قابلیت دستگاه بسته بندی پودری

قابلیت دستگاه بسته بندی پودری

قابلیت دستگاه بسته بندی پودری

با توسعه علم و فناوری، صنعت ماشین آلات بسته بندی ما نیز به سرعت توسعه یافته است. به تدریج بسیاری از مدل های دستگاه بسته بندی در بازار ظاهر شدند. در این میان دستگاه بسته بندی پودری یکی از محبوب ترین دستگاه های بسته بندی می باشد. دستگاه بسته بندی پودری علاوه بر صنایع غذایی در صنایع شیمیایی نیز قابل استفاده می باشد.

مزایای دستگاه بسته بندی پودری به شرح زیر است:

  1. برای اندازه گیری مواد پودری که به راحتی جریان دارند یا سیالیت ضعیفی دارند استفاده می شود.
  2. عملکرد می تواند کار اندازه گیری، پر کردن، پر کردن نیتروژن و غیره را تکمیل کند و چرخش پیچ توسط موتور سروو برای رسیدن به هدف اندازه گیری و پر کردن مواد هدایت می شود.
  3. مواد فولاد ضد زنگ به راحتی تمیز می شود و الزامات مدیریت ایمنی و بهداشت شرکت را برآورده می کند.
  4. تغذیه پیچ چرخان ، هم زن مستقل و سیستم کنترل سروو موتور را اتخاذ میکند که دارای مزایای عمل حساس، سرعت اندازه گیری سریع، دقت بالا و عملکرد پایدار است.
  5. بسته بندی پودر باید توسط مقیاس های کمی نوع پیچی، تغذیه شده توسط فیدر های نوع پیچی، با دمای مناسب اتاق و رطوبت هوای مناسب، اندازه گیری شود تا مشکلات صنعت مانند پرواز گرد و غبار در فضا و خطاهای کمی پودری بزرگ حل شود.
  6. دستگاه بسته بندی پودر اتوماتیک مجهز به سیستم کنترل PLC و همچنین با صفحه نمایش لمسی رنگارنگ پیکر بندی شده است، کارکرد آسان، صرفه جویی در هزینه کار یکی دیگر از مزایای این دستگاه است.

شرکت ماشین سازی مسائلی پیشگام در تولید دستگاه های بسته بندی با ارائه دستگاه های بسته بندی شما کمک می کند تا محصولات خود را با زیباترین بسته بندی به بازار عرضه کنید.

قابلیت دستگاه بسته بندی پودری

قابلیت دستگاه بسته بندی پودری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *