اهمیت بسته بندی در تبلیغات محصول – بخش دوم

ه) جذب خریداران

اهمیت بسته بندی محصول ، با توجه به در نظر گرفتن خواسته ها و نیازهای مصرف کننده بسیار مهم است. جذب مشتری و ترغیب آنها به خرید کالای شما هدف اصلی ایجاد هر محصولی است. از آنجایی که برداشت اول برای روند خرید از اهمیت بالایی برخوردار است ، یک بسته بندی مناسب محصول می تواند در دراز مدت در قرار دادن محصول شما به دست خریداران باشد. انتخاب یک سبک و رنگی که باعث جذابیت مصرف کنندگان و ترغیب آنها به انتخاب محصول شما شود ، همانند انتخاب مواد بسته بندی با کیفیت بالا ، بسیار مهم است. بسته بندی محصول عبارتی از محصول موجود در داخل و به طور کلی از برند است. بسیاری از مارک ها تحقیقات گسترده ای در مورد خواسته ها و نیازهای مصرف کنندگان انجام می دهند تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی آنها هنگام طراحی بسته بندی محصول جذاب است.

و) نمایش و تبلیغ محصول

جنبه مهم دیگر بسته بندی محصول نحوه تبلیغ و نمایش محصول در داخل است. محصولات مختلف ، به ویژه محصولات غذایی ، شامل اطلاعات تغذیه ای و توضیحات مواد تشکیل دهنده روی بسته بندی می باشد. در حالی که بسته بندی دیگر محصول ممکن است دستورالعمل هایی درباره نحوه راه اندازی و استفاده از محصول را نشان دهد. معمولاً با نمایش اطلاعات مهم در مورد محصول می توان انتظارات مصرف کننده را برآورده کرد و این حتی باعث افزایش رضایت مشتری می شود. این به این دلیل است که مشتری بهتر درک می‌کند که چه چیزی را خرید می‌کنند; به احتمال بیشتر از خرید آن خوشحال باشند. تعداد کمی از بسته بندی محصولات دیگر دستورالعمل های کلیدی را کنار می گذارند و به راحتی اجازه می دهند محصول برای خودش صحبت کند. مشتری می‌تواند به وضوح محصول را در زمان واقعی با استفاده از بسته‌بندی جعبه پنجره‌ها یا جعبه‌های پلاستیکی شفاف ببیند. اکثر آن‌ها این کار را بر اتکا به نمودار رسم شده و توضیحات کتبی ترجیح می‌دهند. وقتی فرد بتواند به درستی محصول را برای خود مشاهده کند ، رضایت مشتری و احتمال خرید افزایش می یابد.

جهت مشاهده بهترین دستگاه های بسته بندی کلیک کنید.

حال که اهمیت بسته بندی در تبلیغات محصول را می دانید ، انواع بسته بندی در بازاریابی که باید در نظر گرفته شود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. انتخاب مناسب ترین راه حل بسته بندی برای محصول شما اغلب با انتخاب گزینه های بسته بندی و جعبه موجود در بازار امروز دشوار می شود. بیایید نگاهی به برخی از انواع مختلف بسته بندی در بازاریابی که می توانید برای بهبود محصول و تجربه مشتری خود استفاده کنید ، بیاندازیم.

  • جعبه های مقوایی – یک ماده کاغذی است که سبک و در عین حال قوی است. بسته بندی مقوایی به اشکال مختلفی ارائه می شود که هرکدام برای نیازهای مختلف بسته بندی مناسب است. برای بسته بندی داروها ، لوازم آرایشی ، شیر و آب میوه ، مواد غذایی منجمد و … بیشتر از مقوا SBS (یا سولفات سفید شده جامد) استفاده می شود. برایکسانی که محیط طبیعی و دوست‌دار محیط‌زیست را ترجیح می‌دهند,

کاغذ بازیافتی کرافت, و کاغذ بازیافتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • جعبه های راه راه – این موارد ساده به آنچه معمولاً به عنوان مقوا مشهور است ، اشاره دارد. اینجعبه‌های راه راه، آن‌هایی هستند که به طور کلی به عنوان مقوا در نظر گرفته می‌شوند چون حمل و نقل بزرگ، کفش و جعبه انبار را تولید می‌کند. این نوع

تخته‌ها را می‌توان مجدداً مورد استفاده مجدد و بازیافت مجدد قرار داد. سایر کاربردهای بسته بندی کارتن راه راه شامل بسته های کالاهای مصرفی کوچک ، بسته بندی های خرده فروشی ، جعبه های تحویل پیتزا و غیره است.

  • جعبه های پلاستیکی – از سفینه های فضایی گرفته تا کلیپ های کاغذی ، از پلاستیک در طیف گسترده ای از محصولات استفاده می شود. پلاستیک جایگزین بسیاری از مواد سنتی مانند چرم ، شیشه ، سرامیک ، چوب و غیره شده است. بسته بندی جعبه پلاستیکی مزایای بسیاری دارد که می توان آنها را بازیافت کرد و معمولاً نسبت به جعبه های مقوایی از دوام بیشتری برخوردار هستند. می توان کیفیت مواد غذایی را حفظ کرد و هرگونه آلودگی را با ظروف بسته بندی پلاستیکی محکم از بین برد. علاوه بر این ، بسته بندی های پلاستیکی نیز به راحتی شکسته نمی شوند و می توانند در شرایط شدید در مواد غذایی نگهداری شوند. پلاستیک به دلیل توانایی داشتن محصول در هر زاویه ای بدون نیاز به باز کردن بسته بندی ، گزینه ای محبوب برای بسته بندی مواد است. در مقایسه با شیشه و سایر مواد ، پلاستیک در حقیقت قابل بازیافت است.
  • جعبه های سفت و سخت – یک جعبه سفت و سخت معمولاً از مقوا بسیار چگالیده ساخته می شود که 4 برابر ضخیم تر از مقوا است که در ساخت یک کارتن تاشو استاندارد استفاده می شود. جعبه های سفت و سخت ، در مقایسه با مقوا و جعبه های راه راه مطمئنا جزء گرانترین سبک های جعبه هستند. این جعبه ها معمولاً در تجارت جواهرات ، لوازم آرایشی ، فناوری و لباس های لوکس با کیفیت بالا مورد استفاده قرار می گیرند.
  • بسته بندی نئوپان – در صنایعی مانند پزشکی ، آرایشی ، الکترونیکی و نوشیدنی استفاده می شود. این اساساً نوعی از مقوا است که از سهام کاغذ بازپس گیری شده ساخته می شود. می توان آن را به راحتی ، تاشده ، برش داده و شکل داد. یک گزینه بسته بندی مقرون به صرفه برای محصولات شما است. اگرچه بسته بندی نئوپان نمی تواند برای موارد سنگین مورد استفاده قرار گیرد زیرا این ماده سبک است. می‌تواند

برای مواد غذایی مانند جعبه دستمال‌کاغذی, ترقه, غلات و غیره استفاده شود. علاوه بر این ، اگر محیط ذخیره سازی با رطوبت سنگین باشد ، نئوپان می تواند به راحتی می تواند موجب انبساط و تغییر رنگ شود.

  • کیسه های پلی – کیسه های پلی همچنین به عنوان کیسه پلاستیکی نیز شناخته می شوند ، از پارچه های پلاستیکی انعطاف پذیر ، نازک و پلاستیکی ساخته می شوند. یکی از انواع متداول بسته بندی در بازاریابی است و می تواند کالاهای متنوعی از جمله گل ، مواد شیمیایی ، مجله ، مواد غذایی ، زباله و غیره را حمل کند. آنها با دوام و در عین حال سبک ، قابل استفاده مجدد و انعطاف پذیر هستند. از آنجایی که ساخت کیسه های پلاستیکی از نظر ساختاری ساده هستند ، می توان آن را به طور کامل در سبک ، طراحی و اندازه تنظیم کرد. با این وجود ، همچنان مقرون به صرفه خواهد بود. بیشتر کیسه های پلاستیکی با سوراخ های حلق آویز ، ویژگی های امنیتی ، دستگیره های حامل و ضمیمه های نوار ساخته شده اند تا مطمئن شوند محصولات به خوبی ایمن بوده و از نظر بصری برای مشتری جذاب هستند.
  • کیسه های بسته شده فویل – این کیسه ها معمولاً در بیشتر بسته های قهوه و چای دیده می شوند زیرا این کیسه ها محصولات را برای حفظ طعم متراکم نگه می دارند ، آن را از باکتری های موجود محافظت می کنند و به افزایش ماندگاری کمک می کند. علاوه بر غذا ، از کیسه های بسته بندی شده فویل نیز برای بسته بندی لباس و محصولات ملافه استفاده می شود. ماهی دودی ، پنیر ، غلات ، آجیل و گوشتهای آغشته نیز به همراه کیسه های بسته بندی شده با فویل بسته بندی می شوند تا از هدر رفتن آنها جلوگیری شود.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *