آنچه برای خرید دستگاه بسته بندی پسته نیاز دارید بدانید

آنچه برای خرید دستگاه بسته بندی پسته نیاز دارید بدانید

آنچه برای خرید دستگاه بسته بندی پسته نیاز دارید بدانید

دستگاه بسته بندی پسته شامل تجهیزات و ماشین آلاتی است که با رعایت تمامی استانداردهای صنعتی تولید شده است و انواع پسته را مطابق با نکات بهداشتی آماده سازی می نماید. این دستگاه ها در نوع نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک در دسترس هستند.

با دستگاه بسته بندی پسته محصولات خود را به شکلی استاندارد عرضه کنید

پسته یکی از خوراکی های پرطرفدار و محبوب است. از این رو تامین، توزیع و عرضه این محصول می تواند بسیار سودآور باشد. بسته بندی، یکی از مراحل مهم در تولید و عرضه مواد خوراکی محسوب می شود. بسته بندی مناسب، مواد غذایی را از آلودگی ها حفاظت کرده و برای مشتریان نیز جذاب و چشمگیر است. با خرید دستگاه بسته بندی باکیفیت از مزایای بسیاری بهره مند خواهید شد.

اما چطور دستگاه مناسب را برای تجارت خود انتخاب کنیم؟ برای خرید به چه نکاتی توجه نماییم؟ به این منظور باید ابتدا انواع دستگاه بسته بندی پسته و ویژگی های آنها را بشناسید.

برای بسته بندی پسته از چه نوع دستگاه هایی استفاده می شود؟

1-دستگاه ریلی

این دستگاه بسته بندی پسته، سرعت فرآیند بسته بندی را بسیار افزایش می دهد. در ایران دو مدل از این دستگاه وجود دارد، که یک مدل برای دوخت عمودی و دیگری جهت دوخت افقی به کار می رود. یکی دیگر از مزیت های خوب این دستگاه بسته بندی، امکان درج تاریخ بر روی محصول می باشد.

2-دستگاه بسته بندی توزین

یکی از موثرترین روش های بسته بندی پسته، سلفون است. این تجهیزات دارای مکانیزم توزین وزن دار هستند. با این مدل دستگاه بسته بندی پسته می توانید 20 تا 30 بسته را در دقیقه تولید کنید.

3-دستگاه وکیوم

از رایج ترین انواع بسته بندی برای پسته، دستگاه وکیوم است. این مدل با حذف هوای درون بسته و تزریق گاز، ماندگاری بهتر و طولانی تر محصول را به ارمغان می آورد.

4-دستگاه بسته بندی دستی

چنانچه قصد راه اندازی یک کسب و کار خانگی را دارید، خرید این دستگاه بسته بندی پسته را به شما توصیه می کنیم. قیمت مناسب، سهولت استفاده و دوخت استاندارد از مزایای دستگاه های بسته بندی خانگی می باشند. این دستگاه در مغازه های خرده فروشی نیز استفاده می شود.

آنچه برای خرید دستگاه بسته بندی پسته نیاز دارید بدانید

بیشتر بخوانید: دستگاه بسته بندی توزین دار چیست؟

استفاده از دستگاه بسته بندی پسته چه مزیت هایی دارد

به عنوان یک کارآفرین و صاحب کسب و کار، عاقلانه ترین تصمیم برای رشد بیزینس شما، خرید دستگاه بسته بندی می باشد. مردم هنگام خرید، به محصولاتی که بسته بندی خوبی دارند اعتماد کرده و آنها را ایمن و بهداشتی تلقی می کنند. از جمله مزیت های خرید و استفاده از این ماشین آلات برای کسب و کار شما به شرح زیر است:

  • کاهش هزینه

با راه اندازی یک خط بسته بندی، می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید. این تجهیزات، نیاز به نیروی کار انسانی را کاهش می دهند. همچنین با انتخاب یک دستگاه بسته بندی پسته مناسب، می توانید میزان هدررفت مواد را به حداقل برسانید.

  • صرفه جویی در زمان

ماشین آلات بسته بندی از سرعت خوبی برخوردار بوده و زمان تولید و عرضه محصولات را کاهش می دهند. شما به کمک این دستگاه ها می توانید حجم بالایی از تولیدات را در مدت کم بسته بندی کنید.

  • تضمین کیفیت

دستگاه های بسته بندی بسیار کارآمد و دقیق هستند. اینها فرآیند بسته بندی را بر اساس استانداردهای بهداشتی و دستورالعمل های مربوطه بدون دخالت دست، انجام می دهند. با خرید این تجهیزات می توانید محصولات خود را به بهترین شکل به مشتریان عرضه کنید.

  • کاهش خسارت

دستگاه بسته بندی پسته به شما کمک می کند تا با بازدهی بالا و کمترین خسارت مالی و انسانی، محصول را بسته بندی کنید. از آنجایی که فرآیند بسته بندی بدون دخالت انسان صورت می گیرد، بنابراین آسیب های کاری نیز بسیار کاهش می یابند.

بیشتر بخوانید: اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه

چگونه ماشین آلات بسته بندی مناسب را برای تولیدی خود انتخاب کنیم؟

جهت انتخاب صحیح تجهیزات مناسب کارخانه خود، راهنمای زیر را دنبال کنید.

  • قیمت دستگاه بسته بندی پسته

برای تجارت خود برنامه ریزی داشته باشید. به منظور اطمینان از موفقیت برنامه های کاری، بودجه مناسبی را به تجهیزات لازم برای بسته بندی اختصاص دهید. سرمایه گذاری بر روی یک دستگاه بسته بندی پسته باکیفیت، شما را در دستیابی به اهدافتان یاری خواهد کرد.

  • کیفیت تولید و ساخت دستگاه بسته بندی

پس از اینکه بودجه خود را تنظیم کردید، به دنبال دستگاهی باشید که بالاترین کیفیت را بر اساس بودجه شما ارائه می دهد. به طور حتم برای خرید ماشین آلات دقیق تر و با قابلیت های بیشتر، می بایست هزینه بیشتری بپردازید.

  • خدمات تکنیکی تامین کننده

از تامین کننده ای خرید کنید که بهترین خدمات تکنیکی، نظیر تعمیرات و خدمات پس از فروش را به شما ارائه دهد.

  • بسته بندی بهداشتی و استاندارد

از مهم ترین جنبه های بسته بندی محصولات خوراکی، رعایت اصول بهداشتی است. دستگاه بسته بندی پسته باید مهر و موم مناسبی ارائه داده و عدم نفوذ میکروب، حشرات و رطوبت به داخل بسته را تضمین کند. یک دستگاه خوب با ایجاد بهترین و باکیفیت ترین بسته بندی، دوام و ماندگاری مواد خوراکی را افزایش می دهد.

جمع بندی و نتیجه گیری

راه اندازی و اداره تجارت در زمینه تولیدات غذایی و خوراکی، کار راحتی نیست. به دلیل اینکه در این حوزه استانداردها و قوانین بسیاری وجود دارند، که کسب و کار شما باید مطابق آنها عمل نماید. خرید و به کارگیری برخی تجهیزات و ماشین آلات، مراحل تولید را تسهیل می کند. یکی از این تجهیزات کاربردی و مفید دستگاه بسته بندی پسته است.

در این مطلب به معرفی انواع دستگاه های بسته بندی مناسب این محصول و نکات خرید آن پرداختیم. همانطور که اشاره شد، استفاده از این دستگاه مزیت های زیادی برای تجارت شما دارد. چنانچه در زمینه تولید و توزیع انواع آجیل مانند پسته فعال هستید، با خرید دستگاه بسته بندی موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *