بسته بندی لوازم التحریر

چطور بسته بندی لوازم التحریر می تواند فروش را افزایش دهد؟

همه ما به نوعی در برنامه روزانه خود از لوازم التحریر استفاده می کنیم؛ به خصوص دانش آموزان، دانشجویان و کارکنان ادارات، بزرگترین مصرف کنندگان این محصولات هستند. دانش آموزان از لوازم تحریر مانند مداد، پاک کن، مداد رنگی، تابلو نقاشی، قلم مو، کاغذ و کیف استفاده می کنند. کارمندان کسب و کارها در شرکت ها از لوازم التحریر مانند کارت ویزیت، سربرگ، جلد پرونده، کارت دعوت و کارت تبریک، انواع خودکار، زونکن و …. استفاده می کنند. همه این محصولات باید به درستی بسته بندی و سازماندهی شوند. به همین دلیل است که دستگاه بسته بندی لوازم التحریر به کمک این صنعت آمده است.

علاوه بر این، همه انواع لوازم التحریر برای افزایش عمر خود نیاز به محافظت دارند. به عنوان مثال، رنگ های روغنی و آبرنگ ممکن است به دلیل تماس با رطوبت یا هوا خراب شوند. از سوی دیگر، لوازم التحریر تجاری باید دارای ظاهری خوشایند باشد تا تأثیر مثبتی بر خریداران بگذارند. بسته بندی لوازم التحریر به طور خاص برای مدیریت این محصولات و محافظت از آنها در برابر آسیب های بیرونی و همچنین افزایش زیبایی و کارایی آنها طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه بسته بندی

چرا بسته بندی لوازم التحریر برای تولید کنندگان مهم است؟

لوازم التحریر نقش مهمی در روند توسعه کسب و کارها ایفا می کند. به عنوان مثال، افراد، کارت ویزیت خود را به اشتراک می گذارند که برای برقراری ارتباط کاری بسیار مهم است. علاوه بر این، سربرگ‌ها، کارت‌های دعوت و نامه‌های تجاری نیز تأثیر خوبی بر دیگران می‌گذارند. این لوازم التحریر برای تأثیر مثبت بر مشتریان، کارکنان و شرکای تجاری به بسته بندی هایی با ظاهری جذاب نیاز دارند.

انواع بسته بندی لوازم التحریر را می توان برای دانش آموزان و یا کادر اداری در شرکت ها و سازمان ها تهیه کرد. در هر شیوه، مدل و نوع لوازم تحریر داخل بسته ها متنوع و متفاوت است. قطعاً نوع لوازم التحریر که برای دانش آموزان دوره دبستان آماده می شود، جذاب تر و خوش آب و رنگ تر است. بسته بند های این محصولات برای کارمندان اداره ها شامل لوازم ضروری با بسته بندی ساده تر و شیک تر می باشد.

5 ایده جالب برای بسته بندی لوازم التحریر مخصوص دانش آموزان

بسته بندی لوازم التحریر

بسته بندی لوازم التحریر

1- جعبه مستطیلی:

جعبه مستطیلی ساده یک ایده خوب برای بسته بندی لوازم التحریر است که برای نگهداری یک دسته مداد سیاه و قرمز و یا مداد رنگی استفاده می شود. این جعبه ها به مرتب نگه داشتن مداد رنگی ها کمک می کنند. این جعبه ها با توجه به نیاز بسته بندی، در اندازه ها، رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. جعبه مداد عموماً با ست شش مداد شروع می شود و تا ست صد مداد نیز موجود است؛ اندازه بسته بندی متناسب با آن متفاوت خواهد بود.

برای تزئین این بسته بندی ها از طرح های چاپی مختلف یا برچسب های رنگارنگ استفاده می شود. طرح های چاپ سفارشی برای سفارشات خاص سازمان ها و ادارات نیز کاربرد دارد. نوشتن نام شرکت یا سازمان، هم روی مداد و هم روی بسته بندی می تواند موثر باشد که ظاهر خوبی ایجاد می کند. این در واقع نوعی برندسازی نیز به شمار می رود.

2- ظروف مهر و موم شده و بدون هوا:

ما انواع رنگ های گواش و رنگ روغن را می شناسیم. این رنگ ها نباید در معرض هوا باشند، بنابراین، دستگاه بسته بندی لوازم التحریر با ظرف های مخصوص می تواند این ها را در برابر ورود هوا محافظت کند. درب ظرف به خوبی مهر و موم می شود. این طرح بسته بندی به نگهداری رنگ ها، رنگ روغن و اقلام مایع کمک می کند و هیچ نشتی اتفاق نمی افتد. برای این منظور از بطری ها یا لوله های پلاستیکی نیز استفاده می شود. مواد دیگری مانند بطری های شیشه ای با درب های پلاستیکی به راحتی در بازار موجود است.

3- بسته بندی لوازم التحریر همراه با مواد پر کننده:

هر بسته بندی به مقداری مواد پرکننده نیاز دارد که به محافظت از محصول کمک می کند. در لوازم التحریر، این پرکننده ها می توانند در سازماندهی چندین لوازم التحریر به طور همزمان مفید باشند؛ همچنین ظاهری دلپذیر به آن می بخشد که افراد بیشتری را به خود جذب می کند. این پر کننده ها همان مواد یونولیتی یا پلاستیک های حباب دار می توانند باشند.

4-تعدادی بازی در داخل بسته بندی ها اضافه کنید!

یکی از زیباترین و جذاب ترین ایده های بسته بندی لوازم التحریر کودکان و دانش آموزان این است که داخل هر بسته بندی، بازی ها یا پازل هایی را قرار دهید که بچه ها دوست دارند. جعبه کاغذی که برای بسته بندی استفاده می شود می تواند یک بازی یا پازل داشته باشد و دانش آموزان بیشتری را جذب کند؛ این کار بسیار به رونق کسب و کار شما کمک خواهد کرد.

در ایده دیگری، می توانید کوپن‌های مختلف، کوپن‌های تخفیف یا قرعه‌کشی‌های شانس را قرار دهید که هم فروش را افزایش می دهد و هم به برندسازی کمک می‌کند. گاهی اوقات مردم فقط محصولات را می خرند تا شانس خود را امتحان کنند. این عامل “شانس”، برای توسعه تجارت، بسیار مفید است. تقریباً هر شرکت به یک روش از این تکنیک ها استفاده می کند. بنابراین، این تکنیک می تواند با افزایش فروش شود و نتایج بهتری را به همراه داشته باشد.

5-از تصاویر قهرمانان و شخصیت های کارتونی استفاده کنید

در دنیای کودکی، همه عاشق ابرقهرمانان هستند. کودکان، ابرقهرمانان خود را دوست دارند و تمایل به خرید محصولاتی دارند که آنها را به قهرمانانشان متصل می کند. تصویری از سوپرمن یا مرد عنکبوتی یا هر شخصیت کارتونی دیگر، دانش‌آموزان بیشتری را با محصول شما درگیر می‌کند و فروشتان بالاتر می رود. شرکت های مختلف از این تکنیک استفاده می کنند. کیف های مدرسه و سایر لوازم التحریر با این پوسترها و تصاویر چاپی به راحتی در فروشگاه ها موجود است.

 

نکته مهم:

فراموش نکنید که ما در کشور ایران، دانشمندان و قهرمانان به نام و پر آوازه داریم که باید به آنها افتخار کنیم. بهتر است برای بسته بندی لوازم التحریر در این استراتژی، ابتدا بر روی قهرمانان ایرانی خود تمرکز کنیم و به این ترتیب، ارزش گذاری را برای کودکان نهادینه سازیم.

 

بسته بندی لوازم التحریر

بسته بندی لوازم التحریر

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه بسته بندی با نیازهای کسب و کار شما مطابقت دارد؟

 

بسته بندی لوازم التحریر باید برای حمل، آسان باشد

یکی از مشخصه های بهترین بسته بندی لوازم التحریر این است که بتوانید به راحتی آن را حمل و جابه جا کنید. انواع لوازم التحریر، شکل های مختلفی دارند، پس باید هر گروه را در یک بسته بندی مناسب جا داد. بهتر است برای این کار از کیف یا پاکت اضافی استفاده کنید که برای مشتریان هم لذت بخش تر باشد. اگر این محصولات را در جعبه ارائه می دهید، یک روبان زیبا به دور آن بپیچید. جعبه های رنگی می تواند ظاهر جذاب تری به آن ببخشد. برای برندسازی شرکت ها حتی می توانید از یک کیسه کاغذی سفارشی با آرم و نام شرکت استفاده کنید.

بسته بندی لوازم التحریر، سازگار با محیط زیست؛ یک انتخاب برتر!

اگر بسته بندی لوازم التحریر قابل استفاده مجدد باشد، به جذب بیشتر مشتریان کمک می کند. این چیزهای کوچک، و به ظاهر کم اهمیت، تاثیر خوبی بر مشتریان می گذارد. به عنوان مثال، مداد رنگی را می توان در یک استوانه کوچک نگهداری کرد و پس از پایان کار با مدادها در بسته بندی، اقلام مختلف را روی میز داخل آن نگه داشت. این ترفندهای کوچک به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند و محصول شما را بهتر از رقبا نشان می دهد.

جمع بندی و نتیجه گیری

هر چیزی که در برنامه روزانه خود خریداری می کنیم، یک بسته بندی دارد. گاهی اوقات فقط به دلیل داشتن بسته بندی خوب، محصولی را می خریم. افراد در هر گروه سنی از لوازم التحریر استفاده می کنند. با این حال، اولویت های توجه به نوع و مدل بسته بندی در هر گروه سنی، متفاوت است. نسل جوان، بسته بندی ها را به دلیل ظاهر و مد روز آن دوست دارد، در حالی که افراد مسن به جای تمرکز بر ظاهر، به کاربردی بودن اعتقاد دارند.

شرکت های بسته بندی لوازم التحریر، با تمرکز بر نیازها و خواسته های همه گروه های سنی، علاقه مندی آنها را جلب می کنند. برای این منظور تحقیقات مختلفی انجام می دهند یا از طریق منابع مستقیم یا غیرمستقیم اطلاعات را جمع آوری کرده و پاسخ های مشتری را بررسی می کنند.

بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های بسته بندی لوازم التحریر هم اکنون در گروه ماشین سازی مسائلی ارائه می شود تا این نیاز مهم و بزرگ را برای تولید کنندگان برآورده سازد.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *