پنج گرایش به صنعت بسته بندی مواد غذایی

دنیای بسته بندی مواد غذایی در حال تغییر است.

شفافیت در برچسب زدن ، نگرانی های پایداری برای بسته بندی اسنک وغلاف قهوه ، و افزایش کیسه های ایستاده تنها چند گرایش برای مراقبت در صنعت بسته بندی مواد غذایی است.

برای مشاهده محصولات ماشین سازی مسائلی اینجا کلیک کنید.

  • غذاهای آماده را تمیز و پاک کنید.

طبق گزارش from foods ، یک برچسب تمیز و واضح استاندارد جهانی جدید است. مصرف کنندگان خواستار شفافیت کامل ، از کشاورزی تا میز هستند. این به این معنی است که وقتی یک محصول غذایی برچسب “محیط زیست” یا “محدوده آزاد” دارد، شرکت های درگیر در برداشت محصول ، پردازش و بسته بندی بهتر می توانند این ادعاها را نشان دهند. الزامات جدید NUTRITION نیز شفافیت بیشتری را به اندازه مواد اولیه محصول و مواد غذایی مورد توجه قرار داده اند ، که مصرف کنندگان را قادر می سازد که وقتی نوبت به سلامتی آنها می رسد، انتخاب های خود را انجام دهند.

گزارش جهانی مواد غذایی حاکی از آن است که مصرف کنندگان در حال حاضر بیش از پیش به امنیت غذایی پیابند هستند وقتی نوبت پردازش مواد غذایی آماده می رسد، هیچ چیز غیر منتظره ای را نمی خواهند ، و یک داستان زنجیره تامین محصولات باید به راحتی پیدا شود و از طریق برچسب زدن بسته بندی برای خواندن آسان و واضح باشد. تمایل به بسته بندی شفاف یک مرحله فراتر می رود ، نه تنها طراحی بسته را که محتوای آن را به روشنی بیان می کند ، بلکه جذب بسته بندی می شوند که حاوی یک پنجره روشن برای دیدن محصولات درون آن هستند. این باعث تقویت بصری می شود که محصول تازگی دارد.

  • یک فرآیند تولید تک منظوره پایدار

بسته بندی بخش تکی و کنترل شده ، برای صنایع غذایی میان وعده و همچنین مصرف کنندگان ، یک مزیت است. برای تولید کنندگان میان وعده ، پیشنهاد فروش محصولات برتر از قالب های مختلف بسته بندی به معنای تقاضای بیشتر برای جمعیت شناختی مختلف است. برای مصرف کنندگان تنها بسته بندی خدمت به این معنی است که آن ها می توانند بدون درگیر شدن با اندازه گیری و ریاضی برای تعیین محتوای غذایی یک اندازه به تنهایی ، میان وعده بخورند ، نه اینکه ذکر بسته های کوچک قابل حمل و راحت باشند.

همانطور که این فرمت بسته بندی از نقطه نظر تقاضای بازار است ، برای کسانی که با پایداری و ضایعات بسته بندی مواجه هستند ، مشکلی ایجاد می کند. خبر خوب: همانطور که مصرف کنندگان بیشتر خواستار مواد بسته بندی پایدار هستند ، نوآوری بیشتر در آن بازار رخ می دهد.

بسته بندی کامپوزیتی و محیط زیست بسته بندی شده به جای یک روند گذرا ، درحال تبدیل شدن به استاندارد هستند. تولید کنندگان پیشتاز جهانی محصولات غذایی بدون استفاده از مواد بسته بندی پایدار با محیط زیست و نیز تمرکز بر کاهش اثرات کربن ایجاد شده توسط محصولات خود در کل زنجیره تامین ، درحال نوآوری هستند.

  • بسته بندی انعطاف پذیر برای مواد غذایی Fido

دبی فیلیپس دونالدسون عضو صنعت غذای حیوانات گزارش می دهد درحالیکه بسته بندی سفت و سخت مانند قوطی ها هنوز در بازار مواد غذایی حیوانات غالب است، بسته بندی انعطاف پذیر درکیسه ها و Pouches به سرعت درحال افزایش است.

  • آینده نامعلوم برای غلاف قهوه

جنبش قهوه تک خدمت در سال 2012، طوفان صنعت را آغاز کرد. یک فنجان قهوه از آن زمان تا کنون یک محصول داغ بوده است.

با این حال ، نگرانی ها در مورد مقدار ضایعات بسته بندی تنها برای pods مورد توجه قرار گرفته است، به خصوص هنگامی که مصرف کنندگان چند فنجان قهوه در روز مصرف می کنند. درحالیکه می توان استدلال کرد که کاهش در آب و ضایعات محصول وقتی رخ می دهد که یک فنجان دریک زمان تولید و مصرف شود ، نگرانی هایی هنوز در مورد مقدار ضایعات بسته بندی بوجود آمده و در صورتی که یک فرمت بسته بندی پایدار باشد وجود دارد.

قهوه و تولید کنندگان قهوه به این نگرانی ها با ساخت و ساز کامپوزیتی قابل بازیافت واکنش نشان داده اند. این مساله مصرف کنندگان نگران را برای مدت زمانی ، به خصوص جایگاه مصرف کننده قهوه و همچنین مصرف کننده قهوه را آرام کرده است. با این حال ، تنها زمانی خواهد گفت که این غلاف مناسب در صنعت باقی خواهد ماند و یا فقط یک روند گذرا خواهد بود.

برای مشاهده دستگاه بسته بندی ویفر اینجا کلیک کنید.

  • بطری های ایستاده را برای پیروزی آماده کنید.

تقریبا در تمام بازارهای بسته بندی مواد غذایی ، PREMADE CUSTOM POUCHES تقاضای بیشتری را تجربه کرده اند و این روند برای افزایش حرکت بیشتر است. ماشین آلات برای پرکردن و بستن کیسه های پیش ساخته شده نیز در تقاضا افزایش یافته است ، با داغ ترین برنامه های کاربردی ، پودر پروتئین ، لبنیات ، مایعات و جایگزین های غیرآرد.

سایر گرایش های صنعت بسته بندی مواد غذایی

صحبت از روند صنعت مواد غذایی  ، آیا شنیده اید که بسته بندی میان وعده انعطاف پذیر در حال افزایش است…. و همچنین در حال کاهش است؟ با افزایش تقاضا برای بسته بندی تنقلات قابل حمل ، اندازه بسته میان وعده کوچکتر می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *