بسته بندی بستنی

بسته بندی بستنی

یکی از دسر های پر طرفدار و محبوب در بین مردم جهان و به خصوص کودکان بستنی می باشد که باید توسط دستگاه ها و وسایل مدرن و کاملا بهداشتی تولید و بسته بندی شوند. علاوه بر اهمیتی که بسته بندی به جهت حفظ سلامتی فرد دارد در صادرات و داشتن بازار فروش خوب نیز بسیار پر اهمیت و قابل توجه می باشد.

بستنی را می توان در کارتن های مقوایی یا بسته بندی های پلاستیکی بسته بندی کرد. فواید و مزایای بسیاری در بسته بندی پلاستیکی برای بستنی وجود دارد. این مزایا از طبقه تولید آغاز می شود و تا زمانی که محصول در قفسه های فریزر های فروشگاه باشد، به افزایش بازاریابی برای محصول می انجامد.

شما می خواهید ماده ای را برای بسته بندی انتخاب کنید که بتواند در برابر دمای انجماد و نگهداری بستنی مقاومت کند.

  • پلی اتیلن با چگالی بالا یا HDPE، انتخاب محبوبی برای ظروف و درب ها است. انعطاف پذیر، محکم و در برابر ضربه مقاوم است و می توان آن را فرموله کرد تا در برابر درجه حرارت سرد بسیار خوب مقاومت کند.
  • ظروف شفاف نیز می توانند در برخی قسمت ها چاپ داشته باشند و قسمت های دیگر شفاف ظرف می تواند محصول خوشمزه داخل آن را به نمایش بگذارد.
  • بسته بندی پلاستیکی می تواند نام تجاری شما را به نمایش بگذارد.

بسته بندی همیشه برای پاسخگویی به نیازهای اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی در حال پیشرفت است.

دمای ذخیره سازی از نظر بسته بندی از اهمیت بیشتری برای کیفیت بستنی برخوردار است. با این حال، یک بسته بندی صحیح انتخاب شده می تواند به طور قابل توجهی زمان نگهداری بستنی را به ویژه در شرایط خرده فروشی طولانی کند.

در زیر به چند مورد از دلایل اهمیت بسته بندی اشاره می کنیم:

  • برای محافظت از بستنی در برابر آسیب یا آلودگی
  • برای سهولت حمل و نقل و ذخیره سازی
  • جذابیت بستنی برای مصرف کننده
  • برای ارائه اطلاعاتی چون عنوان محصول، مواد تشکیل دهنده، اطلاعات تغذیه ای، اطلاعات تماس، بارکد و غیره

دستگاه های بسته بندی ماشین سازی مسائلی که مطابق با تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید می شوند برای بسته بندی بستنی، بسته بندی نان تافتون، بسته بندی نان پیتا، بسته بندی لواشک ورقه ای، بسته بندی آدامس، بسته بندی نان همبرگر، بسته بندی باقلوا، بسته بندی پرتقال، بسته بندی ساندویچ سرد، بسته بندی اسکاچ و بسته بندی انواع مواد غذایی دیگر و لوازم پزشکی و قطعات صنعتی به کار می روند که باعث شده تا ماشین آلات مسائلی نسبت به رقبا متمایز شود همچنین کشورمان را نیز از بیگانگان بی نیاز سازد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *