بسته بندی نان بروتچن

بسته بندی نان بروتچن
صنعت نان که تولید آن به طور پیوسته در حال رشد بوده است، بزرگترین صنعت در میان صنایع غذایی فرآوری شده است. تولید سالانه محصولات نانوایی که شامل نان ، بیسکویت ، شیرینی ، کیک ، نان بروتچن غیره است ، بیش از 3 میلیون تن تخمین زده می شود.
نان ها منبع مهمی از مواد مغذی و انرژی، پروتئین، آهن، کلسیم و چندین ویتامین هستند. نان و بیسکویت تجاری به ترتیب حدود 7.5٪ تا 7.8٪ پروتئین دارند. نان بروتچن به دلیل در دسترس بودن در اندازه های مختلف بسته به راحتی قابل استفاده است. آنها همچنین انرژی قابل توجهی را ارائه می دهند. بنابراین نان بروتچن به عنوان یک مکمل رژیم غذایی برای بزرگسالان و کودکان نقش مهمی دارد. این دیگر به عنوان یک میان وعده لوکس در زمان چای تلقی نمی شود بلکه یک جزء اساسی برای غذاهای روزانه برای یک خانواده معمولی است.

بسته بندی نان بروتچن
بسته بندی انواع نان ها از لحاظ تولید ، نگهداری ، ذخیره سازی ، حمل و نقل و بازاریابی کاملا با هم مرتبط است. اهمیت بسته‌بندی را می‌توان از این حقیقت سنجید که بسته‌بندی سهم عادلانه (۱۰ تا ۲۵ درصد) کل هزینه بسته ‌بندی را تشکیل می‌دهد. نان ها دارای ارزش مغذی بالایی هستند و از آرد گندم ، شکر ، بیکینگ پودر ، شیر تغلیظ شده ، گزه (چربی) ، نمک ، ژله ، میوه های خشک ، اسانس های مختلف و طعم دهنده و غیره تولید می شوند. به طور سنتی ، نان در در بسته بندی های کاغذی موم شده بسته بندی می شوند. در حال حاضر 80 درصد از کل نان در پوشش های پلاستیکی مانند PPL , LDPE, LLDPE-LDPE بسته بندی می شوند که این بسته بندی از طریق دستگاه های بسته بندی متنوع و گوناگونی از قبیل دستگاه دوخت ، دستگاه شیرینگ ، دستگاه بسته بندی پیلوپک و… صورت می گیرد و چندین سبک بسته بندی محبوب وجود دارد ، که به طور گسترده ای در انواع نان ها (از هر شکل و اندازه) استفاده می شود.

دستگاه بسته بندی نان بروتچن از نمونه ماشین آلات بسته بندی پیلوپک است که توسط شرکت ماشین سازی مسائلی طراحی می شود و با آن می توانید این محصول مغذی را با انواع سلفون های پلاستیکی و در ابعاد و اندازه های متفاوت را با بالاترین کیفیت بسته بندی کنید و مدت زمان ماندگاری آن را افزایش دهید.  این روش بسته بندی استاندارد برای بسته های کوچکتر نان بروتشن (بسته های میان وعده / بسته های یک وعده) است که حاوی یک یا چند نان است که بیشتر در سوپر مارکت ها ، هتل ها ، هواپیمایی ها و… مورد استفاده قرار می گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *