ویژگی های یک بسته بندی مرغوب

ویژگی های یک بسته بندی مرغوب

در انتخاب یک ماده بسته بندی مهم است مشخص کنید که مواد باید برای محصول چه کار کنند ، چگونه جابه جا می شوند ، چه کسی و چگونه محصول را باز می کنند.

تحقیقات مواد غذایی و بیولوژیکی دانشگاه واگنینگن خواص مواد بسته بندی را برای توسعه بسته بندی پایدار با عملکرد زنجیره بهینه بررسی می کند.

دانش مواد ، بینش در مورد تجربه های بسته بندی در زنجیره و درک محصول بسته بندی در طراحی بسته بندی بسیار مهم هستند. مشخصات مواد بسته بندی از جمله قدرت ، انعطاف پذیری ، شفافیت و نفوذ پذیری گاز مشخص می کند که آیا بسته بندی برای هدف مورد نظر مناسب است یا خیر. به عنوان مثال ، بسته بندی یک تلویزیون باید آنتی استاتیک بوده و ظرفیت جذب بالایی داشته باشد در حالیکه بسته بندی محصولات غذایی نباید بر طعم ، بو و ترکیب محصول بسته بندی تاثیر بگذارد.میزان رطوبت و نفوذ پذیری گاز برای حفظ کیفیت محصولات غذایی تازه ضروری است. گوشت و ماهی باید در بسته بندی خالی از هوا بسته بندی شوند تا مدت ماندگاری محصول را افزایش دهند در حالیکه سبزیجات و میوه نیاز به هوا دارند.

تحقیقات در مورد ماده درست با محصولی که باید بسته بندی شود شروع می شود. دانش گسترده ما از مواد و محصولات ، تطابق مناسبی بین محصول و بسته بندی را تعیین می کند. شرکت ها به طور منظم به ما نزدیک می شوند تا مواد بسته بندی پایدار را با ویژگی های مشابه ویژگی های بسته بندی موجود توسعه دهیم.

ویژگی های مواد بسته بندی : مقاوم بودن در برابر ضربه ، افزایش عمر مفید محصولات ، مقاومت کششی.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *