چگونگی ساده سازی فرآیند بسته بندی

در دنیای بسته بندی که به طور فزاینده ای تخصصی شده است، بسیاری از تولید کنندگان برتر این روند را دنبال می کنند ، به دنبال بازگشت به مبانی بسته بندی ساده هستند. با بسته بندی ساده تر روش های بسته بندی استاندارد ارائه می شود که می تواند هزینه ها را کاهش داده و بهره وری و سود را افزایش دهد. اگر علاقه مند به دنبال راه هایی برای ساده کردن روند بسته بندی تان هستید در ادامه بخوانید:

اگر بدنبال دستگاه بسته بندی دارای استاندارد هستید اینجا کلیک کنید.

انواع بسته های استاندارد را انتخاب کنید.

انتخاب یک نوع استاندارد بسته مانند بسته بندی پیلوپک می تواند به شدت فرآیند بسته بندی شما را تسهیل کند. بسته بندی پیلوپک معمولا به مجامع خاصی برای تولید تجهیزات بسته بندی نیاز ندارد و معمولا می تواند سرعت بیشتری داشته باشد. از آنجا که این نوع بسته بندی به مراحل کمتری برای تولید نیاز دارد، به احتمال زیاد مشکلات مرتبط با کیفیت را تجربه می کند.

اندازه استاندارد کیفی را انتخاب کنید.

تجهیزات بسته بندی مدرن می توانند اندازه های مختلف بسته ای را با یک ماشین واحد کنترل کنند، اما برخی اجزای کلیدی تجهیزات باید در هنگام تغییر از یک اندازه به یک اندازه تغییر کنند. زمانی که یک تغییر رخ می دهد ، دستگاه خاموش است و به همین ترتیب تولید نمی کند. اگر یک سازنده قصد دارد فرآیند بسته بندی خود را ساده تر کند، ارزیابی تاثیر تغییرات فرکانس بر روی عملکرد کلی تجهیزات ، یک گام خوب برای برداشتن است. اندازه استاندارد کیسه را در صورت امکان یک راه عالی برای کاهش فرکانس انتقال و طول عمر ناشی از آن است.

برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه بسته بندی شیرینی و شکلات اینجا کلیک کنید.

طراحی بسته بندی خود را استاندارد کنید.

داشتن یک طراحی خنثی که برای بسیاری از جمعیت و فصل ها کار می کند می تواند بسیار مفید باشد. هنگام طراحی استاندارد بسته بندی ، هزینه های مواد بسته بندی و موجودی ها کاهش می یابد. همچنین شرکت های برتر شاهد مزایای بازاریابی گسترده ساده ، بدون هیچ چیز اضافی هستند که به طیف وسیع تری از مصرف کنندگان رسیدگی می کند. در دریایی از انتخاب ها، مشتریان از دست رفته به راحتی طرح های بسته قابل تشخیصی را با زبان ساده پیدا می کنند تا بیشتر در تبلیغات خود ، تسلی بخش و شفاف باشند.

تجهیزات بسته بندی استاندارد را انتخاب کنید.

سیستم های بسته بندی استاندارد به طور کلی هزینه کمتری برای خرید و نگهداری دارند و می توان آن ها را در زمان کوتاه تری نسبت به سیستم های سفارشی به دست آورد. و در حالیکه شما ممکن است مجبور به قربانی کردن برخی از تخصص ها هنگام انتخاب یک مدل استاندارد باشید ، تعجب خواهید کرد که چطور تجهیزات بسته بندی استاندارد واقعا هستند. تجهیزات سفارشی هنوز جای خود را دارد، اشتباه متوجه نشوید. اما مشکلی وجود دارد که باید با توجه به تصمیم گیری در مورد خرید تجهیزات بسته بندی سهام و یا طراحی یک سیستم از ابتدا ، باید با دقت مورد سنجش قرار گیرد.

دسته بندی محصول خود را ارزیابی و تثبیت کنید.

گفتنش آسان است ، می دانیم. اما یک نگاه صادقانه به دسته بندی محصول و کاهش تعداد تکرار غیر ضروری یا اضافی می تواند به شدت نه تنها فرآیند بسته بندی شما را تسهیل کند بلکه فرآیند فروش و تصمیم خرید مشتری را نیز تسهیل کند. تثبیت محصولات معمولا بدین معنی است که طراحی بسته بندی خود را تقویت می کند ، که هزینه ها را از مواد بسته بندی و موجودی کاهش می دهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *