بسته بندی بیسکویت

بسته بندی بیسکویت

بسته بندی بیسکویت

چون بیسکوییت ها هم شکننده و هم شدیداً جاذب رطوبت هستند، به حفاظت از آسیب و فساد جوی نیاز دارند. از لحاظ تاریخی، بیسکویت به طور عمده در قوطی‌های مربعی که حدود ۸ پوند بیسکوییت را نگه می‌دارد، بسته‌بندی می شدند. شکل مستطیلی به گستره وسیعی از اندازه‌ها و اشکال بیسکوییت اجازه داد که از لحاظ اقتصادی بسته‌بندی شوند تا وزن نسبتاً استاندارد داشته باشند. قوطی بیسکویت برای بسته بندی ، ذخیره سازی و حمل و نقل بسیار مناسب بود ، اما بیسکویت ها هنگام برداشتن درب برای اهداف سرویس یا نمایش ، باعث آسیب رساندن به دست مغازه دارها و رنجش آنها میشد. در صورت استفاده مجدد (پس از شستن کامل و خشک کردن (برای چندین مرتبه، هزینه قوطی بسیار پایین بود. با این حال ، با توسعه مواد و ماشین بسته بندی پیشرفته تر و تغییر در روش های خرید مصرف کننده ، قوطی بیسکویت در شکل 8 لیتری آن دیگر به طور مکرر مورد استفاده قرار نمی گیرد. قوطی بیسکویت 8 لیتری ، خواسته های خود را به طور رضایت بخش برآورده کرد ، اما با معرفی فروشگاه های مواد غذایی سلف سرویس ، قوطی منسوخ شد و بازاریابی بیسکویت وارد مرحله جدیدی شد.

بسته بندی بیسکویت

یکی از جدیدترین دستگاه بسته بندی بیسکویت ، دستگاه بسته بندی افقی می باشد که در صنایع ماشین سازی مسائلی با بهترین کیفیت تولید می گردد. بیسکویت ها باید در یک محیط جدید به مشتری جدید متوسل شوند. زنان خانه دار ، که بسیاری از آنها تمام وقت کار می کنند ، برای مدت زمانی تحت فشار قرار می گیرند و در فروشگاه ها از قفسه های بیسکویت در دو یا سه ثانیه عبور می کنند. در این مدت کوتاه ، بسته بیسکویت باید چشم او را به خود جلب کند و او را ترغیب کند که آن را درون سبد خرید خود قرار دهد. این یک عامل به تنهایی منجر به انقلابی در نمایش و طراحی شده است.  کیفیت محصول هر چه باشد ، اگر بسته بندی مشتری را جذب و متقاعد نكرد كه محتوا از كیفیت بالایی با قیمتی در محدوده او برخوردار باشند و اینكه توسط شرکتی ساخته شده است كه به آن اعتماد داشته باشد ، پس بسته روی قفسه باقی خواهد ماند.

این یک پیام پیجیده برای انتقال در سه ثانیه است و تحقیقات زیادی برای یافتن چگونگی رسیدن به این هدف انجام شده است. استفاده از لفاف شفاف برای نشان دادن محتویات ، رنگ، چاپ و توسعه نمادهای خانه به راحتی شناسایی می شوند،  همه تکنیک‌ها به طور گسترده به عنوان روش‌هایی برای جذب خریدار شناخته می‌شوند. البته این پوشش باید الزامات دیگر را برآورده کند که اصلی ترین آن حفاظت است. در مرحله اول ، به دلیل شکننده بودن بیسکوییت باید در برابر فشار وارده در بخش های بسته بندی ، توزیع و حمل و نقل سازندگان مقاومت کند تا هنگامی که به دست خرده فروش و یا مشتری می رسد در شرایط خوبی قرار بگیرد. بنابراین این پوشش باید در برابر شکستگی محافظت کند. ثانیا ، همچنین باید محتویات را از آلودگی در اثر گرد و غبار ، خاک ، عطرهای قوی ، باکتریها و فساد محافظت کند. هرکدام از این موارد ممکن است هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی و هنگام نمایش در محل فروش ایجاد شود.

این پوشش باید از محتویات ناشی از هجوم مگس‌ها و حشرات دیگر محافظت کند. نقش سوم روکش ، محافظت از محتویات در برابر زوال و فساد ، به ویژه از افزایش رطوبت بیسکویت ها است. وقتی بیسکویت در معرض مشکلات فساد قرار می‌گیرد, پوشش باید به عنوان یک مانع چربی عمل کند, زیرا چربی که از بیسکویت در لفاف بسته بندی نفوذ کرده‌ است به آسانی فاسد خواهد شد. نور روز و اکسیژن شروع فساد را سرعت می‌بخشد و پوشش نیز باید از محتویات آن‌ها محافظت کند. مطلوب است که این بسته بندی باید به محافظت از بیسکویت بعد از باز کردن بسته ادامه دهد.

بسته بندی بیسکویت

 

تعداد کمی از زنان خانه‌دار، پس از باز کردن بسته، بیسکوییت را در یک قوطی پر از هوا ذخیره می‌کنند،و از آنجا که وضعیت بیسکویت ها بعد از باز شدن رو به وخامت می‌گذارد، مگر این که پوشش به طور موثر دوباره بسته بندی گردد ، آنگاه تولید کننده به طور غیر منصفانه به خاطر محصولات با کیفیت پایین  مقصر شناخته می‌شود.بیسکوئیت های بسته بندی در وزن های از پیش تعیین شده مشکل بیسکویت شکسته را از بقال کاهش داد . مشتری در حال حاضر بیسکویی در بسته را دریافت می کند . البته شرایط متضادی هنگام در نظر گرفتن کیفیت‌های مطلوب یک ماده بسته‌بندی وجود دارد. مشکلات بیشتر و سازش هنگامی ایجاد می شود که به مواد بسته بندی موجود و هزینه های نسبی آنها توجه شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *