الگوی بسته‌ بندی

الگوی بسته‌ بندی محصول ۲۰۲۰

امسال طراحان بسته بندی 5 گرایش را باید دنبال کنند. بسته ‌بندی لایه ای ارتباطی بین محصول و مشتری است . هدف از بسته بندی، نگهداری و حفاظت از محصول است اما برای رسیدن به این هدف، محصول باید در یک قفسه شلوغ یا فروشگاه اینترنتی جلب توجه کند. همچنین برای رقابت باید در مورد آنچه که محصول را متفاوت می کند اطلاع داشت.

در حال حاضر شرایط سخت اقتصادی و افزایش رقابت منجر به استفاده مجدد از الگوهای قوی ‌تر و تصاویر برای ایجاد ارتباط عاطفی بزرگ ‌تر با مشتری و حضور در رقابت می‌ شود. در اینجا ما پنج روند الگو برای بررسی بسته ‌بندی در سال جاری را بررسی می ‌کنیم .

طبیعت: در حال حاضر همه می‌ خواهند به عنوان دوستداران طبیعت دیده شوند و بسیاری از برندها به دنبال برقراری اعتبار سبز خود در بسته ‌بندی شان هستند. الگوهای الهام‌ گرفته شده از طبیعت می ‌توانند به صورت ترکیبات آلی، طبیعی در غذا و مواد آرایشی و یک نگرانی عمومی برای محیط‌ زیست باشند.

اشکال هندسی : هرچند که روند جدیدی وجود ندارد، اما همچنان استفاده از اشکال هندسی در طراحی بسته ‌بندی در سال ۲۰۲۰ قوی خواهد بود. انتظار دیدن اشکالی را داشته باشید که پررنگ تر باشند و ابعاد شدیدتری در برنامه های تک رنگ و تیره‌ تر داشته باشند .

بافت : الگو را می ‌توان از طریق بافت و نیز رنگ و تصویر ایجاد کرد. این چیزی است که ما در حال مشاهده بیشتر آن هستیم که برند ها به آزمایش با مواد بسته‌ بندی ادامه می ‌دهند. الگوهای بافت دار می‌ تواند یک حس پیچیده و پخته ایجاد کند .

الگوهای فلزی و هولوگرافی : استفاده از الگوها در رنگ های خاص با استفاده از تمبر فویل می تواند محصول را در قفسه خاص و ویژه کند. الگوهای فلزی در طلا و نقره از مدتها پیش مورد استفاده قرار گرفته بودند تا محصولاتی مانند شکلات را به یک محصول کلاسیک تبدیل کنند ، اما فلزات متالیک و الگوهای هولوگرافی می توانند برای مشتریان جوان تر جذاب باشند.

طراحی حداکثر گرایانه: بسیاری از گرایش هایی که ما شاهد آن هستیم، تمایل بیش از پیش به عقب نشینی از تمایل اخیر برای مینیمالیسم را دارند. رقابت شدیدتر در قفسه‌ های فیزیکی و مجازی به این معنی است که برندها ارائه خود را برای جلب توجه و ایجاد تمایل به دانستن بیشتر تنظیم می‌ کنند . با توجه به اینکه ۶۵ % از مصرف کنند گان به دلیل بسته‌ بندی , محصول جدیدی را امتحان کرده‌اند .

شما می توانید با خرید دستگاه های بسته بندی پیلوپک  صنایع ماشین سازی مسائلی بروز ترین متدهای بسته بندی مطابق با الگوهای ذکر شده را انجام دهید و بازار فروش خود را افزایش دهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *