چگونگی ایجاد یک بسته کامل با ماشین های بسته بندی

بسته بندی با دوخت های معیوب ، یکپارچگی محصول و خط پایان شرکت شما را به خطر می اندازد.

بسته بندی های نامناسب به این معنی است که شما هزینه های اضافی برای کالیبراسیون ، دوباره کاری ، ضایعات و تمیز کردن نشت منحمل می شوید. برای موارد فاسد نشدنی ، یک کیسه با بسته بندی به خطر افتاده که از بازرسی بگذرد، می تواند به معنی کاهش طول عمر ، کاهش کیفیت محصول ، افزایش ریسک آلودگی ، و یک آشفتگی نامناسب برای مصرف کننده باشد.

اکثر ماشین آلات بسته بندی انعطاف پذیری ، با استفاده از فک و یا میله های عایق حرارت ، بسته را ایجاد می کنند. این اجزای حرارت داده شده ، بیش از بخشی از بسته بندی را بسته اند و باعث می شود که لایه های درزگیر مواد بسته بندی مواد مذاب را ذوب کرده و به هم متصل کنند. با این حال ، عواملی وجود دارند که می توانند منجر به معیوب شدن بسته شوند. در ادامه چند مورد از مهم ترین عوامل (و قابل پیشگیری) ذکر می گردد.

ساخت و ساز فک انحصاری نامناسب و یکنواختی

قدرت اتصال یافته یک بسته باید به طور مناسب برای محافظت درست از محصولتان همسان باشد. این به این معنی است که فک بسته بندی باید با نیروی ثابت و دما در کل منطقه بسته بندی انجام شود. برای اطمینان از این امر ، دستگاه بسته بندی را با فک انتخاب کنید که از یک تکه فلز ساخته شده باشد. این امر تضمین می کند که دما و فشار تغییر نمی کنند و یک بسته قوی ایجاد می کنند.

یک دستگاه بسته بندی با فک های بسته متشکل از چندین قطعه فلز می تواند تمایل به ایجاد یک درز متجانس به دلیل تفاوت دما و فشار اجزای فردی داشته باشد.

برای مشاهده دستگاه بسته بندی قطعه ای اینجا کلیک کنید.

ناهماهنگی فک شستشو

اگر فک بسته شما به طور معمول در یک طرف بسته شما کامل است اما در طرف دیگر ضعیف است، فک شما احتمالا از هم تراز خارج شده است. یک تنظیمات سریع انتخاب شده توسط اپراتورهای ماشین بسته بندی و تکنسین ها ، تبدیل به هم ترازی با قطعه کوچکی از فلز است. با این حال ، این راه حل خطرات ایمنی را به همراه دارد و در طولانی مدت امکان پذیر نیست.

یک راه حل بهتر این است که طرح دستگاه تعمیر و نگهداری را دنبال کنید که شامل حصول اطمینان از این است که فک های ماشین بسته بندی همسو بوده و با توجه به نکات کلیدی در بسته بندی طول عمر بسته بندی ، از جمله:

  • قبل از راه اندازی دستگاه
  • بعد از فشردگی مواد
  • پس از تغییر
  • پس از تعمیر و نگهداری اصلی و یا ارتقا

گرد و غبار در محوطه فک بسته بندی

زمانی که در محصول در درز کیسه در طول بسته بندی گرما حضور داشته باشد ، حوزه هایی که در آن محصول وجود دارد به درستی پایبند نخواهد بود. این تاثیر منفی بر تمامیت فک بسته تاثیر می گذارد و باعث خطر نشت و آلودگی می شود.

بی توجهی به نگهداری پیشگیرانه دستگاه

هر روز متصدی دستگاه بسته بندی باید به عنوان بخشی از برنامه نگهداری پیشگیرانه دستگاه ، فک بسته بندی شده را باید تمیز و بازرسی نماید. این امر تضمین می کند که هرگونه ساخته شدن در میله های عایق به طور فال حذف خواهد شد و مانع از بسته بندی مناسب بسته نخواهد شد. همچنین تضمین می کند که هرگونه مسائل کوچک با تنظیم فک و یا عملکرد فک قبل از اینکه فرصتی برای تبدیل شدن به یک فاجعه بزرگ داشته باشد که منجر به استراحت برنامه ریزی نشده ماشین شود ، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *