بسته بندی نان و شیرینی – بخش دوم

کاغذ فر

این کاغذ به عنوان یک سینی برای پخت مسطح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کاغذ در برابر پخت چندگانه مقاومت می کند. از مقاومت بالایی در برابر گرما برخوردار است.

کاغذ روغنی

کاغذ روغنی تحت شرایط بهداشتی از خمیر چوب خالص ساخته شده است که مقاومت در برابر چربی عالی و خاصیت نگه داشتن روغن را دارد. کاغذ مانع از نفوذ روغن و چربی ها می شود ، بنابراین طعم و مزه اصلی را سالم نگه می دارد. تأثیر منفی بر کیفیت اصلی مواد غذایی ندارد زیرا کاغذ از تنفس خوبی برخوردار است. کاغذ روغنی برای تحمل گستره وسیعی از محیط‌ها،

از فر داغ تا فریزر عمیق و رطوبت مناسب است.

 

کاغذ پوستر TDL

کاغذ پوستر TDL که برای مصارف مختلف بسته بندی استفاده می شود از خمیر با کیفیت عالی با افزودن ماده تسکین دهنده مانند دی اکسید تیتانیوم تولید می شود. جهت کاربردهای معمولی بسته‌بندی برگر و سیب زمینی سرخ کرده مناسب است.

دستگاه بسته بندی شیرینی

به این نکته باید توجه ویژه ای نمود که جهت ماندگاری نان و شیرینی در مدت زمان طولانی تر  نیاز به بسته بندی صحیح و مناسب می باشد که جهت رسیدن به این هدف و جلوگیری از فاسد و بیات شدن این محصولات دستگاه بسته بندی طراحی و تولید شده است که برای مشاوره رایگان و اطلاع از جزئیات فنی و قیمت دستگاه های بسته بندی با ماشین سازی مسائلی تماس حاصل بفرمائید.

سایر ماشین های بسته بندی برای انواع محصولات و قطعات از قبیل دستگاه بسته بندی حلوا شکری ، دستگاه بسته بندی خرما ، دستگاه بسته بندی کیک و کلوچه و… در این مجموعه بزرگ و متخصص تولید می گردند.

مزایای منحصر به فرد دستگاه بسته بندی :
از محصولات غذایی در برابر نفوذ نور ، رطوبت و گردو خاک محافظت می نماید و همچنین از فساد آن ها جلوگیری به عمل می آورد.
محصولات در ابعاد و اندازه های مختلف و با سرعت بالا و بدون ایجاد ضایعات از محصول و سلفون بسته بندی می شوند.
سنسور حفاظتی در این دستگاه طراحی و تعبیه شده است که در صورت تماس دست در قسمت دروازه فک ، برق دستگاه قطع می گردد .
برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه که گاها در معرض آب و آفتاب قرار می گیرد ، تمامی قطعات به کاربرده شده از استیل می باشد.
قابلیت کار با انواع سلفون های حرارتی و چسبی از قبیل متالایز ، شفاف ، صدفی ، BOPP و CPP را دارد.

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *