بسته بندی تجهیزات پزشکی با UV

بسته بندی تجهیزات پزشکی با آپشن نور UV

دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی با آپشن نور UV

بخش ( UV امواج ماورا بنفش ) شامل طول موج هاي 011 الي  011 نانومتر است که براساس خصوصیات و آثار به 3 گروه مختلف دسته بندي میشود که در زیر به آنها اشاره خواهد شد.

امواج UVC  :  این امواج به امواج  UV کوتاه معروف هستند که شامل طول موج هاي 011 الي 091 نانومتر هستند.

خصوصیت اصلي این امواج میکروب کشي است که به همین دلیل در آزمایشگاه ها و مراکز درماني براي استریل کردن محیط و همچنین براي اهداف تشخیصي و تحقیقاتی به کار برده میشوند. این امواج براي پوست خطرناک هستند ولي در لایه اوزون جذب میشوند به زمین نمیرسند.

امواج UVB  :  این امواج به امواج UV میاني معروف هستند که شامل طول موج هاي  091 الي301  نانومتر هستند. این طول موج از امواج  UV داراي بیشترین تأثیر روي پوست هستند. از اثرات آن میتوان به آفتاب سوختگي اشاره کرد.

 امواج UVA :  این امواج به امواج UV بلند معروف هستند که شامل طول موج هاي 301 الي 011 نانومتر هستند.

از آثار آن میتوان به برنزه کردن پوست صورت به تنهایي یا همراه با داروهاي شیمیایي حساس به نور براي فتوتراپی و فتوشیموتراپی و همچنین تشخیص بیماري هاي پوست اشاره کرد.

تمامی دستگاه های تولید ماسک جهت جلوگیری از نشست گرد و غبار و آلودگی دارای کاور پلکسی گلاس می باشد.

دستگاه بسته بندی سلفونی تمام اتومات؛ با قابلیت بسته بندی ماسک در یک نایلون با تنظیمات دلخواه به همراه ریل 2 متری

کاملا اتوماتیک و قابل تنظیم تعداد بسته بندی در دقیقه را دارا می باشد.

فناوری اشعه ماوراء بنفش یکی از قدیمی ترین و در عین حال بهترین فناوری مورد استفاده برای ضدعفونی اشیا در دنیا میباشد.

اشعه ماوراء بنفش به عنوان یکی از بی خطرترین و نزدیک ترین روش به طبیعت در فرایند گندزدایی بدون نیاز به مواد شیمیایی به شمار می رود، ماشین سازی مسائلی با به کار گیری روش نوین و استفاده ازآپشن نور UV برای ضد عفونی کردن و از بین بردن میکروب های ماسک های پزشکی و محصولات پزشکی قبل از بسته بندی باعث تضمین سلامت و بهداشتی بودن محصولات شده است.

همچنین در صورت سفارش دستگاه بسته بندی ماسک به دلیل ضرورت استفاده از ماسک در این ایام و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماشین سازی مسائلی خود را موظف میداند برای یاری رساندن به سلامت هم نوعان خود دستگاه بسته بندی ماسک پزشکی را 1 الی 7 روز کاری به خریدار تحویل دهد.

در صورت نیاز به دستگاه بسته بندی تجهیزات پزشکی ازقبیل دستگاه بسته بندی ماسک N95، دستگاه بسته بندی ماسک جراحی، دستگاه بسته بندی ماسک فیلتردار، دستگاه بسته بندی ماسک یک بار مصرف پزشکی، دستگاه بسته بندی پک ضد

عفونی و… از طریق شماره های درج شده در سایت با مدیران فروش شرکت ارتباط بر قرار نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *