دارای دستور العمل برای هر محصول؛ قابلیت تنظیم کردن قبل از کار؛ مناسب برای تغییر سریع بسته بندی محصول
  • مجهز به ترموستات هوشمند برای کنترل اختلاف دما را تا 2 درجه
  • امکان تنظیم موقعیت آب بندی و برش، میزان انحراف و غیره، مستقیماً روی صفحه لمسی، بدون توقف
  • دارای استاندارد نصب و استاندارد حفاظت از جعبه الکتریکی
  • تجهیزات با درجه بالایی از عملکرد و حفاظت ایمنی (دستگاه های حفاظت ایمنی در تمام قسمت های خطرناک، نصب شده اند)
  • بهره برداری، استفاده و نگهداری راحت؛ دارای ساختار استاندارد و پیشرفته، کارکرد و نگهداری آسان، تطبیق پذیری قوی با شرایط کارخانه بیسکویت

نکته ویژه: اگر فیلم بسته بندی شما یک ماده پلی اتیلن تک لایه است، می توانید یک دستگاه مهر و موم کردن مخصوص برای فیلم پلی اتیلن نیز انتخاب کنید.

مشخصات فنی و ویژگی های دستگاه بسته بندی بیسکویت

مشخصات دستگاه های بسته بندی بیسکویت، متفاوت است، و با توجه به اندازه های مختلف بیسکویت ها و الزامات بسته بندی، مشخصات فنی مختلفی برای دستگاه ها وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برای بررسی هر ویژگی یا مشخصه فنی می توانید معیارهای اصلی را در دستگاه ها کنترل کنید:

  • عرض فیلم بسته بندی
  • طول کیسه باشتکی بسته بندی
  • عرض کیسه پیلوپک بسته بندی
  • ارتفاع محصول نهایی بسته بندی شده
  • قطر رول فیلم بسته بندی
  • سرعت بسته بندی بیسکویت ها
  • توان دستگاه (بر حسب ولت و هرتز و کیلووات آمپر)
  • اندازه دستگاه بسته بندی
  • وزن دستگاه بسته بندی
  • میزان مصرف برق (استاندارد انرژی)

از انواع دستگاه های بسته بندی بیسکویت می توانید برای بسته بندی کوکی ها، سبزیجات، نان، کیک، رشته فرنگی فوری، پاستا و غیره استفاده کنید. محصولات شرکت ماشین سازی مسائلی برای انواع بیسکویت و ویفر، عملکردهای متعدد و کاربرد وسیع دارند و قطعاً بهترین انتخاب هستند.

نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت

نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت

بیشتر بخوانید: چه نوع بسته بندی برای کلوچه استفاده می شود ؟

مزایای خرید دستگاه بسته بندی بیسکویت چیست؟

نحوه کار دستگاه بسته بندی بیسکویت به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک است و کل دستگاه توسط موتور قوی کنترل می شود. عملکرد تجهیزات، ایمن و قابل اعتماد است و تنظیم پارامترها، ساده و راحت انجام می گیرد.

سیستم انتقال بیسکویت ها در مراحل بسته بندی، ساده، قابل اعتماد و پایدار است. در واقع، می تواند تخلیه، بسته بندی، مهر و موم کردن و برش را در یک مرحله انجام دهد که به طور موثری کارایی بسته بندی بیسکویت ها را بهبود می بخشد.

دستگاه را می توان در یک موقعیت خاص تنظیم نمود و یا متوقف کرد. در فرآیند مهر و موم کردن و برش بسته بندی ها، نه تنها موقعیت کار باید دقیق باشد، بلکه فیلم بسته بندی در حین مهر و موم کردن و برش مداوم، به چاقوی مخصوص این کار نمی چسبد.

یک ابزار شناسایی خودکار به دستگاه انتقال اضافه می شود تا بسته های خالی، وارد فرآیند مهر و موم کردن و برش نشود. اگر بسته خالی در این مرحله وجود داشته باشد، سیستم به طور خودکار خاموش، و بسته خالی، حذف می شود؛ این ویژگی باعث می شود نه تنها کیفیت تضمین شود، بلکه از هدر رفتن فیلم بسته بندی نیز جلوگیری می کند.

فرآیند بسته بندی، بهداشتی و قابل اعتماد انجام می گیرد و کل فرآیند بسته بندی نیازی به عملیات دستی ندارد؛ همچنین تماس بین تجهیزات و مواد که از فولاد ضد زنگ ساخته شده است، باعث بهبود بهداشت مواد غذایی می شود.

سیستم تنظیم این دستگاه ها انعطاف پذیر است و محدوده بسته بندی، گسترده است. محصولات متنوعی با مشخصات، شکل ها و ویژگی های مختلف توسط این دستگاه قابل بسته بندی می باشند.

صرفه جویی در مصرف برق، بهبود کارایی و…، از مهم ترین ویژگی های این دستگاه ها می باشند.

خرید دستگاه بسته بندی بیسکویت

تامین کنندگان بسیاری برای خرید دستگاه های بسته بندی بیسکویت در بازار وجود دارد. شرکت ماشین سازی مسائلی، به عنوان یکی از تامین کنندگان، انواع مختلفی از دستگاه های بسته بندی بیسکویت را برای تکمیل انواع بسته بندی ارائه می دهد. بهترین ماشین آلات بسته بندی مواد غذایی می توانند راه حل مناسبی را با توجه به نیازهای بسته بندی مشتری، ارائه دهند.

این شرکت به عنوان یک تولید کننده، بر تحقیق و توسعه، تولید، فروش و خدمات بسته بندی بیسکویت، مواد تشکیل دهنده مرغوب و تجهیزات هوشمند، تمرکز دارد. دریافت گواهینامه های استاندارد از تمامی منابع و مراجع، یک خط تولید و بسته بندی همه جانبه را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

کاهش نیروی کار، کاهش هزینه های بسته بندی برای شرکت ها، تنظیم رایگان پارامترها، راحت و سریع، دستگاه تشخیص عیب، تعیین دقیق مکان برش بسته ها و مهر و موم کردن آنها، قیمت مناسب، شرایط خرید آسان، برخی از مهم ترین امتیازات خرید دستگاه های بسته بندی بیسکویت از این شرکت می باشد.

در هر صنعتی که فعالیت داشته باشید، از صنایع غذایی گرفته تا صنایع اسباب بازی، صنایع دارویی و غیره، بهترین دستگاه های بسته بندی برای اهداف وسیع، ارائه شده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *