پیوند بین فناوری جدید دستگاه های بسته بندی و افزایش تولید

اگر شما به آخرین اخبار مربوط به بسته بندی و صنایع مربوط به دستکاری گوش کرده باشید، احتمالا چیزی درباره استفاده از دستگاه های جدید و پیچیده تر برای بهبود ظرفیت و افزایش تولید شنیده اید. اما این کار چگونه انجام می شود؟

بعضی از شرکت های بزرگ امروزه توانسته اند ظرفیت خود را افزایش دهند و روزانه با جایگزینی دستگاه های قدیمی با تکنولوژی های جدیدتر و تجهیزات اتوماتیک ، بیشتر کار کنند. در اینجا به برخی روش ها اشاره می کنیم که این نوع نوآوری برای یک شرکت بسته بندی کار می کند.

برای خرید انواع دستگاه بسته بندی مسائلی اینجا کلیک کنید.

نوع جدیدی از رابط ماشین

زمانی که به تکنولوژی جدید برای تولید بسته بندی فکر می کنید، ممکن است فقط به قطعات متحرک ماشین ها فکر کنید. اما رابط کاربری نیز وجود دارد که اپراتور انسانی از آن استفاده می کند، و این یک معامله بزرگ است وقتی که به طور موثر عملیات با ماشین آلات جدید را بهبود می بخشد. در این صنعت ، ما در مورد HMI یا “رابط ماشین انسانی” صحبت می کنیم که اپراتور ماشین از آن برای راه اندازی دستگاه استفاده می کند.

رابط های قدیمی تر اغلب از دکمه های کنترل بصری یا فیزیکی بدون فضای زیادی ساخته می شوند. آنها خیلی پیچیده نیستند. آنها می توانند کنترل ها را برای چیزهایی مانند توقف و حرکت فراهم کنند، اما نمی توانند زمینه بصری زیادی برای اتوماسیون فراهم کنند.

رابط های جدیدی طراحی شده اند تا بصری نباشند. آن ها چشم انداز بیشتری برای اپراتور انسانی ارائه می دهند و این به این معنی است که کارکنان شما می توانند ماشین ها را هدایت کنند تا به روش های متداول و تخصصی تر عمل کنند. این می تواند تولید را افزایش دهد، همچنین فرآیندهای خط را با سرعت بیشتری انجام می دهد، به طوری که شما قادر به تغییر آن به خطوط مختلف محصول با گذشت زمان کمتری هستید.

برای مشاهده نحوه کارکرد دستگاه بسته بندی بیسکوئیت اینجا کلیک کنید.

 

فناوری جدید مرکز بندی و هماهنگی

سپس فرآیندهای فیزیکی که این ماشین های جدید ارائه می دهند وجود دارد. به عنوان مثال، ماشین قدیمی تر شما ممکن است مقدار ویژه ای از مواد را بگیرد و آن ها را به یک ظرف فیزیکی در یک روش یکدست تبدیل کند. اما چه می شود اگر شما نیاز دارید محصولات را تنظیم یا کالیبراسیون کنید؟

ماشین های مدرن چیزهایی مثل ردیابی فیلم و خودکار اتوماتیک فیلم ارائه می کنند. آن ها روش های متنوع تری برای بسته بندی یک محصول ، با توجه بیشتر به شکل های دقیق و اندازه ها و ظروف ارائه می دهند. این کار به اصلاح روند و کارآمدتر کردن آن کمک می کند.

تعمیر و نگهداری ماشین

راه دیگری که دستگاه های بسته بندی جدید باعث افزایش بهره وری می شوند ، طراحی آنهاست.

ماشین های قدیمی در حال فروپاشی هستند. آنها به تعمیر و نگهداری قطعات بیشتری نیاز دارند و این به معنی زمان بیشتری است که خط باید برای نگهداری و مراقبت متوقف شود. این زمان برای یک شرکت بسته بندی شلوغ بسیار ارزشمند است. با استفاده از ماشین های جدید ، زمان و تلاش لازم برای انجام تعمیرات بر روی سیستم های قدیمی تر به خط پائین نمیخورد- در عوض ، حاشیه بیشتر از زمان آماده سازی برای تسهیل حجم های بیشتر تولید در یک هفته یا ماه خاص وجود دارد.

در مورد این شیوه های انتقادی فکر کنید که ماشین های جدید به شرکت ها کمک می کنند تا در کاری که هر روز انجام می دهند پیشرفت کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *