چه چیزی در بسته بندی شکلات حائز اهمیت است ؟

چه چیزی در بسته بندی شکلات حائز اهمیت است ؟

بسته بندی شکلات به چند دلیل بسیار مهم است. در نتیجه مصرف جهانی شکلات و افزایش تقاضایی که در چند سال اخیر تجربه کرده ایم، در کنار تعداد گونه های مختلف موجود در بازار فعلی، تمامی گزینه های بسته بندی آن ها بهبود یافته و تکامل یافته است.

عوامل اساسی که در بسته بندی شکلات باید رعایت شود :

در وهله اول، آنچه که می خواهیم به عنوان مرتبط تر برجسته کنیم، بی طرفی از نظر طعم و بو است. از سوی دیگر، حفاظت از غذا در سراسر زنجیره تامین یکی دیگر از وظایف اصلی آن است که همچنین تضمین می کند که شکلات در شرایط عالی به مصرف کننده نهایی برسد. در نهایت، بسته بندی شکلات باید تمام اطلاعات تغذیه ای و تمام داده های مورد علاقه مندرج در قوانین فعلی را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

مسائل مربوط به برندی که آن را تولید می کند :

بسته بندی شکلات نیز برای برند سازی و تصویر کلی برند بسیار مهم است. به دنبال جلب توجه مصرف کننده باشید، زیرا رقابت در قفسه های سوپر مارکت ها بسیار زیاد است. باید اطمینان حاصل شود که برداشتن بسته بندی با مشکلات زیادی همراه نیست و به راحتی باز می شود. باید اطمینان حاصل شود که برداشتن بسته بندی با مشکلات زیادی همراه نیست و به راحتی باز می شود. از سوی دیگر، باید از تصویر و گرافیک شرکتی که آن را تولید می کند پشتیبانی کند، زیرا این همان چیزی است که آن را از بقیه گزینه ها در نگاه اول متمایز می کند.

شکلات عمدتاً در فویل های آلومینیومی یا فیلم های کامپوزیت، سینی های کاغذی یا پلاستیکی بسته بندی می شود و سپس به صورت دسته ای در کارتن های آسیاب و مقوای راه راه بسته بندی می شود. برای اینکه کارتن ها پایداری بیشتری داشته باشند، آنها را با تسمه پلاستیکی یا فلزی می بندند. اندازه بسته بندی کارتن ها به گونه ای انتخاب شده است که ابعاد ماژول های مساحت جداگانه یا چندین واحد مساحتی با اندازه های معمولی پالت ( 1200×800میلی متر و 1200×1000میلی متر) منطبق باشد و واحد های باربری در نتیجه تولید شوند.

چه چیزی در بسته بندی شکلات حائز اهمیت است

کدام نوع از مواد برای بسته بندی شکلات مناسب است؟

ما با بسیاری از برند های شکلات به دنبال گزینه های بسته بندی انعطاف پذیر هستند تا طعم، تازگی و کیفیت آب نبات ها ، شیرینی های لقمه ای و شکلات خود را به بهترین شکل حفظ کنند. در حالی که بسیاری از انواع کیسه های ایستاده برای شکلات برای حفظ ساختار این نوع شکلات کار می کنند، بسته بندی های انعطاف پذیر را می توان با طیف گسترده ای از اندازه ها، شکل ها، ساختارها و پرداخت ها تولید کرد. و گزینه ها می توانند بسیار زیاد به نظر برسند.

دلیل این امر تا حد زیادی به اندازه، فرمولاسیون و دمای مناسب مورد نیاز شکلات شما بستگی دارد. همچنین بستگی به نحوه ارائه بصری محصول خود به مشتریان دارد. بسیاری از برند های آب نبات ترجیح می دهند از تمام بسته بندی های شفاف استفاده کنند، یا کیسه های ایستاده شکلات را سفارش دهند که دارای یک پنجره شفاف است، تا بتوانند محصول را به نمایش بگذارند و مردم را به داخل بکشند. این امر به ویژه در مورد شکلاتی که به شکل های سرگرم کننده در می آید یا به صورت جداگانه ساخته می شود صادق است. پیچیده شده در نهایت، شفافیت به ایجاد روابط قابل اعتماد با مشتریان کمک می کند

با این حال، برخی از برند ها برای کمک به جلوگیری از نور و اشعه ماوراء بنفش، پلاستیک های مات را انتخاب می کنند. برخی دیگر بسته بندی شکلاتی را انتخاب می کنند که شفاف نیست زیرا می خواهند فضای بیشتری برای چاپ سفارشی آرم، گرافیک، محتوای تغذیه، متن داستان و گواهینامه های خود در بیرون بسته داشته باشند. مهم نیست که کدام مسیر را انتخاب می کنید، یافتن ساختار مواد مناسب برای محصول و اهداف فردی شما مهم است که در مراحل اولیه عرضه شکلات خود به بازار در نظر گرفته شود

اگر برای پلاستیک های شکلات خود یک لایه لایه شفاف (یا کیسه ای با پنجره شفاف) انتخاب کنید، PET و (LLDPE پلی اتیلن با چگالی کم خطی) بهترین انتخاب خواهند بود.
اگر می خواهید شکلات ها را بسته بندی کنید، می توانید این کار را در حالی که دست نخورده نگه دارید انجام دهید، با استفاده از یک دستگاه بسته بندی شکلات پیشرفته. شکلات ها به دما و نور حساس هستند، اما تا زمانی که آنها را خنک و دور از نور مستقیم خورشید نگه دارید، می توانید بدون ذوب شدن تصادفی آنها را بسته بندی کنید. بسته به نیاز شخصی خود، می توانید شکلات ها را ارسال کنید یا در یک ظرف تزئینی بسته بندی کنید. هر روشی را که انتخاب کنید، به راحتی می توانید شکلات های خود را در شرایط خوبی تحویل دهید. شکلات خود با بهترین نوع بسته بندی و طراحی بسته بندی کنید.

چه چیزی در بسته بندی شکلات حائز اهمیت است

چه چیزی در بسته بندی شکلات حائز اهمیت است

فروشگاه شما برای محصول بسته بندی شده

شرکت ماشین سازی مسائلی می خواهد تجربه بسته بندی شما را تا حد امکان بدون دردسر ایجاد کند. از بسته بندی شکلات تا بسته بندی خودکار تا بسته بندی دستی، خدمات جامع بسته بندی ماشین سازی مسائلی به شما امکان می دهد چندین کار را با یک دستگاه بسته بندی انجام دهید. این فرآیند خطا های ارتباطی را به حداقل می رساند و زمان حمل و نقل را کاهش می دهد و به شما کمک می کند محصولات با کیفیت را سریعتر به مشتریان خود برسانید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *