بسته بندی انعطاف پذیر 

 

بسته بندی بالشی به این دلیل به این اسم نامگذاری شده است که چون شبیه یک بالش است.

این بسته ساده ، فراگیر و مقرون به صرفه باقی می ماند و امروزه به طور گسترده از سبک بسته بندی بالشی استفاده می شود. بسته بندی بالشی برای تقریبا تمام صنایع و برنامه های کاربردی ، از قهوه تا میان وعده ها تا سوپ قابل استفاده است.

انواع دستگاه بسته بندی قطعات را از اینجا مشاهده نمایید.

تولید یک بسته بالشی

با فک پایین ، فک بالا و فک بازگشت Pillow Bag ، اغلب از یک رول مداوم سلفون بسته بندی انعطاف پذیر تخت بر روی دستگاه بسته بندی افقی شکل می گیرد. سلفون بر روی یک لوله درحال شکل گیری هدایت می شود و شکل بالش را ایجاد می کند. لبه های بیرونی سلفون در اطراف لوله شکل می گیرد و یک نوار انعطاف پذیر عمودی با یکدیگر پیوند ایجاد می کند و فک بازگشت را ایجاد می کند. یک نوار فک افقی سپس فک پایین ایجاد می کند. این محصول به صورت عمودی از یک فیلتر محصول از طریق مرکز تو خالی لوله شکل دهنده و در کیسه پر می شود. بعد از اینکه این محصول پر از مشخصه است ، فک فوقانی افقی ایجاد می شود. در نهایت ، یک چاقوی افقی برش را ایجاد می کند که یک بسته تکمیل شده را رها می کند ، که سپس از دستگاه تخلیه می شود. گزینه های اضافی موجود در زمان بسته بندی با بسته های بالشی وجود دارد به نام اضافه کردن یک پانچ سوراخ یا دانه یورو برای نمایش در قلاب ، اضافه کردن زیپ برای راحتی و اضافه کردن گزینه های آسان بازشو مانند شیارهای پاره.

نقاط قوت و محدودیت های بسته بندی بالشی

بسته بالشی دارای نقاط قوت بسیاری است که آن را برای تولیدکنندگان ، بسته بندی های قراردادی و شرکت های cpg جذاب می کند. بسته بندی های نوع بالشی:

  • اقتصادی است. سلفون کمتری برای ایجاد بسته بندی بالشی نسبت به سایر بسته ها مورد نیاز است و همچنین زمان ساخت این بسته ها کمتر می باشد. این نوع بسته بندی برای شرکت های کوچک و تازه تاسیس مناسب است و به دلیل صرفه جویی در هزینه ها، در شرکت های بزرگ نیز استفاده می شود.
  • امتحان و آزمایش شده است. این نوع بسته بندی به هیچ وجه در بالای لیست نیست . این روش برای دهه ها در هر صنعت مورد استفاده قرار گرفته و بارها و بارها خود را به عنوان یک قالب بسته بندی قابل اعتماد به اثبات رسانده است.
  • تولید ساده است. در حالیکه هیچ گزینه یا مهمان اضافی وجود ندارد، بسته بالش بسته بندی انعطاف پذیر ساده ای دارد.
  • می تواند با سرعت بالا اجرا شود. از آن جا که اگر سادگی آن باشد ، کیسه بالش می تواند بسسیار سریع بسته بندی شود. برای بسته بندی های قراردادی که نیاز به سرعت و بهره وری دارند تا با مهلت های جدی مواجه شوند، بسته باید مورد ضرب و شتم قرار گیرد.
  • می تواند روی ماشین های VFFS استاندارد شکل بگیرد. برخی از انواع دیگر بسته ها را نمی توان براساس مدل های دستگاه بسته بندی انعطاف پذیر مشخص تشکیل داد. بسته بالشی به خوبی برای تقریبا تمام انواع تجهیزات بسته بندی انعطاف پذیر قابل استفاده است.

جایی که بسته بالشی در مناطقی از سادگی و اثربخشی اقتصادی می درخشد ، محدودیت هایی در این سبک کیفی وجود دارد. بسته بندی بالشی:

  • ممکن نیست بدون کمک بایستد. این نوع بسته به این معنی است که یا روی یک قفسه قرارداده شود و یا با اضافه کردن گزینه های سوراخ پانچ ، می تواند بر روی قلاب های صفحه نمایش عمودی نصب شود.
  • تمایز بصری زیادی ارائه نمی کند. این بسته بندی محبوب در هر صنعت دیده می شود و در قفسه ها قرار دارد. در نتیجه ، این نوع بسته بندی از روش aو یا رسم premade استفاده نمی کند.
  • دارای سطوح محدود برای بازیابی است.

ماشین آلات بسته بندی VFFS برای بسته بالشی

به دلیل سادگی آن ، بسته بالشی می تواند شکل بگیرد ، پر شود و تقریبا روی همه مدل های دستگاه بسته بندی، بسته بندی شود. درعین حال ، ساختارهای اضافی و اجزای سفارشی معمولا برای این کاربرد ضروری نیستند ، بنابراین شرکت های cpg می توانند یک ماشین بسته بندی ساده و ارزان قیمت را در زمان بسیار کوتاه تر تشکیل دهند.

برای مشاهده انواع دستگاه بسته بندی اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *