بسته بندی به شما کمک می کند یا به برند شما آسیب می رساند؟

بسته بندی محصول شما اولین نقطه تماس با یک مشتری جدید است. یک مصرف کننده که به هر راهرو در فروشگاه خواروبار فروشی خود وارد می شود، توسط ده ها علامت تجاری که محصول مشابهی را ارائه می کنند، مورد استقبال قرار خواهد گرفت. هدف شما یافتن راه حل های فناوری بسته بندی با هدف تمایز و رضایت مصرف کننده است. درحالیکه برخی از برندها در جستجوی پیداکردن بسته بندی هستند که به برند آنها کمک می کند، کسب و کار شما باید به جلو حرکت کند.

برای انجام بسته بندی محصولات با ماشین بسته بندی مورد نظر اینجا کلیک کنید.

سازنده محصولات ارگانیک انعطاف پذیر می شود

بسیاری از شرکت هایی که محصولات طبیعی و ارگانیک را عرضه می کنند خواستار بسته بندی مواد بسته بندی هستند که نشان تجاری آنها منعکس می کند. برای مثال ، بسته بندی برند ، طرح بسته بندی هوشمند یک شرکت مواد غذایی ارگانیک را نشان می دهد.

انتخاب بسته بندی انعطاف پذیر

تکنولوژی های بسته بندی انعطاف پذیر فرصتی را برای کمک به مصرف کنندگان با بیش از تنها تحقق بخشیدن به محصول پیشنهاد می کند. این یک مایل بیشتر طول می کشد که بسیاری از مصرف کنندگان ، به ویژه هزاره جدید ، به دنبال بسته بندی می گردند. به طور خاص، راه حل های انعطاف پذیر بسته بندی عبارتند از:

  • بسته بندی باعث سبک وزن و حمل آسان می گردد.
  • بسته بندی که در قفسه های خانه قابل مشاهده است و برای ذخیره کردن ساده است.
  • نوعی بسته بندی که کمترین مقدار فضا را می طلبد.
  • بسته بندی که به راحتی قابل بازیافت است.
  • بسته بندی که می تواند برای استفاده در آینده باز و بسته شود.

بسته بندی باید با کمک به مصرف کننده به بیش از یک راه افزایش یابد. یک شیشه ترشی را که در یخچال قرار دارد بیاورید می بینید که سنگین است و براحتی شکسته می شود. حال آن را با راه حل های بسته بندی انعطاف پذیر ، از جمله بسته های مسطح ، کیسه های زیپ دار و… مقایسه کنید. این ها سبک وزن و آسان برای حمل و نقل خانگی از فروشگاه هستند. شما قصد ندارید یک کیسه انعطاف پذیر را با انداختن آن بر روی زمین بشکنید و این حتمی است چون مواد تا حدی به تقاضا تبدیل می شوند. بسته بندی مبتکرانه نشان می دهد که شما یک مایل بیشتر برای مشتری خواهید داشت، که به این معنی است که تفکر افزوده را در بسته بندی محصول و نام تجاری تان قرارداده اید.

قیمت دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی را از اینجا ببینید.

بسته بندی انعطاف پذیر : انتخاب طبیعی

مفاهیم بسته بندی پلاستیکی انعطاف پذیر و محصولات آلی و طبیعی ممکن است به نظر برسد که در بخش های مختلف طیف هستند. با این حال ، بسته بندی انعطاف پذیر بیشتر از آنچه ممکن است فکر کنید ، برای حفظ پایداری و امنیت غذایی است. بنابه گفته یکی از وبلاگ نویسان به نام Jonathon Engels ، مقداری بسته بندی ضروری است. به طور طبیعی غذاهایی مانند برنج و آرد نیازمند یک ظرف برای نگهداری محصول هستند. بسته ها همچنین برای حفظ خلاقیت و یکپارچگی محصول و همچنین محافظت از محصولات آسیب پذیر مانند تراشه ها در حین حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند. و تا زمانی که تمامی مواد غذایی در حال رشد محلی را بخوریم  ، برخی از تدابیر باید برای حفظ   و فروش آن به اندازه کافی بزرگ باشد. قوانینی وجود دارند که اجبار به فراهم کردن دستورالعمل یا اطلاعات برای برخی محصولات خاص ، که بار دیگر مستلزم بسته بندی است ، ضروری است. به گفته Engels، ایده این است که بسته بندی با جلوگیری از ضرر مواد غذایی از طریق اکولوژیکی کار می کند، که طبق برخی از آنها فاکتور بسیار زیان آور محیط زیست نسبت به بسته بندی های اضافی است.

یادگیری در مورد راه حل های بسته بندی نوآورانه

در صنعت بسته بندی ، چندین رویداد و انجمن با تمرکز بر راه حل های فناوری بسته بندی وجود دارد. به عنوان مثال، انجمن بسته بندی انعطاف پذیر ، تکنولوژی ها و نوآوری های مربوط به استفاده از تفکر آینده نگر و روش آگاهانه محصولات بسته بندی را ترویج می کند.

نمایشگاه های طبیعی محصولات برای نمایشگاه هایی که به طور خاص علاقه مند هستند بسته بندی خود را به سمت بازار سبز تقسیم کنند، نقطه ای عالی برای کشف آخرین راه حل های بسته بندی سازگار با محیط زیست است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *