بسته بندی دستکش

بسته بندی دستکش

بسته بندی تجهیزات پزشکی به دلیل ارتباط مستقیمی که این ابزارآلات با سلامت انسان ها دارند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و باید توسط نایلون های مخصوصی بسته بندی شوند همچنین بسته بندی باید در شرایط کاملا بهداشتی انجام شود و به گونه ای باشد که هنگام حمل و نقل آسیبی به محصول نرسد و تا رسیدن به دست مصرف کننده استریل باقی بماند. چرا که در صورت آلودگی این تجهیزات ممکن است سلامت انسان ها را به خطر بیندازد و یا یک بیماری را به انسان ها منتقل کند. دستکش های یکبار مصرف یکی از این تجهیزات می باشند که برای جلوگیری از انتقال میکروب و آلودگی بین کارکنان بیمارستان و بیماران لازم است حتما استریل و بهداشتی باشند.

بنابراین برای بسته بندی باید از نایلون های خاصی به نام نایلون های استریل استفاده شود که تحت شرایط کاملا بهداشتی تولید می شوند. این نوع نایلون برای محصولاتی که لازم است ایزوله بمانند مناسب است. نایلون استریل در مقایسه با سایر نایلون ها دارای ویژگی هایی چون پوشش عالی، درجه مقاومت مکانیکی بسیار بالا، مقاومت در برابر رطوبت و آب و صفر بودن درصد سمی بودن این نایلون ها می باشد همچنین این نایلون ها دارای نشانگرهای خاصی چون اتیلن اکساید، بخار و… می باشند که هیچ یک از نایلون های دیگر این ویژگی را ندارند. همچنین برای انجام بسته بندی بر اساس اصول بهداشتی و استاندارد، ماشین سازی مسائلی دستگاه بسته بندی دستکش را بر اساس پیشرفته ترین تکنولوژی و با به کارگیری مدرن ترین قطعات طراحی و تولید کرده است که برای بسته بندی انواع دستکش به کار می رود بنابراین نیازی به خرید چندین دستگاه وجود ندارد و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

دستگاه بسته بندی دستکش

دستکش های یکبار مصرف انواع مختلفی نیز دارند:

  • دستکش لاتکس: جنس این نوع دستکش ها از لاستیک طبیعی می باشد و در دو نوع پودری و غیر پودری عرضه می شوند. این دستکش ها به دلیل راحتی و انعطاف پذیری مورد توجه بسیاری قرار گرفته است ولی ممکن است برای بعضی از افراد حساسیت ایجاد کند. این نوع دستکش محافظت در مقابل باکتری ها و ویروس ها را دارد.
  • دستکش نیتریل: این نوع دستکش ها برخلاف دستکش های لاتکس از مواد مصنوعی ساخته می شوند و مقاومت و دوام بیشتری نسبت به سایر دستکش ها دارند. دستکش های نیتریل علاوه بر محافظت شیمیایی، رتبه اول محافظت در برابر ویروس ها را دارا می باشند.
  • دستکش وینیل: جنس این نوع دستکش ها نیز از مواد مصنوعی می باشد و بیشتر برای مصارفی که دوام و ایمنی بالایی نیاز ندارند همچون مصارف خانگی و محیط آزمایشگاه مناسب می باشند.
  • دستکش یکبار مصرف نایلونی: این دستکش ها پوشش مناسبی برای حفاظت در برابر ویروس ها نیستند. از مزیت های این نوع دستکش عدم ایجاد حساسیت و قیمت مناسب و سهولت استفاده از آن است.
  • دستکش جراحی: این نوع دستکش ها در اتاق عمل استفاده می شوند و استریل هستند. همچنین به دلیل اهمیت استفاده این دستکش ها اندازه دقیق تر و حساسیت لمسی بیشتری دارند.

که خرید یک دستگاه بسته بندی برای شما توانایی بسته بندی انواع دستکش را فراهم می سازد .

برای مشاوره و اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در بخش فروش در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *