دستگاه بسته بندی توزین دار چیست

دستگاه بسته بندی توزین دار چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه بسته بندی توزین دار چیست و چه کاربردی دارد ؟

دستگاه بسته بندی توزین دار یکی از فناوری های به روز و جدید در صنعت بسته بندی مواد خوراکی و غیر خوراکی است که می تواند از طریق ترازوهای بسیار دقیق و حساس، وزن بسته بندی ها را اندازه گیری و تنظیم کند. این دستگاه ها در مدل ها و اندازه های متنوعی موجود هستند و هر کدام را می توان برای انواع خشکبار و مواد جامد خشک پودری و حتی گرانوله نیز استفاده کرد. باید گفت که گاهی برای دستگاه بسته بندی آبنبات های دانه ای و پاستیل ها هم کاربرد دارند. بیایید در ادامه درباره این دستگاه ها بیشتر صحبت کنیم.

خرید دستگاه بسته بندی توزین دار برای راه اندازی خط تولید مواد پودری شیمیایی، انواع کود جامد بسته بندی شده، کودهای گل و گیاهان خانگی و آپارتمانی بسیار پرسود است. امروزه بسته بندی بسیار اهمیت پیدا کرده است، و به نوعی با جذب مشتری و دعوت برای خرید ارتباط مستقیم دارد. بسته بندی های زیباتر و اصولی تر، نظر مشتری را جلب می کند و فروش اتفاق می افتد. تمامی کارخانه های تولیدی در خط تولید به دستگاه بسته بندی مدرن و تمام اتوماتیک نیاز دارند.

انواع دستگاه بسته بندی توزین دار

دستگاه بسته بندی توزین دار بر اساس نحوه عملکرد و تعداد توزین یا همان ترازوهایش طبقه بندی می شود. بر این اساس، دستگاه ها به دو مدل نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک دسته بندی می شوند. از نظر تعداد ترازوها (توزین)، دستگاه ها شامل بسته بندی 2 توزین، 4 توزین، 6 تا 12 توزین می باشند.

تعداد توزین یعنی مسیرهایی که به سمت ترازوها امتداد دارند و باعث افزایش تعداد بسته بندی ها در هر ساعت می شوند. همه این توزین ها با دقت و سرعت معین، کارهای بسته بندی را انجام می دهند. هرچه تعداد توزین دستگاه ها بیشتر باشد، دقت کار نیز بالاتر می رود.

برای خرید دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی توزین دار باید بدانید که نیازتان به بسته بندی در هر ساعت چقدر است و سپس با کارشناس فروش در این شرکت تماس بگیرید تا کاتالوگ محصولات برایتان ارسال شود.

چه محصولاتی را با دستگاه بسته بندی توزین دار می توان آماده کرد؟

به طور کلی، دستگاه بسته بندی توزین دار برای آماده کردن مواد غذایی خشک و یا مواد جامد خشک در حالت پودری و گرانوله مناسب است. این مواد می تواند شامل هر چیز باشد؛ از انواع حبوبات گرفته تا ادویه ها، چای و قهوه، نمک و شکر، انواع پودر ژله خوراکی، گرانول های قهوه، دانه قهوه، انواع سبزیجات خشک و پودری، انواع مواد شیمیایی پودری و گرانوله، انواع پودرهای دارویی، دمنوش ها و گیاهان دارویی، دانه های غلات، آجیل و …، را می توانید با این دستگاه های توزین دار به سرعت و کاملاً بهداشتی بسته بندی کنید.

تعداد توزین در دستگاه های بسته بندی توزین دار معین می کند که چند عدد ترازو وجود دارد. مثلاً در دستگاه یک توزین، یک عدد ترازو و در دستگاه 4 توزین، 4 تا ترازو برای وزن کردن مواد ورودی و بسته بندی وجود دارد.

بسته بندی ها می توانند با وزن حدود 20 گرم تا 1000 گرم آماده شوند. برخی از مدل های این تجهیزات بسته بندی قادر هستند تا 2 کیلوگرم نیز محصولات را آماده سازی نمایند. درباره مشخصات فنی این دستگاه ها و وزن بسته ها در هر مدل می توانید هنگام خرید با کارشناسان فروش مشورت کنید.

دستگاه بسته بندی توزین دار چیست

مزایای خرید دستگاه بسته بندی توزین دار

  • بسته بندی مواد جامد پودری و گرانوله با دقت و سرعت بالا
  • رعایت استانداردهای بهداشتی برای بسته بندی مواد غذایی جامد
  • انتخاب و تنظیم وزن بسته بندی ها مطابق با نیاز کارخانه
  • وجود حسگرهای دقیق برای تشخیص وزن بسته ها
  • عدم دخالت نیروی انسانی در بسته بندی و کاهش خطای وزن کردن
  • استفاده از سلفون های مرغوب برای بسته بندی
  • به کارگیری مواد اولیه باکیفیت در ساخت دستگاه توزین دار برای بسته بندی
  • قابل استفاده در کارگاه های کوچک تا کارخانه های وسیع
  • تنوع در توزین دستگاه ها و انتخاب متنوع برای مشتریان
  • امکان راه اندازی خط تولید بسته بندی مواد مختلف با بودجه مناسب
  • دارای پشتیبانی و گارانتی دستگاه بعد از خرید
  • مجهز به سیستم مهر و موم کردن بسته ها و برچسب زنی و درج تاریخ روی بسته ها
  • امکان استفاده برای مشاغل خانگی بسته بندی
  • قابل دسترسی و صرفه جویی در مصرف برق

قیمت دستگاه بسته بندی توزین دار و نحوه خرید

با خرید دستگاه های مدرن تمام اتوماتیک بسته بندی توزین دار می توانید طیق وسیعی از مواد جامد را بسته بندی و آماده کنید. این به معنای توسعه کسب و کارهای مختلف کارگاهی و حتی مشاغل خانگی است. خرید این دستگاه ها نیاز به تجربه و مشاوره دارد، پس بهتر است قبل از خرید، با کارشناسان فروش در این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت دستگاه بسته بندی توزین دار بر اساس مشخصات فنی دستگاه، نحوه عملکرد و تعداد توزین آن تعیین می شود. دستگاه های بزرگ تر با توزین بیشتر، گران تر هستند اما می توانند تعداد بیشتری بسته را برایتان آماده کنند. فناوری های جدید که در این سری محصولات به کار رفته، کارها را ساده تر و سریع تر می سازد. می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناس فروش، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *