خرید دستگاه بسته بندی خرما

نکات مهم در خرید دستگاه بسته بندی خرما

خرید دستگاه بسته بندی خرما یکی از احتیاجات صنایع بسته بندی و آماده سازی انواع خرما است. نمی توان بدون بسته بندی اصولی و درست، خرماهای سالم و باکیفیت را به دست مصرف کننده ها رساند. این در حالی است که مشتریان در بازار هم به دنبال خرید خرماهایی هستند که از نظر شکل ظاهری، بهترین نما را داشته باشند. مشتریان در همه فروشگاه ها به سمت انواع خرما با بسته بندی زیباتر و سالم تر جذب می شوند. اگر شما نیز در یکی از این صنایع فعالیت می کنید، چاره ای ندارید جز اینکه دستگاه های مدرن تر را تهیه کنید.

خرید یکی از انواع دستگاه بسته بندی خرما، محصولاتی که مطابق با فناوری های روز تولید شده اند، مزایای زیادی دارد. اگر چه ممکن است برای خرید این تجهیزات لازم باشد سرمایه بیشتری اختصاص بدهید، اما در نهایت مطمئن هستید که خرماهایی که دارید، سالم آماده می شوند و کیفیت شان حفظ می گردد. یک بسته بندی اصولی، بر اساس دستگاه های اتوماتیک، طعم خرما را نیز برای طولانی مدت حفظ می کند.

مدل های متنوعی از دستگاه بسته بندی خرما ارائه شده است. برخی از متداول ترین آنها بر اساس سیستم پیلوپک کار می کنند. برخی از دستگاه ها را با نام های دستگاه بسته بندی توزین دار خواهید یافت. تعدادی از مدل های این تجهیزات بسته بندی صرفاً برای آماده کردن خرماها است و برخی دیگر، مخصوص بسته بندی خرمای آماده شده در کارتن های مقوایی می باشد.

فناوری های جدید در دستگاه بسته بندی خرما به این صورت است که امکان بسته بندی در ظروف آلومینیومی را نیز فرآهم می سازد. هر ظرف یکبار مصرف را نیز می توانید در این زمینه به کار ببرید. اگر قصد خرید دستگاه بسته بندی خرما را دارید و می خواهید از جزئیات بیشتر اطلاع پیدا کنید، ما در کنار شما هستیم. تا انتها با ما همراه باشید.

قیمت خرید دستگاه بسته بندی خرما چقدر است؟

وقتی صحبت از خرید دستگاه های بسته بندی جدید و مدرن تر به میان می آید، یعنی شما برای یک سرمایه گذاری بزرگ آماده می شوید. قطعاً قیمت خرید برای تان مهم است و می خواهید بدانید که این دستگاه بخصوص، چه کارهایی انجام می دهد و چه ویژگی هایی دارد.

آنچه بر روی قیمت خرید دستگاه بسته بندی خرما تأثیر دارد، نوع و مدل دستگاه و نحوه عملکرد آن است. مثلاً قیمت دستگاه بسته بندی در کارتن، با قیمت دستگاه بسته بندی خرما در فویل یا پیلوپک، یا روکش پلاستیکی، متفاوت است. اتوماتیک بودن دستگاه و تعداد توزین آن هم می تواند قیمت ها را بسیار تغییر دهد. راه اندازی یک خط تولید بسته بندی خرما نیازمند محاسبه دقیق تمامی هزینه ها است.

خرید دستگاه بسته بندی خرما می تواند یک صنعت نوپا را به سمت آینده ای درخشان سوق دهد. این نوع کسب و کار را می توان در یک سوله صنعتی استاندارد یا یک کارگاه تولیدی نیز راه اندازی کرد. مهندسان ما در شرکت ماشین سازی مسائلی، بهترین و تخصصی ترین دستگاه بسته بندی خرما را طراحی و تولید کرده اند که به این صنعت، کمک زیادی کرده است.

خرید دستگاه بسته بندی خرما

خرید دستگاه بسته بندی خرما

انواع دستگاه بسته بندی خرما

پیش تر هم گفتیم که خرید دستگاه بسته بندی خرما بر اساس نیاز یک صنعت باید صورت بگیرد. حال ممکن است نیاز شما حجم کم داشته باشید یا بر عکس! ممکن است شما در هر ساعت، نیاز به بسته بندی حجم زیادی خرما داشته باشید. انتخاب و خرید این تجهیزات بر همین اساس صورت می گیرد.

برای خرید دستگاه بسته بندی انواع خرما با نام های دستگاه بسته بندی شیرینگ، دستگاه بسته بندی پیلوپک، دستگاه بسته بندی توزین دار، دستگاه بسته بندی فویل، دستگاه بسته بندی سیلر، دستگاه بسته بندی خرما در ظروف PP، دستگاه بسته بندی تونلی، دستگاه بسته بندی اتوماتیک و … سروکار دارید. اینکه کدام یک از این مدل ها برای شما مناسب است، باید نوع کسب و کارتان را در نظر بگیرید.

کاتالوگ دستگاه بسته بندی، نشان دهنده مشخصات فنی آن است. می توانید موقع خرید دستگاه ها آن را از کارشناسان فروش درخواست کنید. البته این کارشناسان در شرکت ماشین سازی مسائلی آماده پاسخگویی به سوالات خریداران هستند. اگر تجربه ای در این زمینه ندارید، حتماً مشورت کنید.

مزایای بسته بندی خرما با دستگاه های مدرن چیست؟

شاید بپرسید که چرا باید هزینه کنیم و یکی از جدیدترین دستگاه بسته بندی خرما را بخریم. البته این کار فقط هزینه کردن نیست؛ شما با خرید دستگاه های جدید، به نوعی در حال برندسازی و پیشی گرفتن از رقیب هایتان هستید.

خرید دستگاه بسته بندی خرما مزایای زیادی دارد. حفظ کیفیت خرما در بسته بندی، تعیین و سنجش وزن بسته ها، رعایت استاندارد بهداشتی در بسته بندی، عدم نیاز به نیروی انسانی، مهر و موم کردن دقیق بسته ها، مکانیزه کردن حمل و نقل کارتن ها، افزایش سرعت بسته بندی و تولید، طراحی ویژه برای بسته های خرما، مهم ترین مزایای تجهیزات بسته بندی هستند.

اگر به دنبال فروش بیشتر خرماهای خود هستید، و به دنبال این مزیت ها برای کارخانه خود می باشید، همین حالا بهترین فرصت برای خرید است. می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *