دستگاه های بسته بندی

چرا محصولات بسته بندی شده ما به لیبل گذاری ثابت نیاز دارد؟

تعهد یک برند نسبت به اجرای شیوه های سازگار با محیط زیست، برای مصرف کنندگان در جامعه امروزی اهمیت زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که اکنون افراد بیشتری، اهمیت آگاهی داشتن نسبت به مسائل زیست محیطی را درک می کنند، خریداران، شرکت هایی را ترجیح می دهند که اقداماتی را برای کاهش اثرات زیست محیطی انجام دهند. بنابراین، لیبل گذاری ثابت روی بسته بندی محصولات تولیدی، بسیار حائز اهمیت است.

آیا می دانید که این لیبل گذاری چگونه می‌تواند به افزایش جلب اعتماد مشتریان به محصول شما کمک کند؟

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که چرا لیبل گذاری ثابت بخش مهمی از فرآیند بسته بندی محصولات است. در این مطالعه خواهید دید که لیبل ها و برچسب ها روی بسته بندی ها، چقدر اهمیت دارند و تقریباً 92% از مشتریان، این لیبل ها را بررسی می کنند.

با این حال، بسیاری از برندها نگران این موضوع هستند که بسته بندی پایدار، که شامل انواع مواد، شیوه ها و ایده های طراحی سازگار با محیط زیست است، پرهزینه و چالش برانگیز باشد!

حقیقت این است که راه های مختلفی وجود دارد که می توانید از بسته بندی پایدار و دوستدار محیط زیست بهره مند شوید؛ از جمله مزیت رقابتی در صنعت؛ جذب سهم بیشتری از بازار خریداران آگاه به محیط زیست؛ و حتی صرفه جویی در قیمت ها که در نتیجه طراحی هایی با منابع کارآمد می باشد.

برای بهره مندی از مزایای کامل یک بسته بندی و لیبل گذاری سازگار با محیط زیست، بسیار مهم است که به برچسب های روی محصولات خود توجه کنید. انجام این کار باعث جلب اعتماد بیشتر به برند شما می شود؛ اطلاعات لازم را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا بسته بندی را به درستی بررسی کنند. از نکات و راهکارهای زیر برای درک اهمیت لیبل گذاری ثابت و نحوه ادغام موثر آن با فرآیند بسته بندی در محصولات شرکت خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع دستگاه بسته بندی محصولات صنعتی و غذایی

آیا شما در لیبل گذاری روی بسته بندی ها، دقیق هستید؟

با توجه به افزایش آگاهی مصرف کنندگان درباره مسائل زیست محیطی، لازم است بتوانید به مشتریان خود کمک کنید تا بسته بندی محصولات تان را به درستی بررسی کنند. این می تواند تأثیر زیادی در خرید بگذارد. بسیار مهم است که این اطلاعات از برند شما گرفته شود و کاملاً دقیق باشد. برچسب گذاری دقیق تا پایان عمر تضمین می کند که مواد بسته بندی شما در جای مناسب قرار دارند.

همانطور که می دانید، بازیافت مناسب پلاستیک ها برای حفظ محیط زیست ضروری است. اما صرفاً استفاده از کدهای شناسایی مواد پلاستیکی – یعنی آن دسته از فلش‌هایی که یک عدد خاص را برای نشان دادن یک پلاستیک خاص ارائه می‌کنند – برای اطلاع از قابلیت بازیافت مواد به کار رفته در بسته‌بندی، کافی نیست. شما به درج اطلاعات بازیافت روی بسته بندی ثابت و شفاف نیاز دارید.

یک نظرسنجی که اخیراً انجام شده نشان می دهد که 86٪ از پاسخ دهندگان، انتظار دارند که برندهای مواد غذایی و نوشیدنی، به افزایش بازیافت بسته بندی های محصولات، کمک کنند. در واقع، اطلاعات ناقص یا نادرست در مورد بسته بندی ها می تواند باعث از دست دادن اعتماد مصرف کنندگان به برند شما شود.

اگر مصرف‌کننده باید قبل از بازیافت بسته‌بندی، اقدامی انجام دهد، یا اگر فقط بخشی از بسته قابل بازیافت است، باید به همراه هر گونه ادعای بازیافت‌پذیری، به وضوح روی بسته‌بندی اطلاع رسانی شود تا مصرف‌کننده بداند که این بسته را در کدام مسیر بازیافت قرار دهد.

هنگامی که قابلیت بازیافت بسته بندی های خود را مشخص کردید، مهم است که دستورالعمل های بازیافت واضح و مختصر را به مصرف کنندگان ارائه دهید.

لیبل گذاری نادرست روی بسته بندی های محصولات مختلف همچنین می تواند شرکت شما را در معرض عواقب دردساز قانونی قرار دهد. اگر لیبل های شما قابل بازیافت نباشد اما روی بسته بندی ها، غیر از این عبارت درج شود، مشمول جریمه خواهید شد.

لیبل گذاری پایدار: واقعاً چه چیزی برای محصولات یک کارخانه مفید است؟

بسته بندی محصولات

بسته بندی محصولات

هیچ راهی برای دور زدن قوانین بسته بندی محصولات و لیبل گذاری روی آنها وجود ندارد: مصرف کنندگان امروزی تمایل بیشتری به خرید محصولاتی دارند که «سبز» یا “سازگار با محیط زیست” هستند.

55 درصد از مصرف کنندگان آنلاین در جهان، در 60 کشور می گویند، مایل به پرداخت بودجه بیشتر برای محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت هایی هستند که متعهد به تأثیرات مثبت اجتماعی و زیست محیطی باشند. 52 درصد از آنها می گویند که تصمیمات آنها برای خرید تا حدی به بسته بندی بستگی دارد – آنها قبل از خرید، ابتدا برچسب ها و لیبل ها را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که برند به تأثیرات اجتماعی و زیست محیطی مثبت، متعهد است.

در میان این شرکت کنندگان در نظرسنجی، نیمی از افراد (سن 21 تا 34 سال) هستند که 51 درصد از کسانی را تشکیل می دهند که برای محصولات پایدار و سازگار با محیط زیست، هزینه اضافی می پردازند و بسته بندی ها را از نظر لیبل گذاری پایدار بررسی می کنند. این گروه، جمعیت رو به رشد مصرف کنندگان هستند و بخش قابل توجهی از پایه بازار را تشکیل می دهند. با توجه به تمایل آنها برای خرید محصولاتی که بر سازگاری با محیط زیست تمرکز دارند، می توانید سهم خود را در آن بازار تصرف کنید.

از آنجایی که بیشتر مصرف‌کنندگان، اطلاعات خوبی درباره بازیافت یا خواندن لیبل های بسته بندی ها، متخصص نیستند، می‌توانید با ارائه دستورالعمل‌های واضح بر روی بسته‌بندی محصولات تان، شهرت خود را به عنوان یک برند “سبز” ارتقا دهید. شناخت بیشتر در مقوله پایداری، برابر است با اعتماد بیشتر به برند شما و فرصت های بیشتر برای فروش.

بیشتر بخوانید: با انواع خطوط بسته بندی آشنا شویم

بهترین لیبل گذاری با دستگاه های مدرن بسته بندی صنعتی امکان پذیر است

دستگاه های بسته بندی

دستگاه های بسته بندی

بسته بندی پایدار همراه با لیبل گذاری واضح و دقیق، بیش از هر زمان دیگری حیاتی است. خبر خوب این است که لازم نیست از این تغییرات بترسید. تهیه مواد پایدار و باکیفیت، و گنجاندن آنها در طراحی بسته بندی، با برچسب گذاری موثر، بسیار آسان تر است. البته قرار نیست این طراحی ها و تغییرات، یک شبه اتفاق بیوفتد، اما ارزش زمان گذاشتن برای برنامه ریزی در چند سال آینده را دارد.

مزایای خرید مدرن ترین و جدیدترین دستگاه های بسته بندی صنعتی، غیر قابل انکار است. خرید کردن از یک شرکت تولید دستگاه های بسته بندی که تجربه فراوانی در این دارد، بسیار سودمند است.

به تخصص شرکت ماشین سازی مسائلی و تیم حرفه ای آن اعتماد کنید. این مجموعه به شما کمک می کند علاوه بر اینکه که نیازمندی‌های منحصر به فرد محصول و بسته بندی های شما را برآورده می‌کند، مزیت رقابتی ایجاد کنید. این شرکت همچنین تامین قطعات، خدمات فنی محلی، تأمین مواد بسته‌بندی، تنظیم قرارداد و خدمات مشاوره‌ خرید را برای بهینه‌سازی خط تولید و بسته‌بندی ارائه می‌دهد.

شما بدون شک، این پتانسیل را دارید که ردپای کربن در محیط زیست را کاهش دهید، نام تجاری خود را به بازارهای جدید گسترش دهید، فروش تان را افزایش دهید و مقدار پولی را که برای مواد بسته بندی خرج می کنید کاهش دهید. وقت آن است که حرکت هوشمندانه ای انجام دهید. ما نیز در کنارتان خواهیم بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *