ماشین آلات بسته بندی انعطاف پذیر چگونه کار می کنند؟

از غذا و نوشیدنی تا داروها و مکمل های غذایی برای محصولات سخت افزاری و غیر غذایی ، ماشین آلات بسته بندی انعطاف پذیری تقاضای بالایی دارند. چرا؟ از آنجا که این ماشین ها ضربه جدی را زمانی که به سرعت و توان عملیاتی ، دقت ، کاهش ، ضایعات ، پایداری و صرفه جویی در هزینه نیروی کار مربوط می شود ، جمع می کنند.

اگر شما برای بسته بندی اتوماسیون و یا یک دستگاه قدیمی تازه کار هستید ، ممکن است چند سوال در مورد نحوه کار سیستم های بسته بندی خودکار داشته باشید. متخصصان ما در اینجا هستند تا برخی دانش خود را با شما در میان بگذارند.

برای خرید دستگاه بسته بندی ظروف یکبار مصرف اینجا کلیک کنید.

قالب پرکن دوخت (FFS):

ماشین های بسته بندی پرکن و دوخت، پرکاربردترین نوع تجهیزات بسته بندی انعطاف پذیر هستند. این ماشین آلات در سال 1936 توسط یک کارمند یک شرکت آبنبات اختراع شده اند و به عنوان استاندارد صنعت ، تکنولوژی و آزمایش درست شناخته می شوند.

پس آنها چگونه کار خود را انجام می دهند؟ به طور خلاصه ، ماشین آلات پرکن کیسه ها را از یک رول بزرگ از مواد بسته بندی صاف تشکیل می دهند ، کیسه ها را با محصول پر می کنند و آنها را بسته بندی می کنند.

بعضی از ماشین ها این عملیات را به صورت افقی (HFFS) انجام می دهند و برخی از آنها به صورت عمودی (VFFS) انجام می دهند. ماشین های بسته بندی با شکل عمودی مزایای ویژه ای نسبت به ماشین های افقی دارند ، از جمله هزینه های پایین تر و نیاز به فضای کمتر.

ماشین آلات بسته بندی پرکن می توانند سریع اجرا شوند و مقرون به صرفه باشند. با این حال عملکرد و تغییر به مهارت تکنیکی نیازدارند ، بنابراین معمولا برای خطوط با یک اپراتور اختصاصی که با تنوع کمی اداره می شوند، بهترین هستند.

ماشین آلات بسته بندی چوب:

یک زیر مجموعه ای از ماشین آلات بسته بندی پرکن ، ماشین های بسته بندی چوب ، عملیات خود را به نحوی مشابه انجام می دهند، تنها در عرض چند خط تا بسته های بسیاری را در یک زمان ایجاد کنند.

آن ها اینکار را با یک قطعه مخصوص برش انجام می دهند که رول بزرگ سلفون بسته بندی را به نوار یا چوب می بندد. بعد از شکاف ، هر چوبی به شکل یک کیسه بلند و نازک شکل می گیرد، سپس با محصول پر می شود (معمولا پودر یا مایع) ، و در نهایت هر چوبی بسته بندی می شود.

با ماشین های مدرن که قادر به نصب خطوط بسته بندی 20 چوب هستند ، می توانید توان عملیاتی بسیار بالا را با فضای بسیار کم دست یابید و آن ها را به گزینه بسیار محبوب برای packagers  قرارداد تبدیل کنید.

ماشین آلات بسته بندی کیسه ای

زیر مجموعه دیگری از قالب عمودی ماشین آلات پرکن ، تجهیزات بسته بندی sachet خطوط چندگانه را دارا می باشد، مشابه با ماشین های گروه چوبی.

تفاوت اصلی این است که ماشین های sachet یکبار رول سلفون را به صورت نیمه برش می دهند و سپس مواد تکه تکه شده را بر روی خود جمع می کند تا بسته های تخت یکنواخت ایجاد شودو هر بسته با محصول پر می شود ، بسته به هر چهار طرف بسته می شود و سپس به پاکت های جداگانه تقسیم می شوند.

پرکن و دوخت

ماشین های بسته بندی اتوماتیک پرکن و دوخت کاملا متفاوت هستند. این دستگاه به جای تشکیل کیسه ها از یک نوار ابزار بسته بندی صاف ، با کیسه هایی پر شده است که در حال حاضر در شکل انتهایی خود شکل گرفته  اند (کیسه های پیش ساخته شده). سپس کیسه ها وارد ماشینی می شوند که در آن باز می شوند ، از محصول پر می شوند و بسته می شوند.

دستگاه های بسته بندی و بسته بندی کیسه ای در دو نوع اصلی قرار می گیرند: چرخشی و خطی.

ماشین های طراحی چرخشی فضای بسیار کمتری نسبت به مدل های خطی دارند. این به این دلیل است که کیسه چرخشی پرشده و اجزای ماشین به جای یک خط مستقیم افقی به صورت دایره ای قرار داده می شوند.

ماشین های پرکن و دوخت نیاز به مهارت تکنیکی بسیار کمی دارند و محصول نهایی یک جایگاه ویژه ای دارد. ماشین های پرکن عملا صفر درصد زباله ایجاد می کنند و برای بسته های کوچک عالی هستند چون آن ها تنها ظرف چند دقیقه می توانند تغییر کنند.

برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *