ارزیابی ایمنی مواد بسته بندی مواد غذایی

ارزیابی ایمنی مواد بسته بندی مواد غذایی

چکیده

بسته بندی امروزه نقش مهمی در کیفیت محصولات غذایی با فراهم کردن حفاظت از چالش های محیطی ، شیمیایی و فیزیکی ایفا می کند. بسته بندی غذا ضروری و فراگیر است: ضروری است زیرا بدون بسته بندی، ایمنی و کیفیت غذا به خطر خواهد افتاد، و به این دلیل فراگیر است که تقریبا همه غذاها به طریقی بسته بندی می شوند. بسته بندی غذا تعدادی از وظایف متفاوت را انجام می دهد: از غذا در برابر آلودگی و فساد آن ها محافظت می کند ، محتویات را فراهم می کند. با اجازه دادن به برندها برای ایجاد و استاندارد سازی ، این باعث می شود که تبلیغات معنی دار و گسترده و تجارت انبوه را امکان پذیر کند. بسته های مواد غذایی با سرپوش های توزیع ، اسپری ها ، قسمت آسان بازشو و سایر ویژگی ها باعث می شود که محصولات را قابل استفاده تر و راحت تر می کنند. این وظیفه اصلی بسته بندی شامل به تاخیر افتادن خرابی محصول ، افزایش طول عمر و حفظ کیفیت و ایمنی غذای بسته بندی شده است. آگاهی مصرف کننده از امنیت غذایی و تغذیه یک مساله مهم در رابطه با شیوه زندگی سالم و پیشگیری از بیماری ها است. مدیریت نامناسب مواد غذایی در تعداد زیادی از موارد بیماری های غذایی نقش داشته است. انتخاب صحیح مواد بسته بندی و فن آوری ، کیفیت محصول و تازگی محصول را در طول توزیع و نگهداری حفظ می کنند.

انواع دستگاه بسته بندی بستنی را از اینجا ببینید.

مقدمه

در کشورهای صنعتی ، جایی که مشکل امنیت غذایی به طور کلی وجود ندارد ، مشکلات سلامتی مربوط به غذا به دو عامل اصلی اشاره دارد: ایمنی غذا و خطرات غذایی. با در نظر گرفتن این موارد آسیب های مربوط به مواد غذایی ، بار بیماری در کشورهای غربی چشمگیر است. بسته بندی امروزه نقش مهمی در کیفیت محصولات غذایی با فراهم کردن حفاظت از چالش های محیطی ، شیمیایی و فیزیکی ایفا می کند. این حفاظت می تواند به سادگی جلوگیری از شکستگی محصول برای فراهم کردن موانعی در برابر رطوبت ، اکسیژن ، دی اکسید کربن و دیگر گازها و همچنین طعم و عطر آن باشد. نقش اصلی بسته بندی غذا ، حفاظت از محصولات غذایی از تاثیرات خارجی و آسیب ، شامل غذا و تامین کنندگان مواد غذایی و مواد مغذی است.

ارزیابی ایمنی مواد بسته بندی مواد غذایی

تایید سازمان غذا و دارو در حال حاضر برای مواد بسته بندی مواد غذایی مورد استفاده ایالات متحده مورد نیاز است که در ایالات متحده مورد استفاده قرار نمی گیرد (معمولا به عنوان safe safe شناخته می شوند)، قبل از آن ، یا به طور منطقی انتظار نمی رود که جزیی از غذا شود. این اجزا یا افزودنی های خوراکی باید از طریق منطقی درخواست جمعی مواد غذایی برای ایمن بودن برای استفاده در نظر گرفته شده نشان داده شوند. در بعضی از کاربردهای بسته بندی مواد غذایی ، میزان مهاجرت را می توان ناچیز شمرد و در نتیجه هیچ نگرانی عمومی یا ایمنی عمومی را ارایه نکرد. درتلاش برای بهبود و سرعت فرآیند تقاضای اضافه مواد غذایی ، FDA یک سیاست آستانه را اتخاذ کرده است که این مهاجم ناشناخته را تعریف می کند. برای بسیاری از اجزای بسته بندی ، مقدار داده های مهاجرت در دسترس امروز و توانایی پیش بینی ضریب انتشار یک ماده افزودنی در پلیمر ، امکان برآورد مقدار مواد شیمیایی که از بسته بندی مواد غذایی و بدون نیاز به آزمایش مهاجرت اضافی استفاده می کنند ، امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *