بسته بندی دونات

بسته بندی دونات

دونات نوعی شیرینی خوشمزه است که به صورت مستقیم و عمیق در روغن سرخ می شود و به عنوان میان وعده، صبحانه، عصرانه و یا دسر مصرف می گردد و طرفداران بسیاری نیز دارد. دو مدل رایج دونات در بازار وجود دارد یکی دونات حلقوی که داخل آن سوراخ است و دومی مدلی که با مربا، خامه، کاستارد و یا ماده دیگری پر می شود.

دونات را می توان به صورت تازه و یا بسته بندی در کافه ها، کافه قنادی ها، فروشگاه های مواد غذایی، سوپرمارکت ها، مراکز خرید و … تهیه کرد. همه ما می دانیم که شیرینی ها و دونات ها وقتی در معرض هوا قرار بگیرند سریعا خشک و سفت می شوند و در واقع بعد از گذشت یک الی دو روز و یا حتی زودتر غیر قابل مصرف می شوند. بنابراین بسته بندی شیرینی جات همچون دونات بسیار حائز اهمیت می باشد. برای بسته بندی شیرینی جات معمولا از نایلون سلفون شفاف برای قابل مشاهده بودن اجزای داخل بسته بندی استفاده می شود. این نوع بسته بندی انتخاب را برای مشتری راحت تر و بدون دردسر می کند.

بسته بندی دونات توسط دستگاه های بسته بندی دو سر پرس انجام می شود که می توان از ماشین های بسته بندی مسائلی به این منظور استفاده کرد که بسته بندی با کیفیت و اصولی در اختیار مشتریان می گذارد.

از مهم ترین دلایل بسته بندی شیرینی جات همچون دونات، کوکی، میشکا و به طور کلی مواد غذایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش میزان فساد و ضایعات در مواد غذایی، که یکی از هدف های مهم بسته بندی می باشد.
  • انتخاب آسان تر و تشخیص بهتر با درج مشخصات و ویژگی های محصول بر روی بسته بندی آن.
  • استفاده و حمل و نقل راحت تر، در واقع محصول بسته بندی شده را به راحتی می توان در یخچال و کابینت قرار داد و به سادگی از آن ها استفاده کرد همچنین حمل و نقل مواد غذایی به صورت عمده تنها با بسته بندی امکان پذیر می باشد.
  • مشاهده برند، در حال حاضر مواد غذایی تنها با برندشان شناخته می شوند و برای داشتن بازار فروش خوب لازم است تا یک برند بسته بندی مناسبی برای محصول خود انتخاب کند.
  • بازاریابی، با یک بسته بندی مناسب قطعا میزان فروش محصولات بالاتر می رود و همچنین راحت تر به فروش می رسند.
  • محافظت از محصول در برابر عوامل و آلودگی های خارجی و بهداشتی نگه داشتن ماده غذایی تا رسیدن به دست مصرف کننده.
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *