نکات مهم هنگام خرید تجیزات بسته بندی

در هنگام خرید تجهیزات بسته بندی در نمایشگاه های تجاری از این 6 نکته پیروی کنید.

برنامه های تجاری می توانند سرگرم کننده باشند آن ها همچنین می توانند استرس زا باشند. اما مهم تر از همه ، آن ها راه مناسبی برای اتصال فروشندگان و خریداران تحت یک سقف در مدت زمان کوتاهی از زمان هستند.

نمایشگاه های تجاری راه خوبی برای خرید تجهیزات بسته بندی هستند که شما می توانید بسیاری از تولید کنندگان مختلف را مقایسه کنید ، ماشین را از نزدیک و در عمل ببینید و سوالاتی از کارکنان باجه تخصصی بپرسید.

برای خرید دستگاه بسته بندی پیلوپک اینجا کلیک کنید.

با این حال ، اگر می خواهید بازدید خود را به حداکثر برسانید ، ممکن است بیشتر سوالات خود را بدون جواب رها کنید. در ادامه چند نکته درونی که در هنگام خرید تجهیزات بسته بندی در نمایش های تجاری پیگیری می شوند آورده شده است:

  • امتیاز پذیرش رایگان

بسیاری از نمایشگاه های تجاری به شرکت کنندگان مقدار محدودی نمایش رایگان می دهد تا به مشتریان خود عرضه شود. علاوه براین ، این پیشنهادها معمولا زمانی که نمایش نزدیک تر می شود منقضی می شوند و بعد از شروع نمایش معتبر نیستند.

  • به خاطر داشته باشید که نمایش های تجاری زندگی واقعی نیستند.

نمایشگاه های تجاری شبیه به یک تاریخ اول هستند – غرفه داران براق و زیبا خواهند بود و همه چیزهای درست را برای رسیدن به تاریخ دوم می گویند.

همه چیز از دستگاه بسته بندی که برای کارکنان غرفه انتخاب شده بود با دقت زیاد برنامه ریزی شده تا شرکت در میان رقابت برجسته کند. این طبیعی است و انتظار می رود. بعد از آن ، برنامه های تجاری می تواند پرهزینه باشد. شرکت ها باید بهترین راه خود را برای به حداکثر رساندن بازدهی سرمایه خود قرار دهند.

با این وجود، به خاطر داشته باشید که آنچه در نمایش تجاری می بینید لزوما نشان دهنده نحوه عملکرد تجهیزات بسته بندی در سناریوهای دنیای واقعی نیست. به این معنا که اگر با فروشنده مناسب بروید ، ماشین بعد از نصب درست عمل نخواهد کرد. اما به خاطر داشته باشید که آنچه در نمایشگاه های تجاری می بینید ، انجام شده است و برای نشان دادن بهترین روش تولید کننده تجهیزات بسته بندی شده است.

حالا اشتباه نکنید ، ما عاشق نمایشگاه های تجاری هستیم! آن ها مکان عالی برای نشان دادن تجهیزات ما به تعداد زیادی از مردم در مدت زمان کوتاهی هستند. به عنوان یکی از شرکت کنندگان می توانید بسیاری از تولید کنندگان مختلف را در یک محل مناسب مقایسه کنید. فقط به خاطر داشته باشید که پس از آن یک گام به جلو بروید و انتظارات خود را تنظیم کنید.

  • ارائه جزئیات بیشتر برای پیگیری اولویت

نمایندگان فروش صدها نفر ، اگر نه هزاران نفر ، منجر به پیگیری پس از یک نمایشگاه تجاری می شوند. آن ها باید به طریقی آن ها را تقسیم بندی و اولویت بندی کنند. اغلب آنها از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با امتیازدهی خودکار به منظور واجد شرایط بودن و سرعت به ترتیب اهمیت و فوریت استفاده می کنند.

پس چگونه خود را در بالای لیست قرار می دهید؟ هرچه اطلاعات بیشتری را فراهم کنید ، امتیاز شما بالاتر خواهد بود.

  • یک قرار ملاقات برای درمان افراد مهم

نمایش های تجاری می توانند به نحو جنون آمیزی گرفتار شوند. به این ترتیب ، کارکنان باجه دارای زمان و منابع محدودی برای اختصاص دادن به هر بازدید کننده هستند.

پس چگونه فرش قرمز ، درمان VIPدر میان هرج و مرج را دریافت می کنید؟ ساده باشید: پیشاپیش یک قرار ملاقات را برنامه ریزی کنید. حتی در یک غرفه شلوغ تر ، قرار ملاقات همیشه اولویت دارد چون اگر بدانیم که شما می آیید ، می توانیم منابع را براساس آن تخصیص دهیم.

این به خصوص اگر یک پروژه پیچیده یا فوری برای تولید کننده تجهیزات بسته بندی پیش از این برنامه داشته باشید تا قرار ملاقاتی با یک متخصص داشته باشید ، اعمال می شود. نمایندگان فروش این موضوع را دوست دارند چون به آن ها کمک می کند روز خود را به شکلی موثرتر برنامه ریزی کنند و شما آن را دوست خواهید داشت چون شما قادر خواهید بود در یک غرفه شلوغ قدم بزنید و مانند یک فرد مشهور توجه شخصی خود را جلب کنید.

  • از ابتدا به خاطر توجه به تقاضا توقف کنید.

می خواهید قرار ملاقاتی داشته باشید؟مشکلی نیست ، ما هنوز دوست داریم با تو صحبت کنیم ، اما شما برای توجه به دیگران با دیگران رقابت خواهید کرد.

اگر شما می خواهید از مسئولین غرفه به خاطر کمک به شما قدردانی کنید در ساعات غیر از بازدید مراجعه کنید.

  • برای پیگیری از امکانات دیجیتال استفاده نمایید.

بسیاری از تولید کنندگان ماشین آلات بسته بندی از مواد چاپی در نمایشگاه ها دور هستند. به هرحال ، آخرین باری که شما واقعا از آگهی یک نمایش تجاری برای بیش از یک تکه کاغذ استفاده کردید؟ به جای درخواست بروشور کاغذی برای اطلاعات بیشتر ، از کارکنان باجه سوال کنید که اطلاعات را به شما ایمیل کنند. اغلب آن ها می توانند این کار را در محل یا در پایان روز انجام دهند.

یکی از چیزهایی که هنوز هم می خواهید نسخه های کاغذی کارت های کسب و کار می باشد. هنوز هم راحت تر است که یک کارت را در یک باجه شلوغ رها کنید تا به صورت دیجیتالی اطلاعات را مبادله کنید.

برای خرید محصولات ماشین سازی اینا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *